Brrrrrrr, ik vind het maar niks... Hele hobbelpaard geschilderd en geen nieuws.... Misschien moet ik nu aan het knutseltje voor Bruce beginnen... Kom op jochie, hou vol! En kom als de wiedeweerga gezond ter wereld. Liefcin: alle posipower en ktacht ook naar jou. Kus...
Beebnieuws: Cinbeeb is geboren om 10.20 uur! 1850 gr. en 45 cm! Of naam bekend mag worden moet ik nog effe vragen, zodra ik het weet horen jullie het!
Kippenvel en tranen! Ruggenprik dus? Cin en Cinman: PROFICIAT met de geboorte van jullie prachtige zoon!!!
Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wij zijn zo blij want Cinbeeb is erbij Van harte gefeliciteerd Cin en Cinman. Ik hoop dat jullie het goedmaken. @Bow: heeft ze een ruggeprik gehad?
Van haarzelf? Wat een bikkels allemaal Nou wat fijn dat ze het heeft kunnen meemaken. Want ook als ze de beeb uit de buik halen is het heeeeuul bijzonder *snik* Ik wil naam! Mag het prive?
Lieve Cin en Cinman, Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje! Niet gegaan op de manier zoals jullie gehoopt hadden, maar hopelijk alles goed met jullie kleintje en kunnen jullie snel gaan genieten met z'n drietjes! Dikke kus tante Mil
Jeetje...wat gaat dat snel ineens allemaal...nog even niet te bevatten. Lieve Cin en Cinman: heel erg gefeliciteerd met CinBEEB! Ik hoop op een spoedig herstel na de keizersnede en dat die kleine kanjer het maar heel goed mag doen de komende weken! (tis toch niet te geloven he...weer een prematuur...)
Misschien wordt er nu wel overheen gelezen maar zeg het toch even.. Vanaf zaterdag kan ik starten met de bolletjes en maandag tussen 11.00 en 12.00 worden we gebeld of er een cryo goed ontdooid is. Vind het zo spannend.. En als alles goed gaat dus dinsdag de terugplaatsing.
Daar lezen we zekerweten NIET overheen!! Ik ga heel had duimen voor een mooie goeie ontdooide top cryo! Natuurlijk is dat spannend.... *duim* *duim*