En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik bedoelde uiteraard Horace eruit he, voor de oplettende lezers ;)

Lau, goed dat je morgen hebt ziek gemeld. Te moe en daardoor vallen is niet goed maar dat weet je zelf idd ook wel.
    Ik duim voor goed examen morgen en dan daarna even wat rust.
    Dikke knuffel!

Juud, leuk dat het zo geslaagd was bij Kling en liefFlorine. En zo meteen mooi 2 outfits gezien, ook leuk!
    Je tripje klinkt erg geslaagd, al ben je straks volgens mij wel heel wat euro's lichter :)
    Morgen idd ook relaxed dagje zo te lezen.
    Wil je dit nu vaker gaan doen of eenmalige get-back-to-yourself-actie?

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Da´s inderdaad een downside aan zo´n trip: het kost me zo veel centjes, en dan is de B&B nog niet eens duur...:)

Maar ik had nog wat en ik kom zo echt weer in contact met mezelf en mijn oude kledingstijl, dus daar moet actie bij!8)

Nee, niet eenmalig, maar ook niet maandelijks of zo hoor. Misschien 2x per jaar? Of 1x en dan verder wat vaker avondje/dagje voor Juud.... Doet me en daarmee mijn family iig veel goed.

Enne Juudman gaf ook wel aan het eens fijn te vinden om een avondje écht alleen te zijn thuis..... Dus ook fijn voor hem!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Truste lieverds!

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Jayde gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!! Hieperdepiep, hoeraaaaa!!! :D

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Juud wat fijn dat het ZO goed uitpakt allemaal!! Heerlijk! Voor iedereen nieuwe energie :D

Lau: ojee!!! Jij en Finn wel oke???

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Lau veel succes morgen en doe voorzichtig he!! Hele dikke knuffel!!!

Jayde van harte gefeliciteerd liefmeis!!! Hoop dat je heel goed verwend bent! Tisch en Tisch man natuurlijk ook gefeli, wat een mijlpaal.

Juud wat fijn dat je het daar zo heerlijk hebt! En dat het leuk was bij Kling en Florine!

Hier gaat alles goed, wel druk maar gaat lekker. Ben alleen verbrand onder zonnebank. Ga ik een keer, val ik in slaap en heb zelfs een handafdruk op been staan haha.
    Ga zondag op een vlooienmarkt staan met al mn spul, zin in!
    Oja iemand vroeg me hoeveel ik werkte: Op mn hele dagen ga ik nog 2 uur eerder weg en mn halve werkik gewoon..dus gaat goede kant op. Heb me opgegeven voor training: "de kracht van het anders denken". Ik hoop dat dit me het laatste zetje gaat geven en gaat helpen om in toekomst zo te blijven!!

Lieve meiden allemaal een dikke knuffel!!!!!!!!!!

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Morning!!!

Remmar van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne dag!!

Zometeen met kids naar schoonzus.

Geniet van vandaag!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd remsel!

10. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Remmar van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Finn heeft niets overgehouden aan val, kon hem gelukkig op tijd opvangen. Ik zelf heb mijn knie open liggen en een gekneusde pols en spierpijn in rug, nek en schouder.
    Dus loopt gelukkig met een sisser af.

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ships, dat krijg je als je niet bijleest, zomaar de val van lautje gemist! Dikke knuf voor jou! Gelukkig heeft Finn verder niets.

Remmar, gefeliciteerd!!! Nog leuke plannen vandaag?

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PROFICIAT REMMAR!!!!!!!!!

En succes vandaag Lau!

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    HAPPY B-DAY REMMAR!!!!

@Lau Gelukkig Finn op kunnen vangen!!

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Remmie: happy birthday lieverd!!! (K)

Lau: wat een geluk dat je Finn op hebt kunnen vangen. Hopelijk is jouw lijf ook weer snel van de klap bekomen.

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Remmie, gefeliciteerd moppie, laat je maar lekker verwennen.

@ Lautje, pfff wat een geluk dat Finn niets heeft, nu jij bijkomen van de schrik en je pijn/wonden. *knuf*

@ Juudje, wat gezellig zeg, zo'n middagje met Klingeltje en Florine. Snap je gevoel ook, lekker even tijd voor jezelf, maar dan mag je evengoed je kindjes/man missen hoor. Is heel gezond.

@Pix, ik ken hem wel, maar vind hem niet leuk genoeg voor concert, sorry, hopelijk vind je nog iemand om mee te gaan.

@ me, gaat al veel beter, gister niet specifiek over gehad, maar hij vertelde gister aan tafel dat het zo druk is met werk/school/thuis. En dat hij net weer een rot dag achter de rug had....
    Tuurlijk snap ik het, maar was gewoon even het moment dat het dubbel aankwam, maar dus ook fijn om te weten dat het niet allemaal aan mij ligt.

Nog ideeen opgedaan bij Ikeasite, morgen of van de week wat goedkope opbergers kopen... wij wonen gewoon tijdelijk op een vuilisbelt. Smallman heeft week 9 vrij en hoopt dat weer wat orde in huis te scheppen.

Ik weet troep is niet erg... maar denk hier eens aan:
    3 katten die de hele dag van binnen naar buiten lopen, hele huis onder de vieze pootjes, overal haren. Gelukkig heb ik voor de geboorte van lonneke er door gekregen dat ze alleen nog maar beneden mogen.
    Ze zijn echt wel lief hoor, maar als het schoon is, is het echt binnen een paar uur geheel weer vies.
    Mijn moeder was eens flink geschrokken, die dacht een beetje dat wij zo vies waren.
    Op een zaterdag had ze me geholpen met schoonmaken. Wij gingen zondag op vakantie.
    En kwamen de week erop terug... mijn moeder heeft alles de dag ervoor weer geheel moeten schoonmaken, zo vies.
    Toen zag ze dat het echt door de katten kwam.
    (zusje laatst ook toen we paar dagen Weert waren, ze had het niet verwacht.)
    Op aanrecht/tegen bank plassen is gelukkig weer minder, laatste keer 3wk geleden. (daar word ik zoooooo boos op, maar is niets tegen te doen, zelfs bij kattenfluisteraar geweest, is wel meer als het huis uber schoon is)

Afvallen, grrrrr, ik doe echt mijn best, maar denk dat alleen het vocht eraf is gegaan.. verder wilt weer niet.
    Ik sport/beweeg nu wel meer, dus lijf is wel soepeler en meer uithoudingsvermogen. Dat probeer ik wel vol te houden.
    (is trouwens bekend probleem van mensen met trage schildklier, bijna/niet mogelijk tot afvallen)
    (ik eet nu gem. 1200-1500 kc per dag.)
    Maar ik geef nog niet op, volgende wek weer eens langs ha, kijken naar nieuwe waarden en hopen op betere resultaten.

@ KDV/BSO, hoera net telefoontje gehad, waarschijnlijk per 1/2 juni plaatsje vrij op kdv dichtbij (en tegenover BSO Marije) voor Lonneke. Dat scheelt zoveel tijd, en dan kan ik straks gewoon weer met de fiets naar werk/wegbrengen. Ik kijk er nu al naar uit. :D

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Reageer even kort:

@Small: Hoera voor plaatsje KDV Lonneke! En goed dat het toch min of meer besproken is nu. Maar het blijft werk hè?... Hou vol met dieet meis, er zit altijd een stagnatie in, zo in de tweede/derde week.

@Milk: jij druk druk druk met Myrthe en bezoek? Fijn toch. Zo te horen gaat alles prima en dat is een zegen!

@Jamiroqai: leuk, maar concert vind ik wat te veel. Ik luister graag CD'tje in auto. En Pixman dan?

@Buytenhof: hulde! Wat een rust, wat een ruimte, wat een gastvrijheid en wat een lieve mensen. Tot ziens, dat garandeer ik!

Heb voor de lieve mensen een houten hartje gepimpt met decopatch en PIP-behang. Laat ik hier als dank achter....

Man van de gastvrouw zojuist van de weg af geraakt door gladheid. Voorzichtigheid geboden dus nog. Het sneeuwde zojuist hier, maar wel van die sneeuw die nauwelijks blijft liggen. Met die koude ondergrond dus nog wel gevaarlijk....

Ga zo in etappes richting huis. Dan weekendje waarin Juudmam er ook is...;) Leuk voor de kids en ik merk dat ik er na deze dagen ook rustiger onder ben. Morgen nog wel mega 70/80/90's danceparty in Den Bosch met hartsvriendin. ZIN IN!

The Juud is bijna back. Tuurlijk, heb nog steeds therapie nodig voor gedachten en gedrag (schema's, zucht....) maar weet nu wel weer wie ik kan zijn! En hoe rijk ik ben....... *snikje*

Tot ?

Knuff

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja vergeet ik Alice:

Fijn meis, dat jij jezelf ook voelt opkrabbelen! Knuff voor joe!

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hieperdepiep hoeraaa!! Er is er één jarig, hoera hoera! dat kun je wel zien dat ben IK!! :D hihi..

Meiden bedankt voor alle felicitaties hier en via sms! :)
    Lief van jullie!

Vanmorgen al wat boodschapjes gedaan. Nu ff kleine zuipschuit voeden en dan nog gebak halen. Wat ben je toch altijd druk als je zelf jarig bent... ;)

Fijne dag allemaal!

Dikke smak!

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ohja, het sneeuwt hier gewoon!
    Dat had ik niet besteld......

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Remmar lees ik nu dat je jarig bent?????

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina