@Lau! Ging jij niet even rustig aandoen en thuisblijven? Was baas het daarniet ook al mee eens? Zou je dat dan niet ook doen? (En ja, ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan) @Leo: Gefeliciteerd!!! Leuke dag gehad? Nog speciale of bijzondere cadeautjes? @ehmmm... Weet het verder echt even niet meer... ben aan het googelen want heb vanmiddag gehoord dat bloed ook niet helemaal goed was: bloedplaatjes te laag. Moet nu vrijdag al terugkomen om weer aan de monitor te liggen en bloed te laten prikken. Geen eiwit in urine, dat was dan wel weer ok. Nu even banken (en niet meer googlen )
Wat kan dat betekenen? bloedplaatjes te laag? Ennuh, lau moet eerst nog een keertje van de trap vallen voordat ze thuis blijft @ NRG: vind het nog steeds super lief van je! @ bow: (vind t nu elke keer zo stom om je zo te noemen, maar typt zo makkelijk..... maargoed....) Alles tussen smeuig en dikker was normaal. Waterdun is neit goed. Maar omdat we laatst al bloed hadden laten prikken op KMA, coeliakie, etc. en daar niets uit is gekomen, hoefden we ons er geen zorgen over te maken..... dus ja... zeg het maar.... @ niels: is ook lekker ding! Trusten meiden!
Hou inderdaad maar op met googlen Hoe laag? Laag laag? Ik ga iets heel vreemds zeggen en ik wil dat het totaal niet 'eng' is om te horen maar hoe doe je dat met stomme zwartwitte letters?? Nou ja, neem een tasje mee vrijdag. Je hebt zomaar kans dat ze zeggen dat ze je eventjes willen houden... Liever nu van mij horen dan vrijdags onverwachts??
@Remmie: Bloedplaatjes op zich te laag kan van alles zijn. Vermoeidheid bijvoorbeeld. In het meest extreme geval (in combinatie met hoge bloeddruk bijvoorbeeld) kan het duiden op, jawel daar is onze busvriend weer...helpp. @Fem: Ik was eerlijk gezegd te verbaasd dat bloed niet goed was en heb dus niet eens gevraagd naar de waarde. Ga ik vrijdag alsnog wel even doen. En tas mee... daar ben ik nog te naïef positief voor vrees ik. Of gewoon domme eigenwijzigheid? edit: heel lief dat je het zegt trouwens! Anyway, bedtijd!
Ik ga graag mee in je positiviteit! Dat naief hoeven we niet eens te zeggen....anders hadden ze je misschien al wel gewaarschuwd. Laten we het erop houden dat ik ineens schrik van dat soort dingen, maar dat slaat eigenlijk nergens op. Dus: Positief! en bedtijd..ja hier ook
tja ik was bezig met Jtje na rea en ik dacht owja Cin. Knuff voor Cin. Geen helpp pleasse...moeten we niet aan denken maar dan ook weer wel... goh ik snap mezelf niet Ik stuur posipower!
ghehe, ik lees (heb slaapogen geloof ik!) posipowder en denk: naja seg!! Wat gaat zij nou opsturen hardstikke bedtijd voor mij!
dus... Daar zit je dan midden in de nacht aan een boterham omdat je geteisterd wordt door hongergevoel! Kleine man ook weer onrustig. Hoor veel huilkreten steeds en net weer er heen voor speen. Heeft ook voor 2e dag op rij verhoging in de avond en frut ook weer aan oren. Ben bang dat ze voor de derde keer in maand tijd op gaan spelen... Ik ga nog maar proberen wat slaap te pakken, morgen vrije dag dus dan weer een rea op iedereen!
Lieve meisjes, allemaal kaarjes aan en posipower voor Cin en Cinnebeeb! Cin is vannacht naar zh gegaan omdat ze wakker werd en haar vliezen waren gebroken! Ligt nu aan de monitor. Om half 3 1cm ontsluiting. Lief Cin en Bruce, denk aan jullie!!!! Komt goed schatje! Posipowerrrrrrrrr voor jullie! Smak!
goedemorgen hier een slechte nacht gehad dochter heeft behoorlijk veel last van de waterpokken en ik heb de wcpot weer geknuffeld deze morgen
Lieve Cin, hoorde het net al... Wat schrikken zeg!! Ik denk aan jullie en stuur heeeeeel veel positieve zonnestralen jullie kant op! Zet 'm op!!
@ Cin, Ben het ech tmet Fem eens, kan nooit kwaad om voor de zekerheid tasje met spullen mee te nemen, al is het maar zodat je erna kan zeggen tegen ons: told you so, niks aan de hand @ Lautje, tjonge zeg, onenigheid in ziekenhuis, grrr En Finn zijn temp die niet helemaal zakt. *knuf* @ Leo, ja zulke dingen moet ik toch ook met jullie delen moppie Leuke verjaardag gehad? @ Natjes, ochjee jij weer midden in de nacht op, hoest nu met jullie mannetje....? Ochjee, lees nu berichtje van Bow. Geheel in shock Heb helemaal kippevel. Lieve Cin en Bruce en Cinman, ik denk aan jullie hoor. Zet hem op lieverds. Jullie zijn in goede handen. Vedorie en dan heb ik vandaag allemaal vergaderingen en kan ik hier niet veel checken. Houden jullie me om de hoogte! ochjee, ben weer helemaal emo Zet hem op Cin, moppie @ Bow, ik neem aan dat het nu te laat is voor weeremmers voor Bruce. knuf voor het nieuws brengen
Och jeetje Cin! Schrik ervan zeg! Dat was niet de bedoeling! Sterkte en zet hem op vandaag! @hier: wel weer afspraak met ha gemaakt. Kleine man bloedkorstjes in oor van krabben...zegt wel weer genoeg he? Drie keer in een maand tijd is een feit..
Ben nou wel erg benieuwd of ze er al uit zijn met de naam voor Bruce ALs je er van uit gaat nog 6 weken te kunnen nadenken Maar gaat helemaal goed komen met Bruce, zeker weten! Zit me weer eens af te vragen die statistieken in de bus...klopt echt geen hout van!!! en SHIT! zo ben ik ineens de volgende op de lijst straks als kleine Bruce er is!
Ik denk dat ze nu wel een naam hebben. Al 1 cm onstluiting vanacht, zit met spanning te wachten op volgende update. (Marije was 5 weken te vroeg, mijn vliezen waren ook spontaan gebroken, bij ons ziekenhuis hadden ze als beleid, zolang er geen wee is, rustig aan doen en netjes in het ziekenhuis blijven... en als de ween zouden komen, was voorbij zoveel weken dus zouden ze geen remmers ofzo geven....)
Shit!! Cin! Ik ga heel hard voor je duimen dat de ontsluiting niet doorzet en dat je met bedrust het nog even wat langer vol kunt houden! Hele dikke knuffel meis!
Cin ligt inmiddels aan weeen opwekkers. Als het te lang duurt dan ks wegens beetje bloedverlies. Net weer bloedgeprikt. Als plaatjes te laag dan geen ruggeprik. Dat zou betekenen indien ks onder volledige narcose dus graag allemaal duimen dat weeen wel doorzetten!
Lieve Cin en Cinman wat een gedoe allemaal weer zeg. Ik heb een kaarsje aangestoken voor jullie. ik hoop dat de weeen nu goed doorzetten en dat je geen ks hoeft te ondergaan. heel veel sterkte meis zet hem.