En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, *zwaai*

@ Juudje, ik duim mee

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hier ook een ontzettend dwarse , eigenwijze , vervelende , bloedonderdenagelsuithalende peuterpuber...word er soms echt gillend gek van maar ben helemaal vlieft en helaas weet hij daar heel handig gebruik van te maken :S
    Maar het maakt me soms echt ontzettend aan het twijfelen of ik wel een goede moeder ben omdat je nooit problemen ziet natuurlijk bij anderen, maar logischer wijs is dat gewoon omdat die eigenwijze peuterpubers op een ander altijd heel lief en netjes zijn :D en thuis het hele huis terroriseren hihihihihi... en hier net zo , maar ik ben echt stapeldol op hem maar sosm zou ik hem heel graag een uurtje of wat achter een rolletje behang willen plakken :p

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Bovenstaande buien herkenbaar en bij beide kids. Gaat echt over, wordt iig minder bij Siem. Ach....

@basisschool: "als ik 4 ben, ga ik naar school en ga ik alles leren." En: "op mijn schooltje is het heel leuk" (en dan bedoelt hij echt school en niet KDV......

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Inderdaad Sil, anderen geloven nooit dat die van ons ook zo kunnen zijn, want elders zijn ze altijd mega-lief. Erg fijn natuurlijk, maar soms......

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben er weer vandoor! Verf-werkjes (voor tante Juudzus) zijn af (fotolijstje - ja Kling, als die van Florine, maar nu door Siem bewerkt - en schilderij voor ome Juudzwager)

Nu gaan we weer lekker samen lezen...

Wat is ie toch lief *smelt*
    Heeft ook al zelf kwast uitgespoeld, verf opgeruimd, schort uitgedaan en handjes gewassen... Kijk, da's het voordeel van ouder, want ik zat ondertussen hier.... *schaam*. Maar heb hem natuurlijk verteld hoe trots ik ben op mijn grote vent!

Toedels meiden!

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ smallie: heel herkenbaar! hihi.. heeft nikki ook nog wel eens voor de mode. We hebben der laatst voor t eerst laten huilen, omdat we echt niet meer wisten wat we ermee aan moesten (niets hielp!). Dat heeft ze gewoon 45 min. volgehouden.. vreselijk! (t arme kind, ze zat zichzelf zooo in de weg...)

Maargoed... hier ook: krijgt ze (op haar manier) ff der zin niet: hup, op de grond laten vallen (het liefste zo dramatisch mogelijk ;)) en gillen maar!!!! Echt een meid ja! pff...
    En dat gebeurd meerdere keren per dag hier. Gezellig joh!
    (boaz vindt dat ook zo leuk, maar niet heus....)

Maar moet ook zeggen dat ik het wel errug leuk vind hoe ze weer dingen aan het ontdekken is. Echt steeds beter en duidelijker begint te praten. :)

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ silvia: je mag m best een uurtje om de deur gooien hoor, zo ver weg kan je niet wonen ;) hahaha.. :p
    Maargoed, snap helemaal wat je bedoeld.
    Hoewel?! Nikki kan het bij anderen ook hoor! die gaat ook gerust bij vrienden lekker zitten driftbuien of midden in de supermarkt.. haha... en dan denk je: heeel fijn... *graaft gat in de grond*

denk dat mn moeder daar mee te maken heeft, soort van revenge ;)

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ pix: haaaaai! :)

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik val even binnen op de onderwerp drama kinderen
    Eva gooide laatst bijna haar tent om, was het niet dat ze er zelf in stond was ie omgevallen zo te keer ging ze.
    Eva heeft heel erg wapper armen als ze boos is en ze rent dan als een wervelwind op zoek naar dingen die ze kan oppakken en smijten!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Toch raar he dat die peuters een volwassen vrouw onzeker kan maken hihihihihi....
    *zakt heel vaak door de grond hoor*
    nieuwe zinnetje van Mathijs...Mama nee slaan dus met andere woorden mama nu niet meer slaan..... ik sla hem nooit!!!!! heeft ie weer opgepikt op de creche maar je staat mooi voor aap in de winkel als ie dat roept inene hahahahahaha

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @remmar mijn Twente is in Borne :D....Maar vanwege vroegere meelzers heb ik dat veranderd maar is geen geheim hoor ;)

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    iemand weet waar ik online mooi nette maar niet te overdone jurken (rok kan ook) en dan het liefst paars/lila voor dit seizoenstijd van het jaar?

oh.. en betaalbaar natuurlijk

13. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Die kids toch ook :$

HAHAHAHAHA woeeeei

:D

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ sylvia: oh, das nog niet zo gek ver weg.. maar om voor n uurtje van een gillend kind af te zijn wel.. haha.. ;) (nijverdal)
    OH, geweldig he, zulke acties! Ja, op dat moment alleen niet.... hoe komen ze er ook bij he?!

@ pix: euh, geen idee. Is het voor een speciale gelegenheid? Of zomaar?

@ Tisch: wacht maar, tot Jayde zo oud is! :D ;) :p

@ boaz: zo ligt ie te 'spelen' in de box... en zo slaapt ie... nouja zeg! hahah...

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

leuk onderwerp en eerlijk moet ik bekennen dat ik nog geen driftbui heb meegemaakt bij mijn kids

en bekijk het aantal berichten eens: het is tijd voor deel 6
    wie wil?

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik ga bijna een HTC HD ' nemen ' *krijgen* :D, tenzij jullie me nu tegenhouden :(

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @remmie pixman en ik hopen volgend jaar rond deze tijd te gaan trouwen.

@zuurtje ik dacht dat geen uur geleden maar dacht ik zeg het maar niet..

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    HTC is heel goed!!!!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    zou even op kiekeurig.nl kijken voor de revieuws dan weet je zelf wat er het beste bij je past :p

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @klingel die heb ik ook :) en Naiman ook!!

Deel Deze Pagina