En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    sorry voor weer ego

net gebeld naar fa omdat ik weer bloedverlies heb en ik mag om 17u gaan, hij zet me tussen de andere afspraken door
    hopelijk kunnen we straks iets zien

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @zuurtje: ohnee rood. niet veel hoop ik?
    ik zou al bij de gyn staan dan..

@blijmeis: goede bemoeial ;)

@smallie: goeso van naar de HA gaan, niet teveel telang mee lopen.. ik hoop dat je, mede door blijmeis's tips, je zegje daar kan doen!
    lijf zegt meer dan getallen trouwens, puh.

hoop echt dat je je wat beter kan gaan voelen.

@pix: en dat geldt ook voor joe!

@milk: ja, nu snap je waarom verse mamas geen tijd meer hebben he :p

goeso dat t lekker gaat, en badderen mag pas na een week of 6, mits geen vloeiii meer he. heb jij ook van die lekkere klonten?
    :$
    iewww!

(@cin: niet vragen wat ik daarmee bedoel! net als bij het spablauwflesje ;))

@milk: ik ben ' toen het mocht ' dus rond de 6 weken begonnen met 1x per dag kolven.
    doe ik nu, meestal, nog steeds elke dag 1x. gaat allemaal de vriezer in wegens flesweigerdoosje.

@flesweiger: we zijn tegelijkertijd met kolven gaan oefenen met flesje. niet erg consequent trouwens, om de dag denk ik, en maar een paar minuten: we willen er geen strijd of must van maken.

grappig, jij ook opeens chocozin!
    zou ons lijf om meer calorieeeen vragen? dat denk ik eigenlijk wel eens.

@poppie: hihi, ik zeg vaak poppetje, maar opperbijnaam zeg ik hier niet ;)

hoe gaan de nachten trouwens?

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Mag ik nog even zeggen dat ik na de bevalling (tijdens bv) echt een MEGA chocoladetic had??) ik hou normaal niet zo heel erg van chocola, maar moest toen echt elke dag weel iets van choco hebben! :D (vooral de brownie van de V&D! Oef) Grappig..

Knuf voor jou zuurtje, hoop echt dat alles goed zit!

4. natjes

natjes Niet meer actief

@wakker zijn: was misselijk..toen dat eindelijk weg was... toen vond kleine man het wel weer genoeg en begon te keten.. ;) Uiteindelijk van half 3 tot half 6 wakker geweest... :(

@rest: probeer later vandaag nog rea te doen!

@zuur: sterkte, hopen dat het gewoon bloedvaatje is!

@hier: half 1 stoppen met werken. Dan stof voor wieg halen en langs etos voor zwitsal billendoekjesdoosvol! Is in de actie en mag ook nog zo'n 20% sticker op! WHOEEIII!!!

@werkvraag: ga waarschijnlijk op aanbod in. Rooster blijft hetzelfde, uren ook. Echter de financiele kwestie zal 31 januari besproken worden!

5. natjes

natjes Niet meer actief

Oh ja, had ik al gezegd dat ik weer wat afgevallen ben? Was aangekomen maar deel is er weer af. WTF!

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @zuurtje hopelijk niks ernstigs..

Nu effe broodje opeten en dan hopelijk verder rea geven!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @blijmeis: dat mag jij zeker zeggen! :D
    en het sterkt me, jouw figuur ook kennende (dat klinkt gekker dan ik bedoel :D) in mijn huis, tuin&keuken-filosofie dat (dun) lijf dat vraagt voor meer BV-powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

@natjes: irri zeg! van wakker liggen!
    en afvallen, hm, hoeveel eraf, tov hoeveel erbij?
    is het verontrustend veel?

@nai: ja hop kom es door met die rea! ;)

@natjes: sticker etos wie wat waar?
    (ik ook verslaafd aan zwitsalbillendoekies!)

so wegwezen nu zoeffffffffffffff

8. natjes

natjes Niet meer actief

@kling: kortingsstickers zitten OP de folder van Etos! (gisteren in de bus gevallen, heb ze van mijn werk ook meegejat hehe)

@kg's, vind het zelf zo'n verschil als met de eerste! Nu 27 weken en 5 erbij in totaal. Bij de vorige zat ik toen al op 10 ofzo?

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: nee das alleen maar om chocomelk te kunnen maken ;) :p

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @natjes: ik bedoelde of je ' raar veel ' was afgevallen in deze zwangschap zegmaar?
    een kilootje eraf lijkt me geen probleem maar als je nu opeens -5 bent gegaan ofso?

@remmie: PIESSSSSSSSSSSSS dat is het natuurlijk! :D

@etos: mok, hebben hier een NEE JA sticker dus vandaar geen stickers. vast wel in etos zelf, moest ik ook nog even heen.

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Blijmeisje, ben juist er blij dat je langs komt... had er ook stiekem op gehoopt :)
    Gewoon voor dat extra steuntje in de rug.
    Ja de asistente zei dat het goed was, teon ik antwoorde dat ik me dat helemaal niet voeld een een afspraak wou met de ha, kon ik dus meteen vanmiddag heen, dacht zal wel aan einde van de week worden, maar misschien schrok ze van de kracht die ik erachter zette.
    Jullie horen het vanmiddag/morgen.

@ Milky, wow, mega reactie.
    Ja half juni is nog best ver weg, amar in de tussen tijd hebben we nog plek op oude kdv, en is nu toch niet lekker om met deze kou te vernikkelen op de fiets met 2 kids.
    lekker Pizza, wat gaat er bij jullie op?
    Ja ik probeer meer bewegen meer energie er zeker in te houden.
    Poppie, wat een lieve bijnaam, en niet ziek worden hoor.

Jullie chocozin, ik kreeg tip om juist die extra calorien te nemen tijdens bv.. had de extra energie/suiker die het gaf ook nodig.

@ Klingeltje, lief, en ik luister naar jullie hoor.
    Heb ook lijst met mijn klachten gemaakt, voor het geval dat ik er maar 3 opnoem van de 20 omdat mijn hoofd weereens leeg is.

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    @Smallville :) lief.. Maar je mag het ook gewoon vragen als je iets wilt weten hoor. Volgens mij heb ik het al eerder gezegd maar anders echt aandringen op verwijzing naar internist/endocrinoloog hoor!! Die hebben er echt veeeeeeeeeel meer verstand van.
    In ieder geval heel goed dat je je niet laat afschepen en je een lijstje hebt gemaakt! Heel veel succes!!!

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ blijmeisje, *smak*

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    ff kort, want druk, morgen meer:

@Zuurtje: oh jee meis, ik denk aan je....:(
    @Natjes: ik viel de tweede keer ook ineens weer af en kwam minder aan....
    @Chocozin/BV: herkenbaar. Vervelend, ook ruim na BV kom ik er nniet meer af.... Maar kan het nog altijd hebben, want schipper gewoon met boterhammen: minder boterhammen, beetje extra choco...:)
    @Milk: druk druk druk is goed nu, want lekker Myrthe-aandacht. Pas wel goed op jezelf!
    @potje: tjeeee, wat beginnen jullie daar allemaal vroeg mee. Hier nog niet hoor. Ik wacht wel tot de zomer en dan nog mag ze zelf weten of ze het wat vindt...
    @Finn: succes vandaag weer
    @Nikita: en?

@danceparty: was super, maar au voor knieën.... Maar ach, op 8cm hoge über-hippe turquoise-paarse dancing pumps....;)

@arbo-arts: ach, wat zal ik zeggen... Nog geen werk t/m 16 februari, daarna weer afspraak en ze wil me dan wel aan het werk zetten, maar ik en mijn baas willen wel echt eerst resultaten van de therapie zien...

@therapie: begint morgen, dus UW. Maar ook fijn.

Nu weer naar kids (heb goed dagje) en vanaaf aan de pizza (diepvries Small...:))

:p

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, nog naar: vriendinnetje (37w+ zwanger) heeft hoge bloeddruk en gevoel van band om buik... Is nu naar controle en moest urine meebrengen...

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    #4816 Juud, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
    @ bijnaam:

Wat is/zijn jullie bijna(a)m(en) voor je kindje(s):

Siem: kerel en jung (Duits) en mop
    Femke: muppetje, muppie en meis (toen ze nog veel kleiner was: pupke, maar is muppetje geworden)

EDIT: eigenlijk voor Siem veel woorden die voor een jongen zijn verzonnen ooit: vent, kerel, mannetje, knul... dom eigenlijk, hihi:)

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    met stip op nummer 1: schattepatatje! :D

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073