Leuk! Jammer dat ze geen plaatje hebben van de overall zelf. Maar die met die graafmachine... Echt een Siem-ding!
Jeeej bow! Wat GOED! Juud: ja leuk he...best handig ook. Hoef je je geen zorgen te maken over nieuwe/schone kleren.
And that's the problem..... En ik heb er last van.... Lieve woorden, van eenieder die ze eerder uitte, maar als het zo simpel was, dan had ik natuurlijk geen probleem. Ik heb meer dan woorden nodig. Maar ik waardeer het zeer hoor. Ik weet nog niet welke deurpinnen. Eerst de kast afmaken. Hij staat nu in de grondlak. Ik vind de winkel helemaal niet duur trouwens!
Bekijk bijlage 100853 Voor degene die het wil zien De blauwe lijn is dus zoals het vandaag is, de grijze lijn (ik hoop dat hette zien is) is van de allereerste meting. En de onderkant is de achterkant van de schedel.
Hier precies hetzelfde hoor. Maar je hebt nu je handen ook al vol aan Tygo. Ook al wordt dat steeds makkelijker, je hebt gewoon die focus op hem. En bij de eerste was je focus volledig op je zws. Is dus normaal. Komt helemaal goed!
Ja goh.... ik was ook zo'n studentje....Ook vele reacties gekregen van jij moet niet zwanger worden maar studeren . Dat bepaal ik nog steeds lekker zelf!
Ik ben blij voor NIELZER!!! Jeeeej wat goed. Wees ook trots op jezelf dat je die beslissing hebt genomen destijds Bow! Voor de rest ga ik maar even tot mezelf komen.....:x
Bow! Wat een verschil joh...echt goed. De rest van z'n leven heeft hij hier plezier van. Tischa, knufffffffffffie! Niet boos zijn?! Is dat vanwege de studenten opmerking? Of iets anders?
Thanks Fem...tja het ligt gewoon een beetje gevoelig. Tis toch te gek voor woorden dat er mensen zijn die zo denken? Dit zijn dus die "k***opmerkingen" waar ik al sinds het begin van mijn zwangerschap mee moest dealen. Waarom zo nodig tijdens je studie, was het een ongelukje? Hoe kon je zo dom zijn..... je bent nog jong en je moet eerst genieten van het leven, tja nu ga je nooit carriere maken. Een vrouw die gekozen heeft voor een kind heeft daarmee niet gekozen voor een carriere. Een vrouw (en dan ook nog een allochtoon) die zo vroeg kinderen krijg is niet ambitieus! Studie gaat boven het krijgen van kinderen noh? Ik denk het niet! We weten allemaal wat het grootste geluk brengt. Ja een kind ja ...en hoe verdomd! klote voor de mensen bij wie het moeilijk gaat of die helemaal geen kinderen mogen/kunnen krijgen. Maar gun een ieder zijn geluk op welke manier dan ook. Want misschien krijgt het breezersletje "zomaar"een kind en is het ook haar geluk want had ze nog jaren gewacht dan was het misschien ook niet gelukt of ging het ook supermoeizaam. Mijn buurmeisje uit suriname heeft destijds ook "per ongeluk"een kind gehad op 15 jarige leeftijd. Iedereen dacht jammer weer eentje die niet uit de armoede gaat komen. Nou ze is nu manager van een galerij, heeft net een huis gebouwd en wat denk je ZE KAN GEEN KINDEREN MEER KRIJGEN! (ja ja en ze is pas 29). En al was ze nog steeds arm dan nog heeft ze haar hoofdprijs....haar zoon!
Ik heb een adv op marktplaats gezet - voor huishoudelijk hulp. Komt er een reactie dat van iemand die zegt arbeidsongeschikt te zijn en zonder werk dus thuis te zitten vanwege een ernstige ziekte. Maar wel wil komen schoonmaken. WTF Schoonmaakwerk is toch onwijs arbeidsintensief of ben ik nou gek? Ik heb vaak het zweet om mijn rug staan als ik heb staan stoffen en zuigen en dweilen.
Jij bent uit 82 toch?! Sorry hoor, maar zo onwijs jong is dat toch helemaal niet? Je bent 1 jaar jonger?! Weet je meis, er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal. Het gras is altijd groener aan de overkant...vingers wijzen gaat nou eenmaal makkelijk. Jij hoeft je niet te verdedigen tegen mensen die niet weten hoe jij in elkaar steekt. Zoals ik je zie werk je je helemaal uit de naad. Voor je studie en je carriere en je kindje en je gezin. Je MOET helemaal niks en al zeker niet van andere mensen. Als jij weet dat het goed zit, dan is dat toch het enige wat telt? Tuurlijk, kutopmerkingen zijn kut. Daar heten ze kutopmerkingen voor En natuurlijk trek jij je dat aan, maar hopelijk kan je het ook weer van je afschudden.
In "mijn wereld" is dat jong hoor hahaha Die studentenchickies van 26/27 die hier als juristen werken moeten er niet aan denken ben je gek! En die instelling waardeert men. Zo werkt het nou eenmaal. En daar moet ik me bij neerleggen. En ik ben niet boos op Milkh alleen vind ik het jammer dat ze zoiets zegt ...dus laat maar het ligt bij mezelf dat ik zo boos kan worden om zulke opmerkingen. Dat komt doordat ik boos ben de maatschappij hahahaha ok whatever. maar goed laat maar ik ga weer verder met werken want om 4 uur ga ik mijn poppetje ophalen, hoe dan ook!..Tis goed zo
Even snel: het was bij deze studente niet gepland en dat is wat mij het meest stoorde! Tisch, jij koos er bewust voor, dus dat vind ik al een ander verhaal! Wel wil ik ook nog zeggen: Het was zeker niet bedoeld als kutopmerking, maar ik merkte wel wat het met mij deed dat ik dit hoorde... dus ook al was dit destijds voor jou een kutopmerking, voor mij is het een kutgevoel!
Dus je punt is? Zulke opmerkingen bezorgen mij ook een super kutgevoel! Ik ervaar dat gevoel dagelijks op mijn werk! Ik zie die mensen die zulke opmerkingen over me hebben gemaakt iedere dag weer rondlopen. Maar ik moet flink zijn en me niks van hun aantrekken. Want ik krijg steeds weer het gevoel dat ik heb gefaald. Want hoe jij denkt over dat meisje zo denken ze ook over mij. Gepland of niet! Studenten horen te studeren en horen geen kinderen te krijgen. Je hebt het zelf gezegd. En ik heb vette pech dat ik rond de verkeerde tijd ben afgestudeerd. Banen liggen op dit moment niet voor het oprapen. Dus ik sollciteer als een malle maar helaas geen ervaring en teveel concurrentie. So i'm stuck. Maar goed niemand kan voor je bepalen wat je gevoel is. Dus ik laat je in je waarde. Jij alleen weet waarom je je zo voelt en waarom je er zo over denkt. latersss.