@kling ja maf he, ik vind het ook nog zo onwerkelijk! Zaterdag hadden we het nog over beval plan enz enz. En nu is Casper er al! Kan er ook nog niet over uit laat staan hoe ze zich zelf moeten voelen!
Wat een kutbericht!!!! Bah vind dit wel eng hoor, zeker met wetenschap dat bloedplaatjes niet goed waren en volgens Elke had dat dan weer te maken met stolling van bloed!
Och jee wat heftig dit allemaal. Arme Cin... Lautje heel fijn weekend weg gewenst! Hopelijk is Finn dan weer lekker vrolijk!
Shit! Ze heeft vanochtend om 10 uur die keizersnede gehad...en nu bloeding?? Ja, bloedplaatjes heeft idd te maken met stolling. Als de waarde te laag is, dan stolt het bloed niet goed. Bij operaties en wonden is dat dus riskant.
Getsie wat een naar bericht.... En het was allemaal al zo heftig... Een heel dikke knuff voor Cinman en mijn gedachten zijn vanaaf bij jullie! *steekt ZEN-kaarsje weer aan*
Effe tussendoor: ik wil uiteindelijk sowieso een kaartje sturen, maar heb haar nieuwe adres nog niet. Mag dat in PB? Vast bedankt!
En wil Lau en family vast even een fijn weekendje weg wensen. Jullie hebben het zooooooooo verdient, er even samen tussenuit! En leuk! Vast carnavalskleding geshopt. Je bent dus iig ook echt bezig met leuke dingen. Goeso! *denkt meteen aan eigen carnavalsoutfit...... hmmmmmmmmmm*
@ liefcin, super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Casper! Maar tjee wat ontzettend schrikken dat liefCasper er nu al is. Hopelijk gaat alles goed met jullie kleine man! En pfff wat is dat nou? Operatie? Gadver! Weet dat we aan je denken. @ Milla, ik duim voor goede ontdooi en tp. @ Wat een vreemde dag. Had sms van Kling (thanx!), normaal geen tel in klas. In pauze bericht ontvangen en daarna telefoon constant bij me. Ben er echt helemaal onderste boven van, heb in klas kaarsjes aangezet. Vreemd Cin is nu al mama, geen echt zwangerschapsverlof gehad. Ze zit meteen in bevallingsverlof. Maar belangrijkste is dat waarschijnlijk goed gaat met Casper (vindt het ook echt leuke naam!) en ohhhh denk zo aan Cin!
Lautje, hopelijk hebben jullie een fijn weekend! Juud: ik vergeet het iedere keer te zeggen (zeker met Cinberichten) maar ik UW met je mee voor je vriendin! Hopelijk pakt het allemaal goed uit. En fijn dat je zo'n emotioneelgoeie dag hebt gehad!
Moet echt op tijd naar bed vandaag, want ook aan mezelf denken.... Morgen check ik al eerst het nieuws.... Grouphug liefies!
Ik krijg trouwens wel het schijt van al die statistieken die in onze bus niet opgaan! *dikkehardegromstamp* Nu potverdikkie weer een vroeg geboorte! Zit helemaal in zenuwen, hoop dat snel nieuws (goed!!!) krijgen! Oh ik UW gruwelijk!
Ow shitterdeshitterdeshitt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe fokking klote dit! Arme arme Cin wat een gedoe en wat een aanslag op je lijf! Voor de tweede keer op 1 dag de ok in. Sterkte meid ik vind het echt klote voor je Dit verwacht je toch niet zeg.......