En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Oh, en nog even in het kader van
    'laten we er alvast eens een vraag ingooien voor de maandagmorgen':
    Geboortekaartjes: Hoe kies je zoiets en ben ik de enige die IEDERE dag een andere smaak heeft?

@ego2: Hoe toevallig is het dat mijn oma zonder enige aanleiding zegt dat ze een *naam van onze shortlist* een mooie naam vind, maar dat hij natuurlijk wel erg lijkt op *naam van één van haar (andere) achterkleinkinderen*?

Nu écht naar bed. En slapen. Als Bruce tenminste ophoudt met z'n pogingen om een been door m'n rechterzij naar buiten te steken... ;):D

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goede morgen

cin ik denk dat ik ook iedere dag van geboortekaartje zou veranderen maar ik heb daar een hele goede oplossing voor
    ik vraag weer aan mijn schoonbroer en schoonzus om hem te ontwerpen
    zo heb ik een heel origineel kaartje

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd lau met behalen van examen..
    leo: hoop echt voor je dat finn heel snel op knapt, dat koorts nog sneller zakt en dat hij zich weer lekker gaat voelen
    ppver: zou mooi zijn als inseminatie is geslaagd.. tis gelukkig al bijna eind van de maand.
    klingel lekker met florine in bad.. en kleine meid al naar 62 ( kleine meid hier heeft inmiddels 68/74 terwijl ze toch helemaal zo lang niet is, maar 50/56 kon ik meteen opbergen en 62 kon ook maar kort jammer genoeg)

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ppver, gelukkig kan je snel bellen, ik duim hoor

@ Lautje, koorst al wat gezakt van Finn?

@ Cin, ik ben iets makkelijker denk ik, gauw tevreden.. ok soms dan :D
    wel apart dat oma al een naam van lijst had.... en hoe kort is jullie namen lijstje nu?

@ Klingeltje, jullie minidate klinkt super :) ook wel weer leukd at z enu groter kan heh, kan ze weer nieuwe dingen aan :)

gister kledingkast van Marije beetje uitgezocht, nu nog die van Lonneke. Kunnen er weer pakketen 80/86 op mp.
    gister ook naar Ikea geweest, wat opruimdozen gehaald en schoenenkastje. nu is de hal meteen een stuk opgeruimder.

zaterdag nog zelf pizza gemaakt, ook het deeg, was groot succes :D mijn ouders bleven eten, was super jammie

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen:

@Small: fijn hè, opruimen die kasten? En goed dat hal weer ruimer is zo. Pizza klinkt goed! Kan ik eens langskomen met pizzamonster Siem ;)?

@PPver: hmmm, vreemd zeg, geen uitslagen en zo. Maar goed, wel IUI, dus duimen maar weer.......

@Rem: naar zeg, van moe lichaam, de hele tijd..... Heeeeeeeel dikke knuff van mij. Ik denk veel aan je!

@Natjes: lastig van ziek door KDV. Is hij echt heel ziek of steeds verkouden? Fem is namelijk ook heel veel verkouden, maar wij zien dat ook als noodszakelijk kwaad, maar wel immuunsysteem opbouwen. En daarbij komt dat kindjes hier echt dol zijn op KDV en leidsters.
    Maar goed, echt ziek is natuurlijk niet leuk steeds... Fijn dat jullie het kunnen oplossen!

@Lau: hoest nu met Finn en zijn koorts? En nog gefeli met examen!

@Cin: wispelturig geboortekaartjesgedrag? Hoort bij zws! Maar hoop wel dat je ineens de ingeving hebt! Wat mij hielp, was dat ik de knoop doorhakte voor de naam. Daar hoorde voor mij ineens een bepaald kaartje bij! En emomomentje: laatste keer bij ouders zonder beeb... Knuff!

@Bow: knuff voor jou. Fijn dat minimeet zo fijn was en hoor dat Nielzer weer groot is! En hoest met de nieuwe Bowbeeb? Vast knuff voor woensdag!

@Zuurtje: moe maar gelukkig.... Mooi toch? Hoop dat je gauw weer Tupperware kan oppikken!

@Kling: fijn dat badje Florine zo goed ging! Hoets nu verder met jou en lawaaihoofd? @KingLouie: het is geel en gaat terug in de modetijd... Een bus naar Noord-Limburg...;) Serious: had er nog nooit van gehoord, maar hier in het zuiden loopt de halve vrouwelijke bevolking idd juist met die Desigual, waar ik dus klaar mee ben. Ik ben trots op mij Ka Elletjes! En Juudman ook!:D

@Nai: knuff voor jou en voor je mama!

@Lim: beeb2 al weer zo groot? Alles goed daar?

Dit was het uit mijn hoofd!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @terugkomen na daagjes weg:

Echt balen dat ik mijn moeder ook in huis had. Daardoor grootse rentree thuis behoorlijk bedomperd..... Heb me ook best wel groen en geel geërgerd aan oude frusties, maar goed, weekend weer voorbij...
    Gisteraaf goed gesprek met Juudman hierover en enkele knopen doorgehakt die in Drenthe al half doorgeknipt waren: stoppen met draaien in cirkeltjes en met nieuwe energie en therapie aandacht besteden aan heden en toekomst. Draaien in cirkeltjes was goed en nodig, maar nu klaar! Zal niet direct en meteen lukken, maar samen met Juudman de schouders eronder. En hij heeft voor zichzelf ook wat aandachtspunten......

Nu aan de slag met hobbelpaard en takelpakhuis.....

Vanmiddag naar bedrijfsarts....

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    ieieieieieieieks! Nog maar drie maanden en dan heb ik officieel geen dreumes meer......

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @juud goed zo miessie
    @rem weet niet hoe stoelgang van nikki eruit ziet en hoe dst zou moeten uitzien maar eva heeft bij (ga ik vanuit) gezonde stoelgang een echte drol met structuur. alleen als ze minder lekker is is het zacht

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoi meiden! Hopelijk heeft iedereen een goed weekend gehad!
    Lau: koorst van Finn al gezakt?

Ik heb zojuist mijn eerste telefoongesprek met m'n dochter gevoerd. Ze heeft bij oma gelogeerd en ik wilde even weten of alles goed was gegaan :D Echt grappig, zo'n klein stemmetje
    "haaaaaiii mama!! Mama! Daaaaggggg mama"

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, ha ha ha, genoeg pizza hier voor pizzamonster hoor, is makkelijker te maken dan ik dacht.
    Hier stukje erover en 2 foto's erbij :)
    ja opruimen, ruimt lekker op, in kast en in hoofd.
    Ik ben blijd at het weekend je toch weer vooruit heeft geholpen, jamme dat je moeder erwas, maar volgens mij hebje je er doorheen geslagen.
    Succes bij bedrijfsarts vanmiddag.

@ natjes, ja misschein wel handiger als ie er zo ziek van is, en als ouders/schoonouders zo blij zijn op te passen is dat ook erg leuk.

@ Zuurtje, ik had wel over je Tupperware gelezen hoor... maar ik lees weer over andere dinegn heen, sorry, welke datum nu je echo?
    (ben niet zwanger, maar heb hoofd als n vergiet)

oja, had via mp dat leuke weekplanner bord van de Hema, zaterdag ook magneet tape gekocht bij de hema, nu al paar foto's op de weekplanner :) super leuk

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
  12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    fem fijn hé een eerste gesprek aan de telefoon

smal ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo

na zoonlief heeft nu dochterlief de waterpokken, ze was echt aan het zeuren vanmorgen en heel erg hangerig
    toen ik ze aan het klaarmaken was voor school zag ik waarom

en nu ga ik eten maken

to laters

13. natjes

natjes Niet meer actief

Had vannacht hele reactie gemaakt... één knopje verkeerd op gsm en PATS weg... Ga hem niet nog een keer doen, ben nu aan het werk.

@juud: Hij is dat echt ziek ziek waardoor er steeds antibiotica aan te pas moeten komen. Zoveel kuren kan nooit goed zijn voor zo'n lijfje! Nu nog opzegbrief maken voor KDV! (voor het einde vd maand)

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Zuurtje, ochjee waterpokken, hoeplijk snel over, beetje calendulan of sudocreme erop.

@ Cin, raar dan heh, dat je beseft dat als je de volgende keer je ouders ziet, jullie een lief mannetje rijker zijn.
    (Steef, Sven, Ted, Nout, Roel, Bart, Erik, George, Joost, Joep, Teun, Jasper, Joris, Jip, Harmen, Michel, Arjen, Arne, Eljo, Eli, Ernst, Etienne, Xander, Xavier, .....)

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    smal ik heb van de arts iets gekregen om aan te stippen (voor zoon en ik heb gebeld en mag nu ook voor dochter)
    en waterpokken beter nu dan dat ze ouder zijn

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai! :D

@fem: wat gaaf, nikitatelefoongesprek! :D

@juud: raar ja! geen dreumes meer maar een..... PEUTER! :$

@juud: welja, hier ' iedereen ' in KL en daar ' iedereen ' in desigual!
    zou het iets regiogebondens zijn, net als dat ' ze ' in dat gekke zuiden allemaal aan carnaval doen, waar ' we ' hier niet aan moeten denken?
    ;)

volgens mij komt KL wel uit t noorden trouwens.

@natjes: dat lijkt me nu het enige onwijze nadeel van een KDV, dat je kinderen fulltime ziek(jes) kunnen zijn.
    okee, leuk voor de weerstand, maar dat kan ook wat minder radicaal denk ik dan ;)

@small: nice blog! question, waarom in engels trouwens?
    leuke fotos! :D

@remmie: vermoed je dat nikkis ontlasting anders/niet goed is?

@boaz: :$ in 68! maar is dan alles niet veul te lang?
    neem aan dat grote maten (lim) met name door de omtrek komt?
    (proest, omtrek, daar is vast een beter woord voor! :D)

hier een smalletje die de lengte van 62 nu echt wel nodig heeft, juist ook qua rompertjes.

jeeeej allemaal nieuwe jurkjes weer aan! :D

@remmie: ben benieuwd naar gesprek, werken ze wel een beetje mee denk je? is er begrip?
    niet stoer doen he!
    *kijkt streng*
    *negeert ' hoort wie het zegt*
    *kijkt strenger*

@pix: kan best dat psych heel iets anders voor en met je wil hoor.
    maar zon boek alleen al over RET kan (letterlijk) je gedachten, dus gevoelens, dus gedrag, veranderen..

@ppv: hee, IUI2 in de buik!
    :)

maar.. dat gyn niets over zaad kon zeggen snap ik echt niet.
    als ze zaad, voor inseminatie, opwerken, kijken ze altijd naar de hoeveelheid en de beweeglijkheid.
    dit weet hij dus best. of hij zou het moeten/kunnen weten.

weet dat jij mij niet bent ;) maar ik zou even bellen, je hebt recht op deze info!

dat de IUI door ging is een teken van dat zaad ' goed genoeg ' was lijkt me, een geruststelling misschien?

en ze gaan dus ook nog op eisprong prikken, ondanks pregnyl?

spannend he.
    doe je rustig an deze weken?

wij duimen!

@lau: hoe is het met finn vandaag???

@cin: hihi, net zolang zoeken tot je HET kaartje tegen komt.
    net zoals ... de naam :$ ;)

@juud: je voelt en denkt je echt beter he!
    goeso dat verstand in deze al voor gevoel loopt, in het proces!

@

ieks!
    florine wordt wakker!
    en dat mag ook wel es, slaapkonijn!

dus ik peer m heul abrupt!

zwaaaaaaaismak!

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Fem, aaaah zo lief, jullie 1e telefoongesprek :D

@ Klingeltje, thanks :) waarom in Engels... omdat ik vaak op engelstalige foodie blogs kijk en soms reageer... dan willen ze op mijn site kijken en snappen ze er niets van.
    Maar heb ook site in NL hoor, moet ik alleen mijn pizza verhaal nog opzetten.
    Tosca's Cupcakes & Baksels

@ RET, ik hen ooit cursus gedaan en werktte daarmee met de RET methode. ik heb er veel van geleerd, en kan dingen nu veel beter relativeren. Ik ben echt blij dat ik dze cursus van mijn werk mocht doen.

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @small: vind engelse site juist nice! :D

@RET: gaaf, cursus van gedaan! :)
    helpt echt, of beter gezegd, je helpt jezelf, echt ermee he.

@hier:

is het heul erg als florine en ik tegenwoordig elkaars kleding ook nog op ELKAAR afstemmen? :D

PROEST!

ik pies in mijn panty!

erger moetkan het niet worden he :p

@cin: ze heeft jouw setje voor t eerst aan! en hoewel iets te groot is het echt ENORM te cute!
    zeker in combi met... blauwe schoentjes met roze bloem erop! :D

*gaat foto maken*

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hahaha, verkleed/aankleedpop!

20. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    finn nog 39,2, maar niet ziek.... nog een dagje aankijken, morgen sowieso weer richting zh dus eigenlijk wel 'goed' getimed.
    Hopelijk is hij wel vrijdag weer beter want dan gaan we een weekend weg.

Remm, doe maar rustig bijtrekken van feestgedruis, dikke kus.
    Hoezo doe jij twijfelen aan nikkis poepies?
    Finn eigenlijk nooit een vaste drol altijd smurrie....
    Kun je de vraag niet stellen hier op forum?

Fem, leuk eerste tel gesprek! Vind kijkt altijd heel stil en aandachtig naar de hoorn waardoor je hem alleen maar hoort ademen haha

Klingel, nieuwe outfits! Leuk, kun je gelijk weer aan de shop voor 68 ha!

Cin, kaartje en naam komt wel, wij hadden ook pas met 33 weken de ingeving! En anders 2 opties en kijken wat het beste bij hem past zodra hij eruit is.

Bow, hoest met beeb in buik? Fijn dat nielzer het zo goed doet, ik wil hem ook weer zien!

Small, lekkere baksels!
    Hier moeten ook hoognodig de kledingbakken uitgezocht worden, heb gewoon 3 grote bakken vol met 80 en 86....hmmm

Juud, welkom weer terug! Wij hebben hier redelijk wat desiqual maar niet veel en kl zie ik hier eigenlijk nooit volgens mij.
    Bijna weer carnaval, al outfit bedacht/gemaakt?

De rest is me ontschoten....

Deel Deze Pagina