Op zich goed, alleen huid nu, maar garantie tot de deur. Zolang het zo actief is als nu is de kans op verspreiding en dan met name bot en long groot. Zijn bloedbezinksel en bloedplaatjes zijn nog niet goed. Als hij langer als 3 dagen koorts heeft dan komen. Over 2 maanden moet het bloedbezinksel en bloedplaatjes beter zijn anders wordt hij behandeld. Van lch kindjes is bekend dat het auto-immuun systeem minder goed werkt, dat betekent dat ze veel zieker worden, heel snel ziek zijn en geen immuniteit opbouwen. Bijvoorbeeld normaal is het zo als een kind 1x waterpokken heeft gehad kan hij het niet nog een keer krijgen, dat gaat bij finn dus niet op. Als hij veel ziek wordt of als hij lang ziek blijft van een virus gaan ze zijn immuunsysteem helpen. Voor nu dus geen chemo! Wel nieuwe corticosteroiden en goed onder controle.
Ook hier nog ff (weer , lekker he?! ) een dikke knuff! Je bent een kanjer en de beste mama die Finn zich maar kan wensen!
pfff lau.. je word er niet meer of minder vrolijk van je bericht. het is zo op een dunne lijntje allemaal.. ik hoop echt echt echt dat bloedbezinksel en plaatjes beter zijn de volgende keer!!!
@piemel verhalen> ik lees er ff overheen ivm bezoek gyn van vanmorgen. @mila knuf ivm ongi @smal leuk dat je vakantie al geboekt heb. @lautje een super knuf voor jou en ook voor finn. @me van morgen bij de gyn geweest. 12 dagen na inseminatie ongi is op het randje is het 11 dagen dan moeten er stappen onder nomen worden. en nu kregen we ook het verhaal lab te horen. me mannetje is tja... een ander verhaal. daardoor raad ze me aan omdeze keer nog 1 keer iui te doen en daarna af te w8en hoe het dan bij hem is. dat was toch ff slikken. verder was de follikelmeting netjes aan beide kanten een eitje. ik moet donderdag 20 jan weer terug komen. en vanaaf weer prikken.
@lau: ik ben zo blij dat dit het nu lijkt te zijn! alleen huid.. maar van zinnen als ' garantie tot de deur ' en ' grote kans ' maken toch bang, of niet? over 2 maanden weer check dus. pfoe! geef elkaar een dikke knuffel van mij! KNUF! @ppv: wat bedoel je, zaadkwaliteit was niet zo goed? nog 1 iui, en dan? ik snap niet?
@piemel: heheh, ik denk dat zin maken in sexytime wel echt kan werken, zeker omdat lijf soms eerder reageert dan mind (getuige het feit dat als je je onschuldig slapende man bespringt zijn lijf eerder meedoet dan zijn bewustzijn ) en soms gewoon beginnen zonder zin (want moe) werkt ook, hier althans! maar praten over piemels werkt hier in de bus niet, helaas! niet spontaan? kan. maar denk ook dat t komt omdat al die verse mamas en tobemamas wel wat beter te doen hebben opzich foei natuurlijk. hoewel- tisch werd er wel weer wakker van! en waar is se nu? TISCH! gelukkig heb ik mijn babyrinth voor dit soort dagelijkse praat
Hoera voor Eva! HOERA! Knuff voor Finn en familie! Neutraal nieuws..... niet goed en niet slecht.... Weet eigenlijk niet zo goed wat ik meer moet zeggen... Knuff voor ppver! Knuff voor Pix. En nee, ik neem niet alle opvoedtips van supernanny over, maar ben het met haar eens hoe consequent je moet blijven en vind het fijn soms af te kijken hoe je dat doet... Kling: klinkt als goed en heppie weekend. Fijn zeg! Donderdag kom ik langs en dan hebben we het nog wel over oorsuizen en dergelijke. Prachtbloem of niet, dit is natuurlijk niet fijn! Zet nu foto's prinsessenkast en kamertjes kids in album Projectjes. Daarna weer voorbereiden op komst wervelstorm-liefgezinnetje...
Het viel te proberen, maar denk dat je gelijk hebt Kling.... Toch jammer, want het was altijd heel gezellig, vroeger....8) Ik begrijp de pre-occupation, maar zie nu zelf zo in dat dit soort humor moet en kan blijven, ook als je kids hebt en hechtingen hebt/had. Het is gewoon natuur en daar mag je best mee geinen... Ik verhuis dan maar mee naar babyrinth voor piemeltalk....
@juud: mis zelf de rellerigheid hier ook al een heule tijd. ben niet de enige trouwens (kijkt naar cin en bow bv) maar blijkbaar komt t het toch niet van. slappe piemels! trouwens, ikzelf en wij hier thuis zijn nog immer behoorlijk van de sexytime grappig wel. ook alweer ' vrezen ' die niet kwamen opdagen.. so en nu weer weg. *plof*
Foto's staan erin (ben zelf best wel trots op resultaat.... ) Siem heeft echt mega-klein kamertjes, maar we hebben er toch iets leuks van kunnen maken denk ik. Goed dames, Toedels!
Hai lieverds! Ppver: doen wat goed voelt is de enige manier denk ik. Dus als dat voor jullie betekend 'tot IUI en niet verder' dan is dat toch ok? Zolang je er maar samen achter kunt staan. Maar wat had gyn te vertellen over zaad dan? Randje IUI-waardig? En wat komt er dan na die volgende IUI? Lau: geen superslecht nieuws dus, of hadden jullie toch hoop op beter? Hm, stomme vraag misschien want je hoopt natuurlijk altijd op beter. Ik duim vast voor over twee maanden. En dat Finn tussendoor niet ziek wordt! @juud: piemelen forceren werkt in de bus niet, dat is meer wat ik bedoelde. Er zijn ook gewoon niet genoeg meiden tegelijk hier, dat zou het wel makkelijker maken. @all: maak me er even makkelijk vanaf met een dikke knuf voor iedereen! Wie weet later meer maar ik denk dat het bad-bed gaat worden.
@klingel het is mis gegaan vanwege zijn kwakje. meer wil ik er ff niet over kwijt. zo iets willen we eerst samen een plek geven. @juud fijne dagen in drenthe. ik hoop dat het je goed doet en dat je daarna weer beter in je vel zit. @me we kregen het advies om komende iui ff aan te kijken. maar ik heb wil het volgende in me hoofd. als deze iui ook door hem mis is gegaan dan... eerst een goed gesprek met gyn... en volgt er mogelijkheid die ivf heet dan wil ik net als bij zoals het bij iui een info gesprek en het in overdenking nemen. ik wil alles stap voor stap in overweging nemen. nu iui en daarna weer verder kijken. vanaaf eerst maar gaan spuiten voor ik me verder druk ga maken over de toekomst.
@ppver: (En als ik m'n mond moet houden dan moet je 't zeggen!) Waarom komen ze nu pas met die boodschap over het zaad? Dat weten ze toch tijdens de inseminatie ook al? Ik ga er even vanuit dat het voordat er begonnen werd met IUI ook al onderzocht is dus het kan zomaar een éénmalig iets zijn. Ik hoop het voor je/jullie! Hele dikke knuf!
So, daar is ik ook weer Ehm wat heb ik ook alweer gelezen: @ Ppver, ik kan je redenering wel snappen dat je IUI al heftig vond dus dat stap naar IVF dan ook erg groot is. Zolang je doet wat voor jullie goed voelt dan is het goed. Maar zorg er wel voor dat je overal echt achter staat want what if.......... dat zijn de ergste! Hmm, vreemd dat jullie nu pas te horen krijgen van manlief nadat insiminatie is geweest. Hopelijk eenmalig! @ Pix, super van Eva en heerlijk ook voor papa en mama! @ Nanny, sommige dingen van haar vind ik echt wel heel sterk en kan ik ook wel wat mee maar andere dingen Gelukkig ieder zijn eigen opvoedmanier en kunnen we allemaal leren van elkaar en weer aanpassen. @ Piemels in bus, ik denk dat het er voor mij aan ligt dat ik piemels bij babyrinth vindt horen. Dat is (oa) het unieke dat dat in babyrinth is begonnen en daar hoort het voor mijn gevoel dan ook bij. De lol is daar begonnen en is (soms helaas) niet altijd over te nemen. En wat betreft humor in de bus, het is gewoon een stuk rustiger geworden en tja dan valt een grapje soms moeilijker te maken als er pas paar uurtjes later rea wordt gegeven. Maar al die humor van 'vroeger' heeft wel hele mooie beebs en vriendschappen opgeleverd en die moeten we ook koesteren en misschien daardoor soms ook slap geouwehoer via sms wat eerst via bus ging? *denk, denk* @ Sexytime, hier gelukkig ook geen klagen. Herken wel wat Kling schrijft soms just do it! en andere keren lekker op voorbereiden. @ BZV, brrrrrrrrrrr Marcel!!!! Ik had gehoopt op een weduwe!!! ja, weet hiermee reageer ik niet op vandaag maar moet het toch ff kwijt 8) @ Fem, dikke lieve knuffel voor jou! @ Juud, ik ga zo even naar foto's kijken. Je hebt echt zin in je mini-midweekje weg he. Hoop dat je er echt heel veel energie van kan krijgen en aantal dingen wat meer geordend op papier of in hoofdje. @ Bow, hoe gaat het lieffie? En met gemis hond? Al ietsie pietsie plaatsje kunnen geven? @ Cin, bed en badder ze! @ Kling, o wat een heerlijke zondag! Wat een trots om dan zo lekker te eten en te genieten van je gezin. Maar tjee wat klote zeg van echt erge ruis en dat het er toch maar bij hoort! Het is toch niet normaal! Heb nog nooit gehoord van zo'n nasleep van ruggeprik, en die moet juist jij net hebben. :x Onwijs dikke stampmok, denk dat ze hem op de schaal van Richter wel kunnen waarnemen @ 2ling, vriendinnetje van me is afgelopen week bevallen van een 2ling op 2 verschillende dagen! Eentje via natuurlijke weg om 23.47 uur en andere via ks om 00.06 uur. Alles gelukkig goed met hen, grappig detail he!
@juud: kamertjes zijn leuk geworden!!! @Leo: Ja gets, rare vent die Marcel! Doe mij maar een weduwe want dan is er geen ex? Wat heeft die man voor vreselijke ervaringen met exen?
@cin zodra we het kwakje terug krijgen van het lab ben ik nu echt wel van plan om na vraag te doen. het kwakje was eerder onderzocht en toen was er niets aan de hand. dat zei de gyn vanmorgen nog. en ze hoopt ook dat het eenmalig is vandaar dat ze het nu aanraad om dit keer iui te doen om daar te zien hoe het dit keer is. ik heb nu ff behoefte aan een tijdmachien zodat ik ff de tijd vooruit kan zetten. @bzv ik gun die marcel nu dat er meerdere weduwe op hem hadden gereageerd. dan was de keuze een stuk lastiger geweest. zo snugger is hij ook weer niet want het is inmiddels al uitgelekt met wie hij verder gaat. de boeren van de vorige seizoenen hebben veel meer hun best gedaan om het 4 maanden geheim te houden met wie ze uiteindelijk verder gingen. @leonie wat leuk van je vriendin een 2-ling die op verschillende dagen geboren is. leuk voor hen want die hebben 2 dagen feest als ze jarig zijn.
O sorry Lautje, helemaal vergeten op je te reageren. Fijn dat het nu toch alleen de huidvariant lijkt te zijn maar idd termen zoals garantie tot aan de deur maken het wel eng en zo onwijs onzeker! Voor nu dan dus geen echt behandelplan, buiten hem onwijs goed in de gaten houden? hoe voelt deze dag/deze uitslag van vandaag voor jullie?
tjee, alles gelezen en toen kwam iemand op werk wat vragen... ben ik het weer kwijt, sorry hoop later wat meer reactie van mijn kant. Iedereen hele dikke knuf, want die kun je altijd gebruiken.
Ben een beetje suffig aan het terug lezen en zie gewoon dat female me gespot heeft.........dacht even anoniem te lezen. Dat doe ik dus nog wel, even af en toe bijlezen. Ik vind het alleen niet echt opschieten dat ik weer bijlees en reageer, gaat even goed en dan komt het er weer niet van (lezen en reageren). Echter vind ik het toch prettig om iedereen te blijven volgen. Ook merk ik dat al het 'slechte' nieuws hier het er niet makkelijker op maakt om mee te blijven lezen. Ik merk dat ik daar moeite mee heb. Ik zit zelf niet lekker in mijn vel en dan het verdriet van de anderen erbij maakt dat ik er zelf een beetje down van word. Zag wel zwangerschap Zuurtje...gefeliciteerd! Verder.......hier gaat het zijn gangetje. Relatie met Arjan gaat goed, en ook weer niet. Ene moment wel blij met hem en andere moment vraag ik me af waarom ik hier blijf (op dat punt zit ik nu weer). Sanne gaat geweldig. Zo'n vrolijke en mooie meid. Vol trots en bewondering voor haar. En die kleine spruit maakt dan weer dat ik niet wil miepen over mijn relatie en dat ik alleen al voor haar bij Arjan moet blijven.
Hmmmmm, niemand moet voor een kindje bij de ander blijven hè? Dat is iets wat je zelf wilt... MAAR, een kindje zorgt er wel voor dat je beter en langer in overweging moet nemen of je echt wel weg wilt gaan. En dat is inderdaad een weg van vallen en opstaan. Ik herken dat heel erg goed. Lieve Mirank, een heel dikke knuff voor deze moeilijke tijd. Ik hoop dat je, als je alles even op een rijtje kan zetten, erachter komt dat Arjan het natuurlijk helemaal voor je is, maar dat je gewoon, door alles wat is gebeurd (vroeggeboorte, kindje krijgen überhaupt) even de connectie en de communicatie met elkaar bent kwijtgeraakt. Heeeeeeeeeeeeel dikke knuff!