Klingel, ach heb je zo hard gegild of ik terugkwam niet hard genoeg hahahahaha. Heb wel vaak nog aan jullie gedacht hoor, maar kan alles niet bijhouden joh! Heel spannend bij jou, geweldig!!! Geniet ervan alvast.
Hai meiden, Mag ik even afdoen met algehele smak? Ben moe en moe en moe. En ik denk dat Klingeltje de 20e niet gaat halen. Smak op lieve busmeisjes
haai bow ga maar lekker op de bank hangen en kling haalt de 20ste niet ik denk dat ze al wat voorwerk aan het doen was afgelopen dagen en dat haar rugpijn van vandaag wel eens rugweeën kunnen zijn
Heey meiden! Ik hier ff... Vandaag gaat gelukkig ietsje beter dan gister. Heb gisteravond vriendinnetje gesmst of ze me wilde komen helpen vandaag.. pff, zag het dus echt niet zitten om met Nikki hele dag alleen thuis te zijn.. Heb volgens mij nog nooit iemand op deze manier op hulp gevraagd, dus was wel even een stap, maar ben wel beetje trots op mezelf! Ze heeft gewoon zo-ongeveer de hele was hier weggewerkt (en dat was nog wel ff wat... *schaam*), lekker samen filmpje gekeken toen nikki sliep, voor nikki gezorgd en eten gemaakt.. Echt, heeeerlijk en super lief zo'n vriendin! Thanx meid! (hoop dat je het leest hier ) Nu hopen dat t morgen nog weer beetje beter gaat, want dit is toch ook niet wat... Trusten voor straks lieverds! @ kling: bevalze Dikke smak!
Lieve kling, ik geloof dat het zover is.. bij mij begon het ook met erge lage rugpijn. ik moet morgen werken. kom smorgens wel even kijken of er nieuws is... maar ben er pas dan weer laat in de avond.. dus wens ik je alvast een hele fijne bevalling en ontmoeting met je kleine glitterbaby!! beval ze!! en als het niet zo ver is.. dan wens ik je een rustige nacht waar je wel wat slaap mag krijgen.. want binnenkort is het afgelopen met beauty sleeps dan zijn het power naps! haha *smak*
haai! MP dank voor de bevalsuccesjes, ik zal ze bewaren voor als ik ze nodig heb, en ik zal ze nodig hebben hier maar weer PLING vroeg wakker, ik snap niet waarom! ja iets met spannend en moeder natuur die alvast laat wennen aan geen slaap ofzo, heheh. @cin: KDV kijken, beuh, das inderdaad niet leuk en confry he. maar ook wel weer fijn denk ik, op een gegeven moment dan, ook voor t kindje zelf. but, wat lang(er) thuis blijven zoals ook jij van plan bent lijkt mij dan wel het allerfijnste voor zowel mama als baby! @alice: hoest met jou en jullie nu? hoe voel je je nu je thuis ' moet ' zitten, ben je al iets gewend aan de tijd en rust? @bow: algehele smak terug, hoe was de accountant? @leo: zwaaismak terug, alles OK? @zuur: ik snap dat hij bij jou wil checken maar ik snap niet dat hij niet tegelijkertijd bij zoetje wil checken, dat is toch veel efficienter? maar het belangrijkste waar ik mee zou zitten: wil zoetje wel net zo graag als een potje vullen al teveel moeite is? zou voor mij echt een reden zijn tot pepergesprekken en strijkijzermomenten. je moet gewoon weten of zoiets essentieels wel gedeeld wordt, ondanks dat er niet mee wordt ge-moeite-d. zou ik zeggen. en zeg ik ook. maar nu echt nooit meer! @20e: ik denk dat ik de 20e wel haal, en meer ook wellicht. barbie liet zich zo laat zien.... een nega bloedtest eerst... toen liet ze zich niet zien als barbie maar als ken.. die grapjurk is er nog niet klaar mee/voor hoor! maar mijn lijf zit zeker te werken en doen. darmen ook, SO! *dagboek modus aan* gisteravond een ' biologische breakdown ' voor zover dat bestaat, zegmaar heul hard huilen terwijl je gelukkig bent, gewoon, omdat de hormonen het wilden en om weet ik waarom. best wel lekker om eens aan toe te geven, in een zout bad ben wel een doos dat ik vaak wat te lang doorga met ' gaatgoedten ' hoewel ik ook niet anders zou kunnen en willen. dan is zon ontlading wel fijn, alleen arme klingman snapte er niet zoveel van. heb m gewoon uitgelegd dat ' ik heul gelukkig ben maar gewoon even heel hard moet huilen daarom en om alles wat was, is, en zal zijn ' en ik geloof dat hij toen wel weer gerust was, de schat! gaat nu wat beter weer maar nog niet helemaal. laaaagerugpijn is stuk beter, bekken kraakt wel als een gek. we zullen zien wat vandaag doet en brengt, ik heb lunch afgezegd en wil ' de laatste dagen ' gewoon lekker in rust en zen en kalmte en schulpje doorbrengen, fijn. gister wel liefvriendin hier, ook fijn, maar misschien iets te lang (ook door een winkel gelopen) dus daarom ook crash? lekker theetje nu, wat fruit zo, en dan straks maar eens nog een domme film. ben eigenlijk tegen overdag slapen (proberen) maar denk dat nu alles gerechtvaardigd is, nietwaar? wel waar! so, tot later!
goedemorgen liefkling rust en slaap nog maar nu je nog kan wanneer je wil en er behoefte aan hebt dat zal nie meer altijd lukken eenmaal barbie er is en dan over datgene waar je al 20 jaar zegt niets meer op te gaan zeggen maar het dus wel mag van mij: zoetje wil wel heel graag en ik weet het zeker door een voorvalletje gisteren. ( nee geen ruzie ofzo, gewoon door iets wat hij gezegd heeft en de manier hoe hij dat gedaan heeft) en ik ga niet met strijkijzers werpen want manlief doet de strijk deze week nu ik niet mag
@zuurtje: als ie t wil moet ie potje vullen, en wel meteen! jij meenemen volgende keer dat je naar FA moet, actie actie! so! en nu zeg ik er echt 430 eeuwen niets meer over @slapen: ja ik weet dat t moet nu t kan maar nu lukt t niet, stom he. net als in de week voor de bruiloft, ik denk gewoon enorme kriebel en UW en spannend en whiehooo...
potje kan ik niet zomaar meenemen naar fa, daar moet een afspraak voor gemaakt worden in het ziekenhuis met rug gaat ietsie beter vandaag dus ik ga proberen weer wat op te ruimen en niet kunnen slapen door uw misschien moet je eens kamilletheedrinken en zen ademhalingsoefeningen proberen te doen wie weet helpt het wel en nu ga ik zoon en kids van vriendin naar school brengen
Nou jaaaaaaaaaaa, ik wist het zeker dat je aan bevallen was Kling! Kwam nou om te kijken hoe ze heette!!!! Hmmm mn helderziendheid heeft iets bijscholing nodig! Hier gaat wel goed hoor, heb goede hoop door psych. Ga volg week weer wat werken dus hoef ik niet meer thuis te zitten. Fijne dag allemaal!
Aaarrghhhh! Hoe willen ze het straks in vredesnaam gaan redden zonder mij als ik met verlof ga? Het is gewoon té druk, té veel en té hectisch en té chaotisch en gewoon TO MUCH! Aaarrrhhhhhhhhh!!!! (zo dat lucht op, nu weer verder )
HeeJ wat een stilte hier zeg. Is dit de stilte voor de storm? @natjes tsja het is eerder toch ook gelukt? En er zal toch wel een vervanger komen straks? @klingel is u in slaap gedonderd?? Grootgelijk! Nu nog maar lekker even slapen wanneer het kan! Accountant was weer helemaal blij @cin hoe was kdv? En hoe lang wou jij nou thuisblijven na bevalling? Hmm Niels al wakker.
Hallo lieverds! Hmmm, wat een verdrietige aanvaring tussen Milk en Tisch, en ook al vatte ik het ook vooral op als zijwelenanderenniet, toch viel ik ook over de opmerking dat studenten niet zwanger horen te worden. Ik raad het mijn studenten ook af als ze, betoverd door mijn leuke kids , die ik wel eens meebreng, roepen dat ze ook snel een baby'tje willen. Maar dat is omdat mijn mening over mezelf is dat ik er echt ook niet eerder aan toe was. Maar mensen zoals Tisch, die er heeel bewust voor kiezen en hun plannen al klaar hebben, die mag je niet zo veroordelen. Maar Milk heeft het al afgezwakt en dat is ook helemaal Milk. Tisch, ik vind jou helemaal niet te jong en ook niet omdat je nog studeerde. Wij schelen elkaar maar 6 jaar en ik had mijn eerste al 3 jaar geleden. En ik voel me zelfs een 'oude' ouder. Wat een rare, nee, nare collega's heb jij! Knuff! @Miranke: fijn dat werk zo bevalt! @Jolan: welkom terug hier weer! @Milk: foto's kamer? @Natjes: wat een jammere reactie van collega's! Knuff En een dikke knuff voor iedereen, bevallend, zwanger, zwangerwens en 'klaar'.
@hier: zware storm..... Zit er even doorheen en gelukkig komt Juudman vandaag eerder thuis. Kan en wil even alleen maar huilen. Heb hoofdpijn en volgens mij zie ik er door mijn verdrietige houding, 10 jaar ouder uit. Mondhoeken en ogen hangen letterlijk 1 cm lager.... Afspraak gyn: 27 okt.
pfff hele dag vergaderingen @ Juudje, dikke knuf voor huil, hopelijk lucht huilen even iets op *knuf* ben benieuwd naar kast
Dikke knuf voor Juud! En small trek je het een beetje een dag vol vergaderingen? Wat een peeeeeeeep-weer is het he? En ik ben zooooo toe aan een weekend helemaal niets doen... Pffff!