He bah Rem, vind het allemaal vreselijk griezelig. Dochtertje van vriendin heeft ook RS gehad en daarvoor in zh gelegen! Bah, en nu ook met die griep en mex. griep. Bah bah bah. Naar allemaal. En zeker om je ventje zo benauwd te zien.
Mijn bespring-je-man-plan?.... ja krijgt langzaam vorm # uitdelen, leuk lusten ze meestal allemaal en taart is altijd goed @ Bow, Ja afscheid van kdv, stagiaire was het beetje ontgaan tot ik afspraak maakte om uittedelen (vind ik leuk om bij te zijn) sprongen der tranen in de ogen en zei ze: maar dat vind ik helemaal niet leuk.. andere leidster ook aangedaan: ikke ook niet hoor. Moppies zijn het. Heel spannend, maar ze is er wel aan toe: uitdaging, nieuwe dingen leren. Wow wat heb jij in het weekend goed uitgeslapen. Ja van die bijna uur extra... ja ben echt uitgeslapen. Jeetje zeg, jou zou haast door reistijd niet gaan. 1.5 uur reizen, bleeehhh @ Tisch: Lekker oninteressant gelul ha ha ha ha ha ha ha @ Klingel, ja ja "slagroom" @ Fem, hmmm ja spring wel eens van hak op de tak.. soms ook door man moeilijk te volgen. Hier ontlading: zelf Net tijdnes de lunch, vraagt collega aan de rest van de redelijk serieuse collega's: ken je een woord met 11 a's? Antwoord: paashaasschaamhaarverzamelaar Dus even lekker in een deuk gelegen @ Remmie, ooo moppie toch, hele dikke knuf en Een hele dikke beterschapsknuff voor Boaz. (+ dorapleister op je hart zodat ie weer kan helen)
Oja, de laatste grote korst in van nikita's vingertje af. En daar kwam meer vlees+huid onder vandaan dan ik verwacht had! Echt bizar hoeveel er van zo'n kindervingertje teruggroeit! Ziet er goed uit. Je ziet het wel, als je er naar kijkt *duh!* maar vanuit je ooghoek ofzo valt het niet op. Het lijkt een beetje of haar vingertje scheef staat, maar dat komt door het aflopende vingertopje. En haar nagel lijkt wat krom naar beneden te groeien. Maar het is echt wonderbaarlijk hoeveel er teruggekomen is van dat vlees....ik heb toch echt een veel groter gat op mijn netvlies staan van toen het net gebeurde...maar goed, het is ook alweer ruim een maand geleden.
Whahahahahahaha *verstopt zich achter monitor* Ik ontving net een mailtje met een bevrachtingsafspraak, je kunt je wel voorstellen wat ik las************
Wat goed fem, dat het er weer zo goed uit ziet! Ik heb vanochtend hand van collega zonder pink weergezien, zag er ook wonderbaarlijk goed uit joh! Was al aardig mooi genezen.
Wat goed! Zag het er eng uit zo onder pinkie? Kan hij nog tot 5 tellen? Wat als ie nou jeuk krijgt aan z'n pink? (mijn schoonvader had regelmatig last van fantoompijn/jeuk. Dan ging ie maar aan z'n stomp krabben.....als je dan vroeg of hij daar jeuk had zei hij " nee, maar dichterbij dan dat kom ik niet" )
@boaz dikke knuffel voor jou jongen, en voor je mama!! @rest de maffigheid is er nog wel in de bus hoor
@fem, nee zag er helemaal niet eng uit, had ik ook wel verwacht maar zag er eigenlijk wel mooi uit. Beetje rare vorm omdat je hand dan daar rond loopt. En hij had nog geen last van fantoom pijn. Moeten alleen nog iets verzinnen op de 'lege pink' in de werkhandschoen, is hartstikke gevaarlijk als je die zomaar los laat wapperen nl. hihi waar je je al niet druk over kan maken.
Nou ja, hij kan niet zijn pink afzagen of zo...dus zo heel gevaarlijk zal het wel niet meer zijn Omvouwen naar binnen en met ducktape aan de handschoen zelf vastzetten? Is hij echt helemaal weg of heeft hij nog een klein bewegend stompje?
Ja is wel gevaarlijk, zo'n losflapperend stukje stof kan zo maar weer gegrepen worden door de machine en in de rest van de stof zit zijn hand en ik denk dat hij die wel wil houden Wij dachten ook naar binnenvouwen en dichtnieten en dan afknippen ofzo. Nee is echt helemaal weg, is helemaal glad, alsof er nooit wat gezeten heeft!
Ben ik nou werkelijk de enige die zich afvraagt wie juud in vredesnaam heeft gebeld over piemel??? Tja, foto piemel had voor mij niet zo gehoeven, heb er thuis 2 rondlopen en daar heb ik mijn handen aan vol, die grote dan Boaz, lief boazje snel opknappen hoor klein varkentje!! dikke kus voor jou en je mama Vinger Nikita, wordt vast weer mooi en anders moet ze later de rest van haar lijf maar in de strijd gooien om te compenseren Bubbel Finn, nee! Kan ook niet want dan zou hij nooit meer mee naar buiten kunnen. En hoewel hij heel ziek kan worden dan zijn daar ook weer oplossingen voor. Het blijft natuurlijk zo dat je weerstand opbouwt door ziek te zijn... dubbel dus. Hoe graag ik het ventje ook zou beschermen ik is nog steeds ik en met finn in bubbel kan ik niet meer ik zijn. Snapt u het nog? Grootste nadeel van ziek zijn voor hem is dat de lch dan opvlamt en de kans dus nog groter is dat het zich verspreid. Mijn grootste levensles nu is koester wat je hebt en laat los want je hebt toch geen controle over de toekomst. Dat gezegd hebben, ik ben net terug van gesprek met baas en heb heel verstandig besloten managementfunctie niet te accepteren volgens hun voorwaarden, dan zou ik minimaal 4 dagen in de week op kantoor aanwezig moeten zijn, liefst 5 (wel ook 20 uur maar dan verspreid) Ik heb gepast en wat denk je krijg in principe toch de functie als ze een geschikte kandidaat kunnen vinden voor duo-baan (16 a 20 uur) Nog liefhebbers? Nu nog even tukkie doen!
@lau, wat lief van baas! Ze zijn dus gewoon erg blij met je! En snap wel wat je bedoelt hoor qua Finn en bubbel. En jouw motto is beetje mijn levensmotto. Maak je niet druk over dingen wat je toch niet in de hand hebt. Niet dat dat altijd lukt hoor, maar probeer mezelf daar dan wel weer aan te helpen herinneren. Dikke knuff voor jou, gewoon zomaar Trusten
nee lau, iedereen vraagt t zich af.. jij bent alleen de enige die het (weer eens) in z'n openbaarheid gooit haha...
@lau: heb jij je handen vol aan die grote thuis? @wen: laat jij je bevrachten volgens afspraak? @smallie: ontlaad jij onder de lunch? :x @fem: goeso van mooivinger! denk dat je t altijd een beetje blijft zien ja, als je kijkt natuurlijk , maar weet je, ergens is het wel een stoer verhaal later (stoerder dan iets met een kaasschaaf in elk geval ) @rem: aha, dus eigenlijk gewoon ' aankijken ' en vooral lijdzaam toezien. sielug! beterschapsmak! @pix: hij is er wel, heul latent, en sie, er is wel iets losgeTROKKEN hehehe! @lau: ik vraag t me ook af, maar een klein sommetje van ' ik heb ppv gesproken ' en ppvs opmerking liever even over piemels heen te willen lezen (kan je er op schrijven dan? ) doet mij vermoeden om wie t gaat *dit zijn gewoon mijn spinsels hoor, shoot me if im wrong * (maar eigenlijk zou ik hopenverwachten dat dat ook gewoon in the open wordt gezegd als iemand ergens over (een piemel) valt* *rent hard weg* *komt weer terug* @bzv: die marcel is echt TE sneu. ik heb het boxermoment gemist nadat ik gewaarschuwd was door bowen, maar HALLO wie wil er nu perse een weduwe omdat je dan geen ex-last hebt. die vent spoort echt niet hoor net als die germaanse koeienmolenaar trouwens. ben bang voor hem. lijkt me echt zoiemand die tijdens de sex graag een latex pakje aanheeft (met duitse adelaar op de rug)! die zal wel voor die blonde pruik van een zakenwoman gaan. frankfurtse doos. wat die amerikaanse denkt te halen snap ik ook niet, te leuk trouwens voor hem.. anders nog iets, nu ik toch volstrekt ongevraagd mijn mening aan t ventileren ben? :0> ja, die geitenboer ben ik ook klaar mee. met zn radicale antivegetarische biopreek. en die kazin heeft echt ADHDkeerTWEE, pfoeh die wil volgens mij alles zelf doen (ook in bet! *****) waarom zoekt die eigenlijk iemand? en dan heulemaal die muppet zeker? piesje! enne, de dromerige met halflang haar wiens naam ik altijd vergeet, heu, tja, ook niet heel boeiend eigenlijk. heb nog immer dat beeld van die poot van die koe op mijn netvlies. hm. wat is er dan eigenlijk zo leuk aan zonder leuke boeren wek.
en ik ben weer de enige die m inkopt @lau: super van duobaanaanbod (segt se??)! compliment an sich! @bow en lau: mee eens, hoe moeilijk ook soms.
ik moet wel zeggen dat ik vind dat er wat meer respect mag zijn naar ppver toe. dat zij gebeld heeft en daarover heeft gehad betekend toch echt dat ze er moeite mee heeft en vind dat we daar niet over mogen lachen. respect voor elkaars gevoelens meiden! hoe dan ook vind ik dat een piemel er best mag in gegooid worden. of ik zin hebt om daarvan te happen of naar tischa te gooien... dat mag ik denk ik wel zelf bepalen..
@lau kijk eens. eerlijk naar jezelf en naar andere toe doet het ook goed goed gedaan meis om aan jezelf te denken en dat te uiten
klingel: ik had die hersenspinselkronkel ook al gemaakt inderdaad. Oja, kaasschaaf; doet me denken: hoe is het met kaasboer en de tweeling?? Handdoekhaakje: klinkt niet heel stoer eigenlijk... Ik heb gisteren pas een nieuwe opgehangen..haha..echt een maand over gedaan! Hopelijk is dit geen moordwapen Lau: bubbel snap ik..bestaat ook vrijwel niet. Maar, je kan wel 'voorzichtiger zijn' door Finn bijvoorbeeld thuis te houden als er iets heerst op kdv en niet op bezoek gaan bij zieke kindjes/mensen. Ik heb dat een tijd lang moeten doen met Nikita (eerste half jaar ofzo) en dat ik wel te doen, maar niet altijd leuk. Zolang jullie zelf een goed gevoel erbij hebben (dan bedoel ik naar verjaardagen o.i.d. gaan) dan gewoon doen natuurlijk! Ik snap jouw motto helemaal, dubbel en dwars