Female, leuk die overalls!!! Ik ga zeker één bestellen voor Sanne en voor buurjongen Timon (hebben ze een melkvee bedrijf). Te leuk voor op de boerderi-je!!!! @ Arbeidsongeschikte schoonmaakster: WHAHAHAHAHAHA!!!! Schoonmaken is inderdaad zwaar werk, tenzij je het niet goed doet! @ Werk....i'm lovin' it!!!!!!!! Natuurlijk mis ik mijn meisje. De eerste dag even gehuild, maar ze doet het super bij oma en 's avonds is het des te meer genieten van Sanne. Ben ook blij dat ik voor deze baan heb gekozen (onderwijsassistente), heerlijk om weer met kinderen aan het werk te zijn. Kinderen geven energie, oudjes (sorry) nemen energie (bij thuiszorg werkte ik bij bejaarden). @ Klingel, het begint nu wel heel spannend te worden, dichtbij DE datum.
@female whahaha dat is een goeie iemand die arbeidsongeschikt is die wil schoonmaken???? Beetje vreemd. @Tisch knuff voor de gevoelens die Milks opmerking weer naar bovenhalen en zo te horen zitten ze nog vrij aan het oppervlak. @milk ik snap best dat je anderen liever eerder zwanger gunt maar ik denk ook dat het leven niet ophoudt na het krijgen van een kind Ze kan studie toch later weer oppakken? @miranke wat klink je lekker vrolijk, super dat je werk je zo goed doet! Ben echt blij voor je!
oei oei whats up here? ikzelf vatte milkopmerking op als: ' iemand ' (maakt niet uit wie! in dit geval een student) wordt ongepland/onbedoeld zwanger en ' iemand anders ' lukt het met vele jaren proberen jaren niet, huil, gemeen ' niet meer en minder dan dat... oftewel ' gewoon ' een zijwelwijniet(MMM)gevoeluitinkje.. (wat ook wel eens heul onterecht kan zijn, zeker) als zodanig heb ik ook een reactietje gebrabbeld, sorry tisch als dit bij joe een gevoelig snaartje onbedoeld raakte. knuff voor allebei? @tisch: ik vind het echt verdrietig en gewoonweg belachelijk dat jij zo moet dealen met de vooroordelen en het veroordelende van medestudenten/docenten over jullie keuze voor jullie prachtige jayde zeg. wordt je dat echt (nonverbaal) kwalijk genomen? mag jij even zelf bepalen dat/wanneer/hoe jij de carriere invult seg? intellect en kennis verdwijnen niet, de kans op beebjesmakenkrijgen wel.. vind t echt belachelijk. maargoed, ik snap joe want ik heb- al voor ik zwanger was - mijn universiteits&HBO-verleden minder uitgebuit dan ik had gekund. en daar hoor ik ook wel es wat over. en dat maak ik lekker zelf uit ik neem nog wel eens wraak, mind y'all! @juud: tuurlijk heb je meer nodig dan woorden maar ik kan je vanaf hier helaas niet meer wijsheid of oplossingen geven, stom is dat he. goed bezig met kast trouwens! does een BEFORE en AFTER hoewel je er al inbetween zit? @small: ook smak voor joe en de lonneke! @fem: ik heb niet geslapen, muk. maar liggen is ook rusten heb ik geleerd. en nu wat aan t huisvrouwen op overgrootomanivo, wel even lekker hoor, gewoon met een doekje door een wastafel aaien enso @bow: wat gaaf om die fotos en vooral de vooruitgang te zien!!!!!!!!!!!!!!!!!! @miranke: haai! gaat lekker dus? ben je er nog uitgekomen met de onderhandelingen trouwens? @ weet niet meer! alweer niet! huis blinkt en straalt en ruikt naar bloemetjes, ik helemaal in nopjes. nu even vogelhuisje ophangen en dan koken en banken. jee, de EN EN EN smsjes stromen binnen trouwens, ik geloof dat de tactiek ' zeg dat je een week later uitgerekend was ' wel ergens op gebaseerd is maar ik vind t vrij grappig en t werkt mee aan de posi spanning ze komt gewoon de 20e hoor, maar dat wisten jullie ook wel. zwaai!
hey meiden, kennen jullie me nog? Moest ineens aan jullie denken. Zie dat klingel bijna uitgerekend is wauw super zeg. Succes!!!
@ Bow, wat ontzettend super om te lezen dat Niels alleen nog maar 's nachts helmpje op hoeft en dat ook nog maar maandje! helemaal geweldig! En is inderdaad groot verschil te zien zeg tussen lijntjes, mooi dat ze dat ook zo duidelijk weer kunnen geven @ opmerking Milk, ik had ook opgevat als een mok dat sommige zo lang al aan proberen zijn om zwanger te worden en dat mok is dat nu bij iemand anders wel is terwijl sommige hier al zo lang en zo graag willen. Maar kan me Tisch'rea wel voorstellen aangezien zij zich beetje aangesproken voelt doordat zij zelf student was en (hoe achterlijk ook!) zelf met vooroordelen moet delen. Ik vind het werkelijkwaar belachelijk hoe sommige mensen denken en vinden dat ze een mening moeten uiten over de keuzes van iemand anders. iedereen bepaalt het tenslotte allemaal helemaal zelf! Dikke stampmok! @ Zuurtje, maar ga je nog wel door met ww? Aangezien lager gewicht ook hoger slagingspercentage kan geven voor zwangerschap. Ik weet beetje kromme zin en hoeft helemaal geen link te hebben met elkaar maar wil je niet nog aanpakken, in geval van stel dat...... En tja ik weet dat ik er ook over doorzaag maar ik kan me zo niet voorstellen dat zuurtjeman geen potje wil vullen en dat jij daar geen probleem mee hebt. Ik weet van afspraak maar dan zou ik toch als de wiede weerga aan kamer gaan werken maar ja dat ben ik en jij = jij en jullie doen het op jullie manier maar soms moet ik er toch nog even wat over kwijt Hoe gaat het nu met demo's? Toch al nieuwe kunnen regelen? En met taarten bakken voor de verkoop? We hebben de laatste tijd minder creaties van je gezien. @ Fem, fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel bij nieuwe boekhouder hebt! Stom he soms weet je dat je overstap moet maken maar is het zo moeilijk om stap te maken, goed dat jullie nu toch hebben gedaan! Hoe gaat het nu met Nikita? En met jou? Ook als meer werkende vrouw dan voorheen? @ Kling, hmmm niet kunnen slapen dus maar idd liggen is ook goed. Oh geweldig dat ballet gister helemaal super was, ik zie je al helemaal zitten met uitgelopen mascara hihi. Knuff toch ook voor verdrietje wat het teweeg heeft gebracht! Ik merk ook bij je dat je uitkijkt naar barbie op de wereld maar dat je ook zo jammer (balen is weer verkeerd woord haha!) vindt dat barbie in jouw buik bijna voorbij is. Lieve kling, ik kan alleen zeggen koester je momenten met barbie in buik nu extra goed, je gaat straks buik en gevoel van meisje in buik zo missen MAAR het overweldigende gevoel dat barbie jullie gaat geven daar kan niks tegen op! Dikke knuff voor jou, je bent zo'n lieverd! @ Cin, he waar ben jij nou weer gebleven? Vanaf 20 weken heb jij ook MP elke dag he, wist je dat al? @ Milk, hoe staat het nu met kamertje? En met meubels? Al lekker aan het dromen in kleine beeb's kamer? @ rem, he gadver ziekjes! En Nikki dus 's nachts ook aan het rommelen met slapen, zo vermoeiend! Dikke slaapknuffel voor jullie! Hoe gaat nu met kamertje van Nikki? Ik heb gevoel/denk steeds dat er morgen weer wat leuks met kamertje ging gebeuren maar denk dat ik mis heb? @ Juud, woorden idd heb je aan de ene kant weinig aan want het gaat om de actie en om je denkpatroon en leefpatroon te veranderen maar met woorden willen wij jou toch heel graag steunen en hopelijk kun je er toch wat energie uitputten, dikke knuff! Je maakt me trouwens zo benieuwd naar kamer/kast/knopjes van/voor Femke! @ Miranke, heerlijk om te lezen dat werken je zo goed bevalt, kinderen kunnen je echt energie geven he! Maar let je ook wel op jezelf!? Jullie hebben onwijs heftige periode achter de rug en daar moet lichaam ook rust van krijgen en nieuwe baan is gaaf maar soms ook even pas op de plaats nemen. Je bent een kanjer! @ Kling, herkenbaarheid hier vind ik in principe niet zo heel erg dus wel met vraagtekens op NODlijst maar wel als sommige mensen eerder zouden weten dat ik zwanger zou zijn dan aantal dierbare personen. Snap je wat ik bedoel? Hmmm @ Natjes, het is toch allemaal wel beetje bekend he dat zwanger zijn, dus misschien daarom minder mee bezig. Misschien straks weer meer als buik niet meer te verhullen is? Wat zei je baas ervan? Hier voor de rest alles goed, lekker druk maar kan het nog wel aan haha! Maar echt zo'n dag dat je overal achter aan aan het lopen bent, bah!
Ik is hier! En ik ben nog geen 20 weken dus kan ik me mooi nog even rustig houden wat die meldplicht betreft Ben even druk met inpakken en opruimen en andere verhuisdingen. Lees wel mee maar even geen reageerpuf. Komt vast weer snel! Na de verhuizing ofzo... Dikke knuf voor de zieken en Natjes gefeliciteerd met goeie echo!
Weet ik Cin dat je nog geen 20 weken bent, nog weekje wachten maar dan kun je niet dan zeggen dat wist ik niet en regel/pak/opruim ze nog maar even lekker door!
Lieve, lieve, lieve tischa. ik zit hier verdorie echt mee in mijn maag, maar ben het wel met je eens. Hopelijk komt onderstaande hier net zo over als ik het bedoel... Zoals sommigen al zeggen: het was vooral een 'zijwelwijniet-gevoel'. Stel dat ik nog niet zwanger was, wat had ik dan een nog ergere dip gehad zeg! MAAAAAAR, jij hebt ook helemaal gelijk. Ze klonk blij en had al helemaal door hoe ze het wilde regelen met studie enzo. Het verhaal heeft twee kanten en ik ben blij dat je me ook even de andere kant hebt laten zien. Ik had niet moeten zeggen dat studenten moeten studeren, als ik die opmerking had weggelaten was er waarschijnlijk helemaal niets aan de hand geweest. Sorry voor mijn ongenuanceerde eerste reactie op het voorval. Daarnaast, lieve tischa, vind ik het vreselijk om te horen dat er nog steeds zoveel onbegrip is voor jouw situatie. Jouw situatie heeft mij nooit gestoord en ik begreep je wens volkomen, apart dat je er 'van een afstand' toch anders naar kijkt dan als het dichtbij/onverwachts is. Ik vind dat jij het supergoed hebt gedaan en echt bent gegaan voor jullie grote wens. Hele dikke knuf voor jou! Weer vriendjes?
En nu even aandacht voor de andere buschickies! Klingel: van decembermama's topic begreep ik dat de 'messteken' (indalings)weeen zijn, dus *HOOP HOOP HOOP*. Wat heerlijk dat je in 'jouw toestand' nog zo hebt kunnen genieten van het ballet en de muziek, fijn lijkt me dat! En etiketjes schrijven? Die kun je tegenwoordig toch printen, of is dat niet goed genoeg voor grapjurkkaartjes Bowen: wauwie, wat een ontwikkeling van Niels hoofdje zeg! Ik denk dat je uiteindelijk heel blij bent dat je het gedaan hebt, maar nog blijer nu Niels er bijna vanaf is! Leonie: Nois? Eerst vond ik de naam nog wel meevallen, maar gezien 'herrie' als reactie is het best een flinke suffe naam zeg. Hoe heet andere kindje? Female: dat meen je niet, wel arbeidsongeschikt maar dan toch willen schoonmaken? Alhoewel, ligt er natuurlijk aan of iemand echt lichamelijk ongeschikt is of geestelijk, maar kan me voorstellen dat je zo iemand niet snel in huis neemt als schoonmaakhulp. Miranke: wat goed, ik had niet door dat je sollicitatie als ow-assistente goed was gegaan, heerlijk hoor! Juud: las dat je denkt PND te hebben. Ik hoop het haast voor je... want daar is vast meer ervaring mee dan met andere mogelijke verklaringen! Dikke knuf. Jolan: jahoor, ken je nog. Hoe is het met Lieke? Natjes: baas nog verteld vandaag? wel fijn hoor, goede echo en zelfs vooruit gezet! Cin: wacht maar, nog een week en dan heb jij ook MP, puh Hoest met de schopjes van Bruce?
milk, ja met lieke gaat het super! Is nu ruim 15 maanden en een pittige dame met een sterke eigen wil, maar een geweldig schat! Het is genieten! Ik zie dat jij zwanger bent, geweldig zeg!!!!
naah echt hoe droog en koel kan je reageren als je zegt dat je zwanger bent zeg! Drie bazen reageerden echt supertof maar mijn directe collega's? Ben niet gefeliciteerd dus dat zegt genoeg denk ik? Anyway, ze kunnen me reet roesten! Ik ga lekker broeden! Morgen uitgebreide reactie , heb echt twee schermen naast elkaar nodig anders vergeet ik de helft! Slaap lekker meiden!
zo ik komm even binnen mijn grootste blunder van het jaar even vertellen... srond handen te wassen in toilet op cursus. meisje kwam uit wc ..mager tenger meisje met 'mooi' bolle buikje.. ik vraag hoe ver ben je.. haar reacite. 'hoe ver ben ik met wat?' ik reageer.. met je zwangerschap.. meisje helemaal niet zwanger maar opgeblazen darmen vanwege ziekte.. ik voelde mij echt k*t!!! heb 10000x sorry gezegd.
goedemorgen hey jolan dat is lang geleden natjes wat een koele kikker seg, broed jij maar lekker verder pix oh wat moet jij je rot voelen
Wat vervelend Pix maar kan gebeuren toch. Milk wat stom zeg!!! Niet gefeliciteerd??? Nou jaaa zeg, nou dikke knuffel hoor! Hi Jolan! Morgen Zuurtje!
@ Pix, ojee meis, nou die fout maak je nooit meer kan gebeuren hoor. Mij hebben ze het ook wel een sgevraagd en toen zei ik: nee ben gewoon dik..... Vragen ze het nooit meer *lekker dikke knuff* @ Natjes, tss, lekker broeden jij ( tsk, die vooroordelen van collega's, onbeschoft niet feliciteren) @ Bow, wow, wat een verschil dan heh, gewoon super @ Fem , ha ha ha, die "schoonmaakster" is hartstikke hart werken @ Miranke, leuke nieuwe baan dus wel rustig aan doen heh @ Leo, iedereen weer beter, heb jij nu nog veel last van keel? @ Klingeltje, *smak* @ Juudje, *smak* wanneer heb je nu afspraak? Jeeej. Lonneke gaat weer goed ben zo blij, nog even kuurtje afmaken, maar we hebben weer vrolijk kindje thuis. Marije gister wratje laten wegbranden, zoooooo zielig. Wel 's avonds super goed gezwommen *trots*
so! goedemorgen zeg, ik heb al 12 afleveringen van little britain gezien, EN voor het eerst in mijn leven ' sex and the city ' jawel, ik was die ene op de wereld die dat nog nooit gezien had! dan maar meteen de film- je mot wat als je om 04:02 opstaat he wakker zegmaar. ofzo iets @bow: wat mooi om te zien, de verbetering en sowieso die 3D nielzer! super dat de helm zoveel verbetering heeft gegeven he!! hoe voel je je verder, in jouw toestand? enne, heb je al meer mensen verteld of nog even geheimen? @natjes: wat vreemd dat ze je helemaal niet feliciteerden hoe kan dat nu? grom? @natjes: kweenie wrom je het anders voelt, ws omdat de primeur er voor joe af is? hoewel het elke x weer een onwijs wonder is waarvan je elke seconde magmoet genieten wat mij betreft! dit is trouwens precies wat ik een tijd geleden al eens zei, dat dat nu het verschil is tussen zwanger (willen) worden van de 1e of zwanger (willen) worden van de 2e/3e/4e/5e/6e/7e; je kent dan al dat magische gevoel en dat maakt echt wel een verschilletje denk ik. @leo: dank je wel voor lieve woordjes! inderdaad, heul gek, afscheid nemen van zoiets prachtigs en wonderlijks als zwangerzijn, en tegelijkertijd weten (nou ja geloven van de experts ) dat moederwordenzijn nog magischer gaat zijn: HUIL! trouwens had ik al gezegd van jullie huisdierbarenfarm? zo gezelli? of is dat in de crash gecrasht? @cin: whoei, gij inpakdoos! heerlijk, nieuw nestje maken en nieuwe fase in he. alweer HUIL: look at you now! hoest met energielevel tegenwoordig? iets beter, of toch nie? kalm an he, je broedt een wonder uit! (dit omdat je SWANG BENT! blijft zo leuk om tegen je te kunnen zeggen eindelijk!) @milk: ha, messteken wee-achtige dingen? zou leuk zijn als lijf (dus ik) wat oefende daarmee ja! maar *hoop hoop* hoeft niet hoor- ik ben ook hierin misschien net zo gek als dat ik nog nooit 1 seconde SATC heb gezien maar ik vind t prima, nog doorbroeden even @milk: etiketten printen kan, als je het KAN maar inderdaad- het wordt wat persoonlijker aangepakt, barbies helloooooo to the world en daar hoort handgeschreven envelopje bij @pix: ieks! das een blunder ja, maar wel een die juist lief en attent bedoeld was: ik vond (vind!) t altijd leuk om aangesproken te worden op zwangerzijn en wanneer uitgerekend enso. dus voel je maar niet te schuldig: kwam uit goed hart! @zuurtje: zie vragen leo.. waarom praat je niet eens stevig(er) met zoetje? dat je dat trekt, dat hij niet wil meewerken (met slechts 1 potje vullen...) aan jullie wens. het zou mij doen twijfelen aan de ' jullie ' voor ' wens ' , heb jij dat niet of nooit een beetje?? ik merk ook dat je gerichte vragen een beetje negeert hier, snap ik wel want is misschien moeilijk. net zoals mijn opmerking over hoe een FA nu kan denken dat t alleen aan jou zou liggen zonder ook maar zoetjezaad (gets dat klinkt lekker, not ) te willen zien. ik ben ws erg voortvarend en controlfreakig en proactief (geweest in mijn MMMcarriere) maar ik kan je alleen maar de goede raad geven, dat DAT echt so ontzettend veel helpt als je je doel wilt bereiken. nou ja, aldus. goed bedoelde raad, aan jou er (n)iets mee te doen natuurlijk @jolan: hee haai, jazeker kennen we jou nog! ik heb nog een hele tijd hartnekking gegild waar je was en dat je moest terugkomen maar daar was je dan even. fijn te horen dat alles goed gaat! @rest: ik ga even badderen... alles blij en heppie hier, wel spannend, en ook nog veel meer andere posiemoties. blijft waanzinnig dat IK een BABY ga BAREN. ja echt, ik geloof het soms nog steeds niet! de tijd is ook zo snel gegaan, dit hele levensjaar trouwens. zoveel hoogtepunten maar ook een paar enorme dieptepunten. ik denk haast wel het heftigste jaar van mijn leven! MMM, aagje dood, zwanger, kattekind dood, miskraam, MMM, zwanger, huwelijksaanzoek, mama K, mama geen K, bruiloft, 35, en bijna werpen. wow! soms wel eng hoor. dat t nu zo (te) goed gaat.. *PETS* stop met die melanchoverdosis kling! :x *plons*