hihi.... Oke, das duidelijk! dat wordt dan al seksende autorijden over hobbels. En ondertussen een bitterlemon, ananashart en bigmac naar binnen werken! Gaat dat een probleem worden?!? @ zuurtje: dank! nee hoor, valt best mee
kan er niet aan doen, als ik iets met een olifantje zie wil ik het kopen en toevallig is het deze week babyvoordeel bij de wibra en je mag 1x raden welk figuurtje er overal opstaat
Die BigMac moet lukken! Haha.. Nee maar deze zwangerschap vliegt echt voorbij hoor, dus van mij mag het ook nog wel eeeeeven duren.. (ben ook nog niet klaar!) Maar begint nu wel te kriebelen, zeker als anderen bevallen... Milla: ik ga ook heeel hard voor jou duimen de komende dagen/weken! Ik hoop echt dat er een cryo goed ontdooit en zich heerlijk in jou gaat nestelen!
mag ik even zeuren? (staat wel heel erg haaks op het Casper nieuws...maar jullie nemen me het vast niet kwalijk) Wat zijn huishoudelijke hulpen toch een apart volk! Echt hoor... Ik had dus een nieuwe hulp. Beetje maf mens (hyperactief! Maar ik dacht: das mooi die kan lekker snel schoonmaken) maar verder wel oke. Alleen; ze had vaak een excuus waardoor ze niet kon komen. Of ze was te laat...of ze kwam binnen met de mededeling dat ze het onwijs zo erg heel erg mega druk had en dus door het huis VLOOG. Nou goed, ik ben wel een beetje een mierenneukertje wat betreft schoonmaken...als je het niet goed doet, doe het dan gewoon niet! Maar, ik probeer dat wel een beetje los te laten...dus dat ik niet helemaal tevreden was met haar schoonmaakwerk lag ook wel een beetje aan mij. Nu is ze de afgelopen 3 weken al niet geweest. Gister stuurde ik een sms-je met de vraag of ze vandaag wel zou komen. Niks gehoord (en zij loopt met de telefoon continu in de hand!) en je raad het al; ze is ook niet gekomen. En dan probeer ik echt goed te zijn he...kadootjes hier en daar, chocolaatjes met kerst, spulletjes voor d'r kleindochter... Dus ik ga maar weer op zoek naar een nieuwe.
@zuurtje mijn echo en intake van a.s. maandag staat er niet bij (31 jan.) @fem duidelijk tijd voor een andere schoonmaakster!
fa heeft gezegd zolang het zo blijft hoef ik me geen zorgen te maken en nu ga ik dochter knuffelen want die vraagt erom het blijft mijn knuffelmie
zeg. ik lees terug en zie bericht van fem over ene casper..... wie is casper...hahha nog verder terug oh .. CIN IS BEVALLEN GEFELICITEERD met jullie zoontje!!!!!
Waaaaaaaaaaaahhhhhhh!!! Wat een ontwikkelingen!! My god! Cin en Cinman van harte gefeliciteerd met de geboorte van Casper!!!! Leuke naam! Maar wat heftig allemaal, zo vroeg! Hopelijk gaat alles goed met hem en is hij al een sterke jongen. Heel veel geluk met elkaar en ik wens je een spoedig herstel! Laat je lekker verwennen hoor en geniet van je manneke!!! xxxx
vannacht is de vrouw van mijn broers beste (jeugd)vriend bevallen. Ben zo blij voor ze!! Het is een meisje geworden. binnenkort op kraamvisite.
Gaat nog niet, want nog niet droog en camera kwijt.....:x @Female: balen meid! Ik heb nog steeds een trouwe schoonmaakhulp, maar herken wel jouw gevoelens van miereneukerigheid. Moet ik ook af en toe even wegslikken, maar als ik haar niet heb.... Moeilijk.... ZO! Lesje af! Maar nu voel ik me effe minder. Maar dan vooral lichamelijk. Ben bang dat dit een griepje kan worden.... Vanaaf op tijd naar bed en geen gekke dingen nu...
Ik heb zo'n vermoeden dat de afspraken van Cin er weer uit kunnen... Zo'n gek idee, dat Casper er gewoon is! Baal wel dat ik niets van vriendin hoor..... Dames, ga effe niksen. Tot ?
so! jeetje. ik heb vanmiddag nogal te tijd gehad om na te denken, wegens bedbank met drinkdrankorgelflorine, en ik ' schrok ' toch steeds weer, en soms meer, van het feit dat cin gewoonweg ' opeens ' al mama is. dat casper er ' opeens ' nu al is! zaterdag zaten we nog aan de taart op bowbank, te geinen over spablauw-flessen, kraamverband, maar ook over nog werken, lekker verloffen, en dingen ' het laatst samen met zn 2 doen ' en jeetje nu is hij er al. dit hebben we al eerder meegemaakt in bus, en ook wel zo mega-onverwacht (miranke) zonder aanloop zegmaar, maar ik vind t toch wel heul heftig eigenlijk. hebben jullie dat ook? goddank lijkt alles goed! 1850, lijkt zo weinig, maar is best okee met die termijn he? hoewel ik daar verschillende maatstaven voor vind op google. x niet googlen FOEI! ) naja. het sal reg kom. ik hoop dat cin een beetje kan bijkomen van de hele ' shock ' en dat ze uiteindelijk fijn zal kunnen genieten van ' 6 weken extra bruce ' ik bedoel casper filosmak
Het is ook HEUL heftig Kling....zoiets brengt ontzettend veel gemengde gevoelens met zich mee. Het hakt er behoorlijk in, en daar ben je na een paar weekjes ook nog niet vanaf - hoe goed het ook mag gaan met het kleintje. En 1850 is natuurlijk ook klein, maar 2 kilo is de maatstaf waarmee ze vaak naar huis mogen en daar zit Casper al heel dichtbij gelukkig
Niemand die precies weet hoe het met Casper is? Ik twijfel wel of niet kaartje op de bus... Fem, gedoe met schoonmaakster is heeel herkenbaar om die reden hebben wij net een nieuwe! Hier in het ziekenhuis is de ondergrens voor naar huis 2500 gr. Finn vandaag niet te genieten ffff, ook weer flinke rode oplaaiingen van de huid, MAAR morgen vertrekken we lekker voor een lang weekend weg! Net met de meiden carnavalskleding aangeschaft, nu verder inpakken! tot laters