@zuurtje: je zei gisteren over ff dat ei weer verplaatst was, alleen dmv echo bleek toch al dat ei al gesprongen was? Zou je daar dan niet vanuit gaan? @fem: Vroeg me vanochtend nog af, hoe leer jij Nikita aan om op het potje te gaan? Zet je haar er gewoon af en toe even op? Of wat anders? Denk namelijk dat Tygo ook helemaal te gek zal vinden! @bow: fijn dat het grotendeels alleen nog afwerking is! Met Niels' zwangerschap zat je ook in verbouwing he? Hoe voel jij je verder? en wat een verschil van Niels' hoofdje zeg! Wauw! @rem: trek je het nog een beetje? Maag inmiddels uit keel? @milk: krijgen we nog foto van kamertje te zien? Je bent gewoon alweer bijna 30 weken! Wat vliegt de tijd zeg!! @small: Hoe is het met jou? En met fm? Krijg je nu weer meer last nu weer veranderd? (kouder wordt) @kling: zijn messteken van gisteren trouwens weer uit buik? En geniet van de laatste (max 3 weken) met barbie in je buik... jeetje bizar he! Jij gaat gewoon BEVALLEN ! @Juud: ga je ons kastje met knopjes nog showen? En hoe staat het met website-opleiding? @tisch: dikke knuf voor jou! Wat een losers eigenlijk he dat het nog steeds niet geaccepteerd wordt op je werk.. :x @miranke: fijn dat het werk zo goed gaat zeg! Maar zoals eerder gezegd is, loop jezelf niet voorbij want je hebt een paar heftige maanden achter de rug! Hoest met je paardje? Die is toch drachtig? @leo: heb je vandaag rustiger dagje zodat je bij kan komen van gisteren achter alles aanlopen dag? @cin: wanneer is eigenlijk de verhuizing? @pix: aarrgghhhh wat zal jij je rot hebben gevoeld zeg! Dikke knuf voor jou, het kan iedereen gebeuren! @alice: volgende week paar uur werken? Heb je zelf aangegeven dat je er aan toe bent of in overleg met arboarts? @kling2: ajjjj vroeg wakker dus! Naja lekker overdag rustig aan doen en bankhangen! (deed ik volgens mij laatste week ook, was zowat vergroeid met die bank! ) Zo en nu kleine man voor tv wegplukken...die zit al een uur te kijken
kling fa heeft niet gezegd dat het alleen aan mij ligt hij vermoed dat het eraan ligt dat mijn insuline te hoog was we onderzoeken nu alles stapje voor stapje ik ben nu eerst aan de beurt door die medicatie te nemen en komende cyclus echo's om te zien hoe het verloopt, indien niet het gewenste resultaat moet ik erbovenop clomid gaan nemen dit is nu puur om mijn cyclus weer regelmatiger te krijgen ook gaan we zien hoe de lf verlopen en indien het nog nodig is (als die tekort blijft) wordt daar iets aan gedaan daarna zal zoetje aan de beurt zijn wat onderzoeken betreft
natjes ja ei is gesprongen ff is alleen niet zeker van de dag, vandaag is ie weer versprongen of ik zit nu op dag 5 of 8 na ei (vandaag zegt ie weer dag 5 na ei)
ik denk eerder dag 29 we zullen wel zien wanneer ongi komt of niet als ik zondag de 24ste nog niet ongi ben zal ik eens testen
mijn laptop doet stom ik kan op geen enkele andere site dan zsp en ff zo kan ik natuurlijk niet werken en ik weet niet hoe het komt dus weet ook niet waar ik de fout moet zoeken
He meisjes, Geen puf om uitgebreid te reageren...sorry. Ben de helft ook alweer kwijt, even teveel aan mijn hoofd. Pix; knuf voor rotgevoel! Je bedoelt het goed, maar situatie verkeert ingeschat....kan gebeuren hoor! 't Is mij ook wel eens gevraagd toen de oudste een half jaar was. Toen heb ik gezegd; nee hoor, niet zwanger, is nog babyvet van de vorige . Milk en Tisch; dikke knuf voor jullie. Soms komen er onverwachts en onbedoeld allerlei emoties bovendrijven . Tisch; wat moet dat kl*te zijn....dat ze op je werk zo'n oordeel over je hebben en wat kortzichtig ook, belachelijk gewoon! Merk toch wel dat mensen heel snel zijn met oordelen zonder zich te verdiepen in iemands situatie en zonder zich iets aan te trekken van wat het met diegene doet. Jij hebt je keuze gemaakt en dat hebben ze gewoon te respecteren! Bow; wat fijn dat Niels zijn helmpje alleen nog maar een poosje 's nachts op moet. Het ziet er super uit op de grafiekjes...echt een hele duidelijke verbetering! Natjes; naja....lekker stel zeg! Wat voel je je dan toch wel een beetje lullig he?! Wij hebben een vrij uitgebreide vriendengroep...ben er vrijwel zeker van dat de meesten het inmiddels wel via de tamtam hebben gehoord....alleen ik hoor weinig tot niets . Is niet leuk! Kling; nog geen werpdrang?! Dit is zo'n beetje wat er nog in mijn blote hoofdje zat, later hopelijk meer. Eerst de chaos in mijn hoofd eens opruimen. Ben zo klaar met ons huis, zo onpraktisch allemaal. Ik heb een prachtig plan, maar manlief is bang dat de uitvoering te kostbaar wordt. Zo jammer dat alles wat we aan dit huis doen weggegooid geld is. Platgooien en nieuwbouwen gaat helaas nog niet. Nieuwe huis naast ons, van zwager en schoonzus is prachtig, kan me voorstellen dat ze er zo blij mee en trots op zijn. Ben niet jaloers en gun het ze van harte, ze hebben er lang genoeg op moeten wachten, maar het drukt me wel met mijn neus op het onpraktische van ons huis. Maar goed, gaat wel weer over....ben een beetje labiel op het moment merk ik . Tot later!
@Bow wat een mooie vooruitzicht!! Niels hoofdje ziet er goed uit!! @klingel, lim, rem waar blijven jullie beebjes ???? @me mezelf maar even uit een dip proberen te krijgen... poesje overreden , geen baan, en zo heb ik nog wel een paar dingen waar ik een beetje depri over ben.. Dus maar proberen iets te verzinnen... ( helpt ook niet dat je thuis zit en alleen een fiets hebt om ergens te komen ).. stomme dip ga weg..
Ik ga de stap maken hoor.... Ik ga weer afspreken met een schoonmaakster Ze heeft in ieder geval 2 uitstekende referenties opgegeven...dat is al een goed begin. Natjes: niet eens gefeliciteerd?? Nou ja! Waarom?? Nou van ons wel hoor: we doen het gewoon nog een keer GEFELICITEERD! SO! Nai: tijgertje: heel sneu Ik hoop alleen nog een beetje op een wondertje...want je hebt 'r niet gezien toch? En dan ook nog thuis zitten, zonder auto...en het is KOUD. Bleeghh. Zullen we met z'n alleen naar Curacao gaan? Ben ik wel aan toe. Potje: Je kan het misschien beter aan remmie vragen want die is vergevorderd Maar hier ging het zo: tijdens een ontzettende billenuitslagweek heb ik een potje bij de hema gekocht. Ze moet met blote billen lopen vanwege de uitslag en ja, niet geschoten altijd mis. Prachtig speelgoed vond ze het, vooral om op je hoofd te zetten. Maar soms ging ze er ook opzitten. Op een gegeven moment heb ik 'm uit de speelhoek weggehaald en boven in de badkamer gezet (op aanraden van remmie). Telkens als ze in bad gaat er even op zetten, maar nu doe ik het eigenlijk standaard voordat ze gaat slapen en soms ' sochtends. We pakken een boekje erbij en terwijl zij gaat zitten gaan wij voorlezen. Op een gegevenmoment plast ze wel, en toen zijn wij natuurlijk blij gaan doen. Ze zei ook direct dat het "bah" was. Dus nu zeggen we " bah doen". " plassen" " psssssttttt". Het gaat nu steeds sneller. Pix: kan gebeuren meid, zoals kling al zei: het kwam uit een goed hart! Pip: niks horen? Geen gefeliciteerd of wat leuk ofzo? Niks? Dat is ook een domper....maar laat je niet gek maken hoor! Succes met huisperikelen. De pompoenen zijn weer in huis Kleine voor de sier, middelgrote voor de soep, iets grotere voor bij de deur en een HEULE grote om uit te hollen
@kling: Morgen ga je bevallen lieverd, dus beloof nu maar niks qua MP @wie het vroeg (Milk?): Beeb beweegt goed maar aan de buitenkant nog niet te voelen. Of niet als ik dat probeer iig. @natjes: Nou jaaaaa, je collega's hebben je niet gefeliciteerd? Niet één? Wat is dat voor iets raars? @Pippa: Bij jou ook geen reacties? Misschien dat de tamtam toch niet zo hard gaat als jij denkt? Was op mijn werk wel zo, ik stond er versteld van hoeveel mensen nog niet wisten dat ik zwanger was (we hebben het over afgelopen maandag!!!). @Remmie: Hoe is 't nu? @Smallie: Fijn dat Lonneke weer haar vrolijke zelf is! @Pix: Oei, wat zul jij je rot gevoeld hebben, maar kon je niet weten toch?! @Leo: Ik zal me vast mentaal gaan voorbereiden op de MP dan @zuur: Je zal het wel goed beu zijn, maar ik ga het toch zeggen: Wat een idiote procedure van de FA. Hij gaat jou eerst op die kloteClomid zetten en eventueel nog meer meds geven voor LF én meds voor glucose maar hij gaat niet zoetje onderzoeken? Kwakje onderzoeken kost écht geen moeite lijkt me zo, en als dat echt waardeloos is heeft het weinig zin om alléén aan jouw cyclus te sleutelen. @Fem: Wat goed dat Nikita op het potje plast! En: het wordt tijd voor nieuwe foto's op haar site! @iedereen: knuf!
Oh ja, we gaan straks kijken bij een KDV. Brrrr... misschien moet ik toch maar thuisblijfmama worden. Hoewel ik niet denk dat ik daar blij van zou worden lijkt zo'n kdv ineens heel eng en naar, lekker rationeel hè?
kling nee niet gisteren, ik had dat gevoel dinsdag om 14.30u en smalletje had dat gevoel ook en jij lage rugpijn ik zeg begin van bevalling cin zeg maar clomid is nog niet zeker dat die erbij gaan komen hoor