En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    milla heel spannend, ik duim voor je dat ie goed ontdooid

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    #4462 Juud, 17 jan 2011
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
    Goedemorgen meiden!

Ik begin met een heel dikke knuff voor PPver, al wist ik wel dat ze met deze gedachten zat, dus ben ik misschien wat minder verbaasd. MAAR: 2011 gaat het gewoon worden voor je meis! We blazen nog helemaal geen vlammetjes uit hier!

@weekend: even een algemene knuff voor alles wat in het weekend is gepost. Heb alles gelezen, maar voel niet zo voor uitgebreide reactie vandaag.

Wel een hulde aan een comeback(?) van Tisch!

En over piemels: ik denk wel dat je die moet forceren, anders zou je zomaar eens piemelloos door het leven kunnen gaan... Ik spreek uit ervaring en na een goed en diep en lang (hmmm, ik bedoel figuurlijk...) en emo-gesprek met Juudman vannacht. We zijn helemaal overtuigd dat we samen hier beter uitkomen, maar Juudman uitte wel zijn zorg over de passie. Die heb ik namelijk tijdelijk even op een laag pitje geschoven omdat mijn hoofd vol zit en mijn hart en buik niet meedoen. Ik realiseern me dat ik nu ook van de passie 'werk' moet gaan maken. Het voelt van binnen al een stuk beter en vuriger, maar de eerste stap moet je toch echt zelf fysiek nog zetten. En hier een beetje piemelrellen in de bus helpt me toch, dus eh, ik rel gewoon nog effe door hoor. Het maakt voor mij het onderwerp gewoon lichter. En er is vast wel iemand die er ook om/mee kan lachen of van kan smullen ;)

Knuff voor iedereen. Het schijnt blue-monday te zijn, maar ik voel me juist (na het goede gesprek) wat beter. Gelukkig wel, want weekend was HUIL!

@Lau: lieverd: ik duim weer voor goede berichten en geef je iig een heel dikke knuff!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En dan nu de piemel van de dag:

Dit is wel heel sneu..... ;)

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Meiden, ik werk vandaag weer even aan wat projectjes. En ik ga inkopen doen voor mijn Drenthe-daagjes. Ga namelijk 2 moodboards maken daar, dus even op zoek naar mooie canvassen. En van die wiebeloogjes voor het hobbelpaard, en behang voor de binnenkant van de piratenkist...

En ik zal later vandaag nog even een foto van de prinsessenkast in album zetten!

Hmmm, wacht op monteur vaatwasser. Waarom komen die altijd aan het einde van de mogelijke tijd........?

Toedels meiden! En nu weer aan de koffie!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh, zie net ik dat Milla's bericht heb gemist: meis: knuff voor ongi. En voor TP. Heel veel succes en ik ga ontzettend hard voor jullie duimen!

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik doe even makkelijk; maar wel gemeend!!!!!!
    Knuffel voor jullie allemaal, voor de zorgen, lusten, lasten, spanning en sensaties.

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zie miranke: hoe is het??? Met jou en Sanne en mirankeman?

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dit vind ik zo'n duidelijke uitleg meid en we hebben het er over de telefoon al over gehad. Blijf daarom ook je eigen gevoel volgen, want jij en ppverman moeten het inderdaad wel leuk blijven vinden. Jullie moeten doen wat goed voelt en waar je achter staat, daar kunnen wij niets aan veranderen.

Knuff en duim duim duim voor 2011, voor jou én Milla!

Nu echt weg!

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Milla, duimen draaien alvast overuren. Ik hoop op mooi intdooid cryo met een super terug plaatsing en dus posi test.

@ Lautje, denk aan jullie hoor

@ Juudje, dus goed gesprek gehad met mannetje, goed zo.
    laatste keer qtime hier is denk ik ondertussen 2 mnd .... maar heb nu af en toe pas weer beetje verlangen... dus denk dat daar van de week verandering in komt

@ Tisch, Ik ben katholiek, maar eigenlijk niet meer praktiserend. Want ben er van overtuigd dat bidden etc ook gewoon vanaf elke plek op de wereld kan en niet alleen in de kerk. Tijdje nog wel naar de kerstmis gegaan, maar dat sinds Marije ook niet meer. (volgend jaar wil ik wel... kunnen marije en ik samen kerstliedjes zingen bij de kinderkerst-mis)

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    oja, net vakantie geboekt, we gaan naar Roompot Hunzedal, heb er zin in :) ............................:)

gister politie aan de deur gehad, er was ingebroken bij de overburen, of we wat hadden gehoord.... helemaal niets.
    Dus meteen weer beter afsluiten hier, enge gedachten inbrekers.

Lonneke huilt normaal snacht als der speentje uit is...
    vanacht riep ze me heel lief: mammaa, en toen ik in der kamertje was:
    Fieppie? (speen)
    stuk leuker en relaxter dan huilen/peeuwen.

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Small: fijn dat je zelf wel weer een beetje begint te voelen dat sexyzin weer terugkomt. Ik heb dat dus ook. Maar ik merk ook dat ik het nog heel spannend en zelfs eng vind om daar direct iets mee te doen. Dat bedoel ik ook met 'er werk van maken'. Sexytime gebeurt niet vanzelf. Die knop moet weer om. Vandaar dus mijn gerel! Als je het een hele poos (meer dan 2 maanden :):() opzij heb geschoven, dan is het weer beginnen bijna nog spannender dan de eerste keer....

Leuk: Hunzedal! En hoera voor Lonneke!
    Hoezo inraak bij overburen? Hebben die veel cash geld of dure spullen? Vaak komen inbrekers niet voor niets... Pas maar goed op jezelf en kindjes met inbrekers in de buurt.

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: bekeek mijn zojuist geplaatste piemel van de dag en concludeerde dat het onderschrift op internet niet klopte met wat de foto waarschijnlijk was dus heb hem snel weer verwijderd. Excuus! Was te snel met mijn conclusie...

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kling, wilde je PB'en over eventueel bezoekje, maar je box is vol!

Je kunt mij nog wel PB'en: komt het nog uit donderdagmiddag?

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    ppv: wat ontzettend balen van je ongi na deze IUI, komt toch weer hard aan he! Maar ga ervoor en geloof erin, het kan!

milla: kut van ongi, maar hoera voor tp cryo! hoeveel gaan ze er ontdooien? en moet je verder nog spuiten, of gewoon tp in eigen cyclus?

rest ook dikke knuf!
    ik ben wel bijgelezen, maar ga nu even dutje proberen te doen (oh, en een piepende myrthe uit bed halen, haha)

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik kijk nu naar Supernanny....

Soms schrik ik wel wat kinderen kunnen, als je ze niet goed begeleid... Ik kijk er vaak naar om de goede en verantwoorde opvoed/begeleidingstools weer even mee te krijgen. Soms kun je gewoon even door het lint gaan met een peuterpuberend kind om je heen, maar zo´n programma helpt me weer even op de rit.

En het toont me wat ik gelukkig niet heb.... Pfff, wat is een soms een janboel bij anderen. Vaak zeer goed bedoelende ouders, maar die net even teveel teugels hebben laten vieren. Pittig hoor!

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    wat een rust hier weer....

....volgens mij heb ik gewoon veel te veel tijd om hier rond te hangen. Ga daarom nu maar eens met mijn lijstje het dorp in.

Laterrrrrr!

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    grappig hoe anders we kunnen zijn in opvoeding..
    voordat ik een kind had keek ik naar supernanny en nam alles aan zo van dat moet ik onthouden want ik wil het ook zo aanpakken..
    nu ik een kind heb kijk ik naar supernanny en zie ik dat ik heel ver weg van haar methode sta!!

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wil niet te hard roepen maar Eva slaapt al 3 nachten door.. echt DOOR. van 21.30 tot 8.30
    is misschien nog wel een beetje late bedtijd maar eerder dan dat is ze gewoon niet moe. op zich is dat ook geen probleem. we eten ook later dan de normale gezin. rond 19.00

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @milla ik hoop zo voor jullie dat 1 feb het mag worden! *knuff*

@lau denk aan jullie

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    #4480 klingel, 17 jan 2011
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
    even een nietechtbijgelezendusuithoofdvanafgelopendagenwatisblijvenhangen:

@juud: donder kan zeker, vanaf 1530 ben ik available!
    pb je wel even (box weer wat leger :p)
    @lau: denk aan jullie3...
    @pix: wat heerlijk! die kleine lettertjes ;)
    @milk: hoestie daar?
    @mil: ieks, ik ga ONWIJS duimen! cryopowerrrrrrrrrrrrrr!
    @ppv: ach SHITTTTTT ongesteld geworden :(
    huil!
    ik hoop zo dat IUI het gaat doen voor julllie, maar ben het eens met wat leo zei: is het geen idee alvast aan IVF te denken voor meer kans?
    want ik zou je gunnen wat wijzelf niet via IUI, maar wel via die verdere stap hebben gekregen..

het lijkt me zo erg een zo grote wens te laten varen voordat je niet meer mogelijkheden, dus kansen, hebt gepakt..

uiteraard moet je het zelf weten, jullie samen.
    het is een zwaar traject, en ermee stoppen, of niet zover willen gaan, is begrijpelijk..

echter, wat je ervoor terug krijgt, weet ik nu, laat je alle, alle, alle ellende vergeten.
    sterker nog- het maakt de beloning ' mooier ' :)

wens je alle geluk gewoon met IUI!
    het jaar is lang, het SAL lukken!

@cin: ik blijf ook schieten met namen maar je hebt mijn favo's al! :D
    ik seg: doe die ene wiens naam die van bowman is! :D ;)

hoe voel je je verder? wat ga je hard he, niet normaal!
    *denkt weer trug aan toen ze in harderwijk in loods5 jankend in een kinderbedje stortte*
    snif!

@bow: schatje hoe voel jij je? benieuwd naar serre, bijna sien! :D
    @leo: hoest daar, wat lees ik over emo dingen? :(
    als je meer wilt vertellen hartluchten weet je ons te vinden op verschillende manieren he.
    knuffel vast...
    @alice: hoe voel jij je?
    @tisch: ik heb op een of andere manier je weggehaalde stuk wel gelezen, terwijl ik aant badderen was.
    wow.
    dat is meer iets voor, als je wilt, pb, maar wil je wel even een dikke knuffel geven voor dat deel van je verleden.

je klinkt er nu 'goed' over maar het is zo tragisch dat kindertjes dit moet overkomen.

ik kreeg laatst een kaart met een prachttekst erop:

' sei lieb zu dein kindern, sie suchen dein alterheim aus '
    daar moet ik vaak aan denken als ik zie/lees/hoor hoe ouders (of 1 van beide) onzuinig zijn op hun kinderen..
    :(

@tisch: ik vind je citaat prachtig.
    hoewel soms relativeren niet meer lijkt te helpen vind ikzelf het wel goed (helpen) (voor mezelf dus, oordeel niet over anderen) om juist bij zwarte donkerte en groot verdriet, op zoek te gaan naar je zegeningen.

@fem: hoest nou met jouw slepende verkoudenzijnsels?
    dat je niet hebt gelezen dat elke gaat samenwonen klopt hoor, ik roddel t hier door ;)

@remmie: knuffel voor jou! daarom! so!
    @
    @
    @
    weet niet meer!

@hier: alles zeer heppie, gisteren heerlijke dag ' uit ' gehad.
    gewandeld naar oude werk, naar heerlijk zitten kastelen met het gezin.
    high tea, borrel, lunch, alles erop en eraan.
    florine was een voorbeeldige kasteelbaby, sliep lekker, en liet zich braaf voeden in een mooie zaal.
    dat was wel even emomoment voor mij, daar op oude werk mijn prachtdochter voeden :)

verder wil ze vandaag alleen maar TITten, iets met regeldagen rond de 3 maanden denk ik?? :p

daarom even een inbedblijfdagje ingelast, lekker samen knuffelen en dutten.
    niet alleen wegens titterij, maar ook wegens mijn hoofd.
    heb sinds dit weekend weer ontzettend last van kabaallawaai in hoofd, los van permanente ruis. :(
    beetje jammer.

telefonisch gesprek met anesthesist bevestigt dat t ' gewoon ' om combinatie van tinnitus en hyperacusis gaat, 2 heul prachtige termen voor ' herrie IN je hoofd door niet bestaande geluiden ' (tinnitus) en ' herrie IN je hoofd doordat bestaande geluiden veuls te hard worden binnengezogen ' (bv huilen florine, niet te filmen!)

;) beetje jammer maar helaas.
    ws kadootje van ws rug-lek-prik. kwestie van ' mee leren leven '
    en lawaai vermijden. en hopen dat t minder wordt.

t went wel, althans, die interne suis.
    overgevoeligheid voor echte geluiden is klotiger.
    telefoneren is nu niet te doen bv.

ach boeien.

kep een blommetje in haar eigenste blommenkamer, ligt (alweer, tsk) te slapen. :)

mijn hart stroomt over van geluk en wat dat betreft zou doof zijn me ook geen follikel kunnen schelen
    (sterker nog, lijkt me best lekker nu, doof zijn :$ :( :D)

einde dagboekerij!

ga was vouwen :p

Deel Deze Pagina