Voor mij idem dito Smallie...ik zelf ben ook nonstop verkouden..maar goed. KDV is echt een uitkomst. Bovendien heeft ze het daar echt zo onwijs naar haar zin! Zou gewoon zielig zijn voor haar als ik haar daar weghaal. Nu zegt ze al heel vaak "stelen!" (de "P" is lastig) en loopt ze zelf naar de deur om de schoenen aan te doen. Als ik haar daar afzet is ze al meteen helemaal happy
ja hier idem, helemaal happy de peppy, soms geen aandacht meer als ze binnen is, en al helemaal geen tijd meer voor n kusje, hi hi
Nai, ahhhh! leomeisje heeft vanavond ineens 2x achter elkaar op potje geplast! Naar aanleiding van tip van Rem liet ik Noa elke avond even op potje voor het douchen. Maar steeds zei ze alleen pssss en dat was het. En vandaag ineens een plasje op het potje en voor het slapen nog een keertje. *trots*
Goed zo Leomeisje!!! En wat ik verder heb teruggelezen??? Ja, Finn nog koorts maar morgen zh. Ik hoop dat ze jullie daar kunnen geruststellen! @Fem: Hm, goed dat je zh gebeld hebt voor Nikita-vinger. Wat gek dat dat zo ineens opspeelt. Beter maar direct naar laten kijken! @Natjes: Fijn dat jullie een andere optie hebben voor de kleine man. Ik zou hier echt niet weten wat ik zou moeten. Ja, stoppen met werken zou de enige optie zijn denk ik. Of een onthaalmoeder. @Smallie: Haha, leuk lijstje namen! En nu ben ik het echt kwijt, maar toch netjes geMPt!
Het gaat dit jaar inderdaad raar, want ondanks de griepprik is hier de jongste ook flink ziek geweest door de griep. Sinds ze de griepprik krijgt is ze nog weleens ziek, maar minder heftig dan voorheen. Deze keer duurde het twee weken met ruim 41 graden koorts. Hoewel ik hier amper meer ben, denk ik nog steeds vaak aan jullie. De tijd ontbreekt op het moment om echt regelmatig te komen kijken en reageren, maar dat veranderd binnenkort want mijn man heeft vrijwel zeker per 1 maart een nieuwe baan Verder gaat het hier wel redelijk, maar nog steeds met ups en downs wat betreft de jongste en mezelf. Woensdag gaat de jongste ook weer het ziekenhuis in voor onderzoek. De rechtzaak loopt nog steeds, maar het voorlopige oordeel van de rechter is voor ons zeer gunstig! Nu wachten op de echte uitspraak. Knuff voor iedereen en extra voor de zieke kindjes!
goedemorg! @natjes: waarom lig joe wakker in joe bed? @quinn: liefff!! @fem: een bubbeltje op vinger, net alsof het weer wat gezwollen en opgeblazen is? beetje glanzend enzo? zo ziet het er hier ook uit. gevoelloos ook. kan je dat checken bij nikita op vriendelijke wijze? @beeeeeeeh: hihi!, TOPPIE! @leo: hoest daar met de hoest? en wat SUPER van potje leomeisje!! ben heul trots op haar! hip lief dingetje! ieks ik bedenk me net dat ik je nog wat zou opsturen! en dan vooral- waar IS dat kwijte weer gevonden speldje nu ga HEUL hard daarover nadenken, heu.... @zuurtje: verwacht je weer BI dan? je moet t zelf weten, maar ik zou niet ' preventief ' daarom niets gaan doen eigenlijk. maar als je klaar bent met dat hele tupperware (zo komt t een beetje over en dat snap ik heel goed ) dan is het een mooi excuus, toch? @cin: haai, nog lekker geshopt gisteravond? leuke truitjes he!!!! ECHT leuk voor jongetjes!!!! @smallie, die hieronder in beeld hangt: smak op joe, hoe gaat ie vandaag? @gieg: ook smak op joe en op joe alles. lief dat je nog wel aan ons denkt. gek, dat je dan opeens zo ' weg ' bent he, terwijl jij er altijd was.. huil we moeten maar weer eens een date doen, ik kom in t voorjaar wel weer es naar grunn! @florine: gisteren een paar slokjes uit fles gedronken! hoe knap en emo is dat! ik vond t ergens ook nog ' niet leuk ' ook proest! jullie snappen het vast wel. maar vooral heul erg leuk en trots. en een fijn idee, dat ze het wel gaat leren. voelt wat veiliger, een backup. maar verder vind ik BV geven wel zo fantastisch, ga pas stoppen als zij er klaar mee is, nou ja, als dat voor haar 10e is PIESSS!!! @kat: gets, de kat zit te kotsen beneden. ik ga even kijken welke muis hij nu weer heeft fijn gekauwd. en dan lekker douchen en tutten en opaoma hier vandaag, dus: toedels!!!! smak!
aaahhh wat een schattige quinn foto! Leo, goeso leomeisje!!!! Wat een knapperd is dat al! Finn weet niet hoe snel hij van het potje af moeten komen laat staan dat hij erop plast... Natjes, waarom wakker? Dit jaar inderdaad heel naar virus... Finn mag ondanks bijna niet werkend immuunsysteem toch naar kdv, ze raden het zelfs aan. Klingel, bah poezenkots, hier ook nog weleens en het lijkt wel alsof het altijd s morgens is als je net wakker bent... Gieg, leuk je weer es hier te zien! we volgen elkaar natuurlijk braaf op de hyves Milk, moe moe moe, tja hoort erbij, dikke knuf voor MOE Fem, hoe is vinger afgelopen? Nog gebeld? Remm, een beetje bijgetrokken van werkbel en verjaardag? Zo, nu met finn naar zh, kno-arts, hoortest en dermatoloog vandaag, bij twijfel loop ik ook nog even langs bloed prikken daarna werken dus tot later!
goedemorgen hier vanmorgen de schrik van mijn leven want ik had bloedverlies het was niet veel en gelukkig is het vanzelf gestopt kleintje houd je goed vast
het was rood, nu geen bloed meer te zien en buikpijn heb ik ook niet als ik het niet vertrouw trek ik echt wel aan de bel of sta ik gewoon op de spoed in het zh
ik lees mee maar heb even niet veel te zeggen of reageren. slaap afgelopen 2 nachten weer beroerd. lood zware benen, kan mijn draai niet vinden etc.
@ babyinbuikzuurtje, zitten blijven jij. @ Zuurtje, gister misschien gevreeen? @ Leomeisje, goed zeg @ Lautje, succes vandaag in ziekenhuis, ha ha ha Lonneke reageert het zelfde op het potje als Finn @ Cin, zat er nog een leuke naam tussen ? @ Giegeltje, wat fijn om weer wat van je te horen. man een nieuwe baan, gefeliciteerd. Tja is wat heh, al die virussen. Wel hoog zeg 41 gr. sorry, ben het weer even kwijt @ Klingeltje, ahh snap het dubbele gevoiel wel bv/fles. Verder gaat het redelijk... vrijdag weer bloed laten prikken. gaat om 2 waardes, ene is ok en binnen de marges, andere is er net onder... (TSH 1.9 0.2-3.5) (TF4 8.6 9-23) volgens assistente is dat prima... volgens mijn eigen lichaam helemaal niet. Meteen afspraak gemaakt met ha, kan vanmiddag al heen. Is even alles eruit gooien, ksn dan allen nog maar beter gaan... toch!
smalletje nee we zijn gisteren heel braaf geweest, ik ben namelijk een beetje ziek en dan heb ik helemaal geen zin
ja bubbeltje...er omheen rood (wel veel rooier dan het was) en het bubbeltje zelf ziet er wat lichter uit en voelt hard aan. Ik heb gister al wel hard in d'r vinger geknepen ik wilde controleren of het echt ontstoken was of niet. Mijn theorie was: als ze terugtrekt doet het pijn en is het ontstoken. Wat deed ze: boos naar me kijken, verontwaardigd zo van " mama, wat DOE je??" Vanmiddag naar het ziekenhuis, we zien wel wat ze ermee doen. Vannacht is ze wel heel erg aan het spoken geweest en hoge koorts gehad...hoop echt dat het niet met die vinger te maken heeft!
Komt deze bemoeial weer even binnen! Ik vind 8.6 wel heel laag hoor Smallville! Ik 'functioneer' pas goed bij een waarde van ongeveer 18. Dat is per persoon verschillend, maar bij de afstemming moet je dus heel goed naar jouw gevoel kijken en niet naar die (brede) waardes. Hopelijk heeft de huisarts daar oog voor! Succes!
hoog tijd voor een megarea van mij! Ik begrijp nu ineens al te goed waar al die meiden met kids zo druk mee zijn Nou ja, jullie weten toch wel dat ik aan jullie denk! smallie: tuurlijk ligt het niet allemaal aan jou! goed dat jullie het even besproken hebben, zodat je het verhaal van 2 kanten kan bekijken. Opruimwoede: heerlijk als je straks alles weer op orde hebt, geeft mij altijd letterlijk en figuurlijk een opgeruimd gevoel! Afvallen: volhouden, zeker het 'meer bewegen-meer energie' verhaal. tenslotte gaat het erom dat je lekker in je vel zit, hoe zwaar je bent maakt dan niets uit! Half juni dus nieuwe kdv? lekker, maar nog best lang wachten, of niet? Juud: hoe was de danceparty eigenlijk? Female: heb ook eindelijk eens de foto's van vinger bekeken, maar ziet er nog best netjes uit zeg! Hopelijk is het blaasje gewoon wat wondvocht dat er nog uit moet. Telefoongesprek: TE lief! hihi. Succes in zkh vanmiddag! Leo: hoest nu? geen hoest meer? en ben je de feiten alweer een beetje aan het inhalen? Hoera, ze zei mama!! Trots ben je dan zeker! zeker met dan ook nog eens op het potje plassen. Leo en fem: ik zie die stampvoetende op de grond huilende meisjes al helemaal voor me, heerlijk! bow/cin/kling: lekker gedate, goeso! toch wel niels en florine gezamenlijk gefotoot he?! klingel: heerlijk he, die geluidjes. zelfs het huilen is zooooo lief, hihi. Samen in bad geweest, wat een luxe! Ik durf nog niet, omdat ik nog steeds wat vloei, maar heb zoooooo'n zin in weer eens in bad! Ook grappig wat je zegt van zin in choco: heb ik ook ineens, vooral zin in zoetigheid, terwijl ik dat normaal echt niet had... Mijn bijnaam voor Myrthe is nu trouwens 'poppie', geen idee waarom, zal wel iets zijn met jurkjes en maillotjes enzo herkenbaar ?! lautje: hoe gaat het nu met de koorts van Finn? succes in zkh! natjes: fijn dat opa en oma kunnen gaan oppassen, zeker als dat scheelt in zijn ziekzijn! en zeker met de komst van een tweede er ook nog eens bij! Klaarwakker liggen, volgens mij ben ik van jou niet anders gewend, knuf, want fijn is het niet! ppv: think pink, goede instelling! Hopelijk hoor je snel meer van jullie 'score'! remmar: hoe was gesprek met werk? en boaz is alweer flink zeg! die eet echt slagroom, haha. cin: ieeeee, laatste keer dat je je ouders nog zag als ouders en niet als opa en oma geboortekaartjes: net als met de naam, er blijft er INEENS eentje hangen in gedachten! limmeke: die kleine groeit goed dan! Hoe staan de zaken ervoor? smallie: lekker he, zelfgebakken pizza, hier ook favoriet! Juud: fijn dat juudman je zo steunt en dat je goed met hem kan praten nu! jullie komen er wel! nai: hoest nu met mama, nu ze weer thuis is? Quinn nu in zijn eigen bedje? Myrthe slaapt hier al sinds dag 4 in eigen kamertje... Uberlievespam weer, heerlijk zo'n ventje. en straks nog grote broer ook! Giegel: gefeli met baan man! en wat fijn ook voor ons dat je dan weer vaker hier zult zijn! Klingel: sinds wanneer ben jij gaan kolven? en gister dus voor het eerst flesje gegeven? Milkman ziet er al helemaal naar uit dat hij ook kan voeden, haha. pixie: dikke knuf meid, die slapeloze nachten hakken er flink in zeker! zuurtje: oei, hopelijk is het niets! Veel ziekenhuisbezoeken en werkgesprekken weer hier zeg, veel succes allemaal! Ik ga even douchen (ben 1,5 uur bezig geweest met deze rea, inclusief tussendoor voeden enzo, haha), alhoewel, Myrthe begint alweer... Vandaag wil ze om de 2 uur geloof ik... en dan steeds ook maar 1 borst ipv 2. Misschien beetje verkouden, want milkman is er net vanaf, en ik begin vandaag met kwakkelen...