Op alles: AMEN! En op die twee dikgedrukte stukken: Ze moet die muppet nemen: als pop was het in ieder geval een echt slaafje! mimimimimimimimimimimi! Tsja, en toch kijk ik, al hebben ze vanaf zondag concurrentie van de Vlaamse boeren......
Dank je Pix, want zo denk ik er ook over. Het ging ook over meer. Het ging er met name om dat IK me een beetje 'recht gezet' voelde. Vind het vervelend dat het nu zo over komt. Was eigenlijk niet de bedoeling.
@Cin, morgen begint mijn tripje. Heb er echt zin in. Nu laatste voorbereidingen en laatste hand aan kadootje Florine... @Lau: super van baas(n)! Je hebt ook gewoon een geschenkje bij je en daar mag je zoooooooooo trots op zijn. En jullie zijn de mooiste ouders die Finn zich kan voorstellen. Fijn dat je er nu van verschillende kanten bij wordt ondersteund... Dikke knuff voor jullie. @Female: hulde aan de pink! @Rem: knufje voor je zieke mannetje. Wat ontzettend sneu. En dan zit jij ook niet lekker in je vel. Daarom ook heeeeeeeeeel dikke knuff voor jou!
Dames, tot morgen. Neem laptoppie mee, dus morgen zal ik vast even langskomen hier. Maar ga ook vooral veel voor mezelf doen. Toedels!
@pix: schattig! @juud: als je hier bent is dat toch ook iets voor jezelf doen? Of kom je hier voor ons? Net terug van cursus, was leuk en interessant. Is ook van m'n eigen vroedvrouw dus had het kunnen weten Nu eventjes relaxen en dan naar bed. Trusten busje!
Inderdaad schattig Pix! Maar eh, weet je zeker dat vaccinatie zo'n invloed heeft op Eva? Knuff iig! @Cin: je hebt gelijk, ik zit hier ook en juist voor mezelf, maar ik wil wel eens te vaak blijven hangen of iig te lang........ En dat gaat ten koste van mijn kostbare tijd in Drenthe, daarom zei ik het zo.... Leuk dat cursus zo beviel! Nu nog bevallen @Natjes: fijn! u leeft! Ben bijna gepakt, nu nog effe rustig badje en dan op naar Drenthe!
a wat ben ik blij. geen vaccinatie.. ik dacht van wel maar had het fout. hoeven voor lange tijd geen vaccinatie meer. daar ben ik heel blij om. @juud ja dat weet ik zeker. het is bijna elke keer flink huilen geweest snachts na een vaccinatie. terwijl ze zeggen dat een kindje geen last van kan hebben en pas na 14 dagen.. onzin!!! Eva is goedgekeurd, zit netjes haar lijn te volgen. is net onder de midden lijn van het gemiddelde. 10,9kg en 83cm ook langs de schoenenwinkel geweest voor voet opmeten.. en ja ja tot mijn GROTE verbazing en *schaam schaam* heeft eva momenteel 2 maten te klein!!! ze heeft nu een 21 en moet 23. dus maar gelijk wat gekocht. 1/2 prijs aanbieding toch nog 40 euro (arme portemonee van mij momenteel) maar ze zijn wel leuk schoenen. silverglitter laarzen met donkerroze bloemetjes versiering ga zo spammen gisteren begonnen met de AD en vanmorgen liep ik leeg (leuk bijwerking grrr hij had mij wel daarvan gewaarschuwd)
Mooie schoentjes Pix! En mooie score van je meidje. Mijn reus was gister 13,5 kilo en 91 cm lang! Moet even terug lezen maar heb nu geen tijd pfffffffff
he, nikki heeft bijna dezelfde laarsjes! grappig! (minder grapppig, wij hebben ze aan t begin van seizoen gekocht... = duur...) fijn dat eva goedgekeurd is! @ alice: jemig, heerlijke pummel! nu snap ik waarom maatje 92
hello hello! Hier is ik, na een dagje sauna...heeeerlijk!! Nikita heeft weer 2 nieuwe fotomapjes online staan, waarvan 1 van de vinger. Pix: mooie laarsjes!
GIL wat een leuke laarsjes inderdaad!!!! gaaf pix! enne,wat goed van ' volzin ' @pix: ieks, nu al meteen bijwerking te pakken! toch hoop ik dat ze voor je gaan helpen. (? rare zin was dat ) enne, mee eens, niet alleen AD toch? zou jij wat kunnen hebben aan RET? ken je dat? Rationeel-emotieve therapie - Wikipedia ben er zelf wel fan van nooit actief gedaan, maar wel in verdiept. geloof daar echt in. @woordjes: wanneer kan je zo ongeveer het eerste woordje gaan zitten verwachten (@oei ik groei, toch wel handig geweest , maar sit in verhuisdoos elke denk ik ) @respect: volgens mij hebben we allemaal, ongeacht verschillen (bv in humor) respect voor elkaar hoor zo ook voor ppv. desondanks mag er toch wel hier en daar wat worden gegrapt, en ook wat worden geknipoogd, vind ik. als we niets meer kunnen zeggen uit angst iemand voor de borst/piemel te stoten wordt t hier wel erg op follikels en andere eieren lopen... vind ik.. toch? @ppv: jeetje, wat shit van kwakje. snap niet precies hoe ze er nu mee komen, maar begrijp ik nu dat t weer wordt onderzocht? hoop echt dat een momentopname was zegmaar. hier ook wel eens van de ene keer 20 miljoen naar de andere keer minder dan een miljoen gegaan. heeft hij misschien koorts gehad? (lange vlieg- of autoreis (treinreis telt dan weer niet wegens kunnen lopen ) ook funest) hoop dat beter is, en onthoud: met slecht/heel slecht zaad is IVF ICSI geen enkel probleem! succes, sterkte, knuf! (en hou ons op de hoogte zodat we mee kunnen duimen!!) @remmie: hoest met de boaz? geen verergering? huiltje? @CB: so, nationale CBdag? goeso van iedereen goedgekeurd! zo ook florine hier. van 56,5 naar 60,5 en van 4600 naar 5210! dacht eerst dat gewicht best weinig was gegroeid, totdat ik bedacht dat t in 1 maand was en niet in 2, PIES!! ze slaapt nu lekker, in tegenstelling tot vorige x: toen echt precies na 4 uur heel hard pijnhuilen. schatje. @cin: joehoe! 33 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @bow: 22inch, soso! kunnen collegas meelezen @juud: veel drentheplezier! mooie piemel inderdaad! (kende m al) @zuurtje: kan jij niet een keer een piemeltaart bakken? en hoest verder? hoe voel je je? @gaby: moest aan je denken.. je zal dit niet lezen, ik sms je wel even dat ik aan je moest denken.. smak! @alice: HA! das goed en groot he? 92, welke leeftijd staat daar gemiddeld voor? @maat: is t heel raar dat ik nu in de megauitverkoop van durehippe winkel (nu -70%!!! ) al maat 80+ koop voor florine? ik vind van niet! @smallie: nog lekker geluncht vandaag? @wie t vroeg (of was dat nu weer in t babyrinth :x ) de kaasboer gaat goed! en zn vrouw (naar omstandigheden) ook. 2 jochies, natuuuuurlijk, want ik dacht 2 meisjes! @milk: hoest daar? @cin: seg trouwens, heb jij ooit post gehad laatst? ja mag ik hopen? (zo nee, blame elke die adres doorfaxte of de TNT maar dan hebben ze echt de piemel op MIJ want dat zou nummer3 zijn van niet aangekomen :x) (kan heel goed zijn dat je allang iets erover hebt gezegd. en dat ik dat weer vergeten ben. zou niet de eerste zijn aan wie ik dat vraag terwijl allang reactie op gehad (wijst naar bv blijmeis ) ben echt dement, en werk er echt aan. maar hoe moet je daaraan werken als je dat vergeet? ) @piemel op mij, pik op mij: pies!! PETS! @leo: hoest met jou na emovorigeweek? smak! @fem: ieks, klinkt toch nog wel eng en sielig hoor van topje. huiltje. benieuwd hoe het gaat helen. vast wel mooi. maar vast wel raar bubbeltje, net als hier.. @heu, weet even niet meer! @hier: alles goed, florine floreert, mijn lawaaihoofd wende maar nu weer even niet, dus bezoek afgezegd, alleen morg en overmorg ipv heule weuk. goed he. nu kat prutje geven, lekker koken, klein wijntje erbijtje. smak!