Me, me, me!!! Jeetje, schrik me te pletter, en wat een enorme domper!! Wat een dag voor Cin maar niet te vergeten ook voor haar man Ik vind het altijd zo triest dat zoiets moois als de geboorte van nieuw leven zulke nare herinneringen heeft straks. Maar ik ga heel hard duimen dat Cin net zo sterk is als ze altijd over komt en dat ze heel snel hersteld van deze narigheid.. Hele dikke knuf mee in de grouphug, en een dikke pletkus voor iedereen!
jeetje blijft maar door mijn hoofd malen dat cin nu gewoon ineens mama is! En dat het niet een vanzelfsprekendheid is dat je tot de uitgerekende datum loopt. Best confronterend weer! Ook dat cin nu bloeding heeft gehad, gets alsof de geboorte van casper niet al genoeg is om te verwerken. Cin ik denk aan je, hoop dat je de nacht goed aan het doorkomen bent en dat casper lekker aan het slapen is!
zucht, en nu ik maar gewoon proberen om tot uitgerekende datum rondlopen? Vind het wel eng worden nu de zoveelste prematuur een feit is! Komt zo dichtbij weer! Ga nog maar even proberen te slapen want lig nu alweer een uur te piekeren!
Ik hoop dat Cin en Casper en natuurlijk Cinman de nacht een beetje goed zijn doorgekomen... ik heb vanmorgen meteen mn kaarsje weer aangestoken voor hun drietjes.... Wat een samenloop van emoties... schrik vanwege slecht bloeduitslag ineens via een KS bevallen van je zoon prematuur 34 weken. goed en wel bekomen van inmense schrik weer met spoed naar de ok vanwege een bloeding onderwijl alleen maar denkend dat je bij je zoontje wil zijn. Ik kan me geen voorstelling maken van de gevoelens en gedachten die door hun hoofden schieten angst , wanhoop , liefde ,hoop en een boel verdriet. Ik wens jullie en alle Bustantes heel veel sterkte om dit hele gebeuren een plekje te geven en te verwerken ik hoop dat je snel opknapt en dan eindelijk kan gaan genieten van jullie mooie wondertje Casper..... Babyrinthknuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Geen nieuws doorgekregen en hopelijk is dat goed nieuws. Hopen dat ze alledrie redelijk tot goed hebben geslapen.
Mijn diamant en kaarsje branden weer. Lauwtje: een hele fijn weekend en ik hoop dat Finn koort vrij is en jullie lekker kunnen genieten.
Even snel kijken of er al meer bekend is over cin nu.... maar nog niets. Meiden jullie laten me weten hoe of wat he, ga zo weg tot maandag!
Hai lieffies Sms van Cinman Het gaat goed met Cin en Casper! Dank voor jullie steun. Hoop dat Cin snel weer online is! Dat is dan weer een geruststelling he.
pak van mijn hart later dan maar alel details, belnagrijkste is dat eht goed gaat. @ Bow, geef der maar een dikke knuf (heb der sms niet) Smst iemand lautje, ben der sms kwijt
Small, dank voor sms! Had al teruggelezen tot hugs van Nynke, maar dit sms-je van Cinman doet me wel goed. Ik schrok echt van IC-verhaal.... Ik blijf kaarsjes branden voor Cin en Casper vandaag....
...en voor vriendin... Wordt vandaag ingeleid want bloedrruk niet meer stabiel (was al dagen 95 - onderdruk - en dat is eigenlijk al te hoog natuurlijk, mét eiwitten in urine...). Ze hopen dat het vandaag geboren wordt... PS: eigenlijk zou ze gisteren worden ingeleid, maar er kwam een 'speodgeval' tussen...... TSSSK. Oh wee, als er straks wat met het kindje is.... Duimen jullie beetje mee?
Juud ik duim mee voor jou vriendin dat ze een goede en voorspoedige bevalling mag hebben en snel een gezonde beeb in haar armen zal houden
Heeee Tisch, wat is dat nu? Niet te onzeker meis, was het eens met je verhaal hoor! Zet maar weer terug! Nu echt weg, zoef