En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    en dan even ego.. als dat even mag..

ik ben naar psych geweest en heb niet het cyclothyme stoornis maar een 'gewone' depressie.
    ben dus wel opgelucht dat ik een 'gewone' depressie hebt.

de psychiater heeft er vertrouwen in dat ik geholpen word met de anti depressivia. Over 3 weken heb ik weer een afspraak om te evalueren.
    ik ben blij dat ik nu kan beginnen met 'beter gaan voelen'

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wauw pix, begin je meteen vandaag?!
    Wat fijn en goed nieuws! Hoop dat het snel aanslaat!

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    :D :D :D

@ Lautje, tuuuuuuuuuurlijk ben ik ook nieuwsgierig wie dat is geweest.... wou het alleen niet zo laten blijken :D
    Vind het heel verstandig van je, nu koesteren wat je hebt, en dan gaat je kindje echt boven werk.
    Ha ha ha, net te ver weg, maar super dat ze je dat evengoed aanbieden. Ze weten gewoon hoe goed je bent, anders doen ze dat niet... zo veer in je *

@ Fem, word vast weer zo mooi als maar kan, en toch regelt de natuur wat, zelf weer beetje aangroeien, zat al te kijken of je al foto's had geplaats, want ik ben gewoon nieuwsgierig

@ Klingeltje, ha ha ha ha, ontladen onder lunch, nee, vandaag niet, ha ha ha ha ha :D

@ Pix, knuf, omdat het gelukkig maar een "gewone" depressie is. Nu starten met beter voelen, heb vertrouwen.

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @fem ja ik begin vandaag.
    alleen zit ik wel met een beetje twijfel omdat er niks over therapie gezegd werd terwijl het duidelijk was dat ik veels te lang met het doorloop (lees: zeker 10 jaar). ik kan niet voorstellen dat alleen met AD dat ik er uitkom.
    dan vind ik het heel 'grappig'om te lezen over mottos over de toekomst.. want mijn vraag is dus juist van hoe moet dat met de toekomst. als ik van de medicatie afga, zit ik dan gewoon weer met mezelf in een put ? lijkt mij beter dat ik een of ander therapie volg zodat ik leer om te gaan met bepaalde situaties, gedachten en gevoelens zodat ik het eendag zonder medicatie aankan???!!

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    dames ik ga afsluiten, volgende keer dat ik jullie zie is op 22 inch!!!!

Tenminste.... hier op werk dan. :D

@pix, goeso!!!! Hoop voor je dat het snel helpt!

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Pix: ik zou dat zeker nog vragen aan de therapeut! Lijkt me een hele goede en duidelijke vraag.

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @bow je bent nu weg, maar wanneer heb je je 20 weken echo?
    wil je de weten wat het word?

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    .... wat t is.... ;)

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    daar heb je gelijk in..:)

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Gilllllll wat zijn jullie groooooooooot!

als er nu een piemel geplaatst wordt dan staat ie op 22 inch :D

Nu snel uitzetten want het is tijd om naar huis te gaan :D

Edit:

Echo is de 26e :D En weten we nog niet :D

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb het KOUD!

brrrr....

Thee maar even. En een beetje springen ofzo.

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    jij ook al!

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Pix, wat een goede stap heb je gemaakt, nu maar hopen dat je je heel snel beterder voelt!

Fem, we zoeken het niet op dus idd geen bezoek van zieke mensen en bij virusuitbraak op kdv blijft hij thuis!

Ikke nu koken en vanavond kennismaken met nieuwe poetshulp!
    Morgen tot s avonds laat werken, vergadering

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Belachelijk!
    Dag 2 op onze nieuwe locatie, ik zit nu in een open space kantoor en kan dus niet meer zsp lezen overdag en DAN beginnen ze hier een beetje lullen en rellen hier!
    *hmpf*

@Lau: duobaan? 20 uur? Ja hoor! Kan dat ook vanuit hier? ;)

@Pix: Fijn dat er actie ondernomen wordt en je vraag lijkt me een hele goede en logische vraag en zou hem dan ook zeker stellen.

@Remmie: Hele dikke knuf meid! Ik hoop dat opname in zh niet nodig is!!!

Verder weet ik het even niet meer, ja... Bow heeft een 22 inch bevrachtingsafspraak. Kling weet ineens niets meer over bevruchting op afspraak. Small doet het zelf tijdens de lunch met de paashaas. Chocoladepiemels belanden op de vuilnisbelt.
    Ennuh.... nee, weet het echt niet meer.

Zometeen eerste zwangerschapscursus. Ben benieuwd!
    Oh, en heb mezelf laten schrikken door het aantal werkdagen tot aan m'n verlof te tellen. 18 nog maar! Schrok me kapot en collega's ook, hihi.

Dikke knuf voor allemaal!!!

@Juud: Weet niet precies wanneer je tripje start maar alvast veel plezier gewenst!

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

heb wel alles gelezen maar ik weet totaal niets meer

ik hoop dat alles goed gaat hier

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kijk, zonder moeilijk te doen en te confronterend, heeft mijn piemel wél veroorzaakt dat Smallie haar bespringplannen én haat maandverband bespreekt, en dat Female mij een vraag stel over MASTURBEREN....Oei, we worden echt weer wat losser, lolliger. YES!

Om antwoord te geven op je vraag, want ik ben een open (niet letterlijk) boek: nee, tot voor kort - lees: bij Mirena en tijdens zws Femke - had ik zelfs lichamelijk de behoefte niet en toen maakte ik dus met de nodige tegenzin en zonder resultaat zin. Nu, zonder Mirena en met nieuwe pil, komt het lichamelijke aspect weer langzaam terug. Nu is de stap naar Juudman maken gewoon nog spannend, maar zin máken is binnenkort (nu ongi) echt niet meer nodig denk ik.... :):p Het voelt nu weer een beetje als 'de eerste keer...' Eigenlijk best leuk, toch? Laten we het noemen: de eerste keer van Juud 2.0 :D

Het komt dus wel weer goed, maar het kan dus echt zo zijn dat zelfs je lichaam er niet meer aan mee doet. Ik bedoelde dat met slecht functionerend buikgevoel....

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Tadaaaaaaaaaaaaaaa! :p:p:p:p:p

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0

Wat voor werk doe jij? :$

:p

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Die smallie....

Stille wateren...........

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Gaak echt niet zeggen. Is ook niet belangrijk. Tging om wat het met mij deed...

Echt waar, handEN vol? Die Lauman! :p:p:p

Deel Deze Pagina