Daar lezen we ECHT niet overheen! Zeeeer spannend pffff wat een gek idee is het toch eingelijk can cryo heh? Ik duimmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!! POSIPOWER!!!
Lieve Cin en CInman van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik vind hem trouwens nog wel 'redelijk' op lengte en gewicht? Ondanks dat het een prematuur baby is! (zoals ik vanochtend zei..statistieken kloppen echt niet !) @milla: heeeeeeel veel succes komende week...superspannend weer!! @hier: net gebeld over auto..afgekeurd voor apk...reparatiekosten dik 200,- :x En nu is het echt een feit... I'm next in the list!
Cin en Cinman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!!!! Nu lekker genieten en ik hoop dat jullie samen snel herstellen en van elkaar kunnen genieten. Geniet van je gezinnetje meiden wat een spanning toch weer hier Milla rose ook ik duim voor je enne Cryo's rule!!!!!!!!
Wauw wat een leuke en stoere naam! Nou Casper, ik ben al aan het knutselen voor je, jij megaster! ook leuk: kon ik de babyblauwe verf ook weer eens te voorschijn halen! Nu verder met cadeautje Juudzus, die zaterdag jarig is....
Cin en cinman van harte gefeliciteerd met de geboorte van casper!!! Hopelijk groeit casper enorm snel en wordt hij gauw een grote, sterke kerel! Cin, jij sterkte bij het herstel en voor alle drie een dikke knuffel! Weet iemand hoe gaat met casper?
Wat een mooie naam CASPER. En een erg mooie betekenis ook: schatbewaarder. Een schat is het zeker en waardevol ook.
Heeel emonotioneel Lieve Cin en Cinman GEFELICITEERD met Casper. Jullie hebben een kanjer op de wereld gezet. Ik hoop dat alels goed gaat en Cin goed hersteld.
zat zo op de wip in overleg, kon alleen maar aan Cin, Bruce/Casper en Cinman denken. Wat een emotiegolf weer. Casper laat maar zien hoe goed je het kan.
Zo, hele keukentafel staat vol met knutsels: hobbelpaard, vogelhuisje nog voor Femke's kamer, ster voor Bruce en hartje voor Juudzus..... En die LUCHT.... Maar goed, alles voor een goed doel.... Nu nog nieuws vriendin afwachten... (UW) Ga effe lunchen (minipizza en zelf-geroosterde groentensalade, jaaaaaaaaa, culinair en dat uit mijn vingers ) Vanmiddag cursus hervatten (zat beetje de klad in...) Toedels!
HOERA DAAR IS CASPER!! liefcin! liefcinman! ook hier nog even een HEUL grote lieve trotse gefeliciglittersmak! en heel veel geluk met elkaar!! mooie naam ook! cin, je zal zien, dat casper echt een casper is en niemand anders, zelfs geen bruce, had kunnen heten! pfoeh ik ben wel opgelucht nu, wat een stressjes (he bow en elke!) vanmorgen! ik hoop zo dat ze het allemaal goed doen, en wat kunnen bijkomen.. want wat een schrik zeg.. ondanks dat nu enkel nog gezondheid telt, had ik cin zo graag een rustig verlof en veel dingen ' nog even met zijn 2tjes ' gegund desondanks is 27 januari een schitterende dag geworden! ben blij dat ik hier ook eindelijk even kan gillen, internet was weer aan het rellen vanmorgen :x so dan ga ik nu helemaal alleen een beschuit met roze muisjes op bruce ik bedoel casper eten. *huiltje* a new busbabe in bustown! en ja, weer een prematuur, ja het is niet te geloven, die statistieken....
@mil: daar lezen we zeker niet overheen! ik ga NU mijn diamantpowerrrkaarsje aan doen. *oh die was al aan voor casper* nou, hij zal doorbranden tot de ontdooi, tot de TEEPEE, en ook tot je NNNNNNod. we zijn er voor jou! smak!
echt een leuke naam he. helemaal goed. helder, vriendelijk, slim, guitig, stoer, en en allemaal fijne associaties bij.