Goeiemorgen deze prachtige morgen! Heerlijk rustig aan doen....geen voetbal vandaag! Wel winkel open, dus hopelijk straks wel heel druk! Oudste zoon is op jongerenweekend, voor het eerst. Super voor hem....ik heb zelf een beetje gemengde gevoelens . Dat heet loslaten geloof ik . We kregen een sms-je van het dat alles goed gaat.....om half 3 vannacht . Leo; jij verwoordt prima wat ik bedoel. Het is idd confronterend, maar dat neemt gelukkig niet weg dat ik het voor hun geweldig vind. Dus idd meer mok over eigen situatie. Maakt ook wel gelijk dat ik me dan reuze ondankbaar voel, omdat we eigenlijk gewoon een heel mooi plekje met heel veel ruimte hebben.....Komt allemaal goed! Yadi; haai.....hoe is het met je mooie meid? Kling; in blijde afwachting .....zo klink je iig helemaal! Pix; klinkt als een heerlijk avondje....wat je eens heel hard nodig had! Kom je weer even helemaal van bij...lekker hoor! Fem; wat een hardnekkige ontsteking....arme Nikita! Dikke kus op zere oortjes! Ik ga man maar eens even helpen met het opengooien van de shop! Tot later!
Limmeke: ga zelf eens werpen joh Yadi: wauwie, wat lijkt Abi op JW zeg, leuk! Zuurtje: alweer zo'n mooi taartje, schitterend! Leo: slim om laminaat te leggen! is toch een stuk makkelijker schoon te krijgen en houdt de huismijt beter weg dan vloerkleed! Geniet van je weekend! Lichamelijke klachtjes heb ik wel, maar niet zo extreem als sommigen hier. Elke nacht minimaal 1 keer het bed uitspringen om de kramp uit mijn kuit te krijgen (vooral in mijn hernia-been, auw) en af en toe zit buik in de weg bij het bukken, krijg dan beetje zuur. Maar that's it tot nu toe volgens mij, blij! Female: Nikita niet meer in pompoen? je had toch een hele grote gekocht om uit te hollen... Knuf voor tweede ooronsteking! pixie: klinkt goed, lekker gelachen! klingel: ga jij maar lekker thuis relaxen, nog vier dagen tot barbie er is! succes met rug/stuitje, auw! natjes en smallie: nog leuke plannen dit weekend? pippa: oeh, de oudste voor het eerst zo weg, spannend! maar komt helemaal goed natuurlijk. werkse in de winkel. Strakjes ga ik maar even achter de blije doos aan, mandjes voor beebkamer die ik had gezien en natuurlijk de grote wekelijkse boodschappen. Morgen gezellig naar vrienden, zij is hoogzwanger (begin nov uitgerekend), zin in!
doe mijn best milk maar heb weer zon kind in me die uitgang niet vinden kan dus dat gaat weer tijd duren vrees ik
Goeiesmorgenssssssss Bah nu begint Herfst echt he. Ik heb in etappes bijgelezen maar weet het allemaal niet meer. Wel dat Nikita nog steeds oorontsteking heeft, knuff op zere oortjes. Knuff voor Fem, voor vermoeiende nachten, Pip lekker geen voetbal heeft vandaag met de jongens en het heeeeeeeeel druk gaat krijgen in de winkel Limmeke nog niet bevallen is en Klingel ook niet. Leo mij een zwangere doos noemt En gaat goed hier hoor, geen drukte dit weekend. Milk zich eigenlijk kiplekker voelt, goeso! Yadi de bus ook weer heeft gevonden, hoe is het Abi? Juud gister lekker heeft uitgehuild bij Juudman? ix vandaag spierpijn in wangen heeft Smallie wel reageert maar eens moet vertellen hoe het met haarzelf gaat *knuff* Nou dat is al weer meer dan ikzelf gedacht had. HIhi
goedemiddag dames, nou ben blij dat ik er weer mag zijn Klingel en Limmeke: spannend meiden... Als ik terug denk blijft het een bijzondere tijd zo een kleine wurm. Pippa: spannend hoor zo een weekend zonder je grootste zoon. Voor hem, maar zekers ook voor jullie Met kleine meid gaat alles goed. Vandaag een beetje een race-luier, maar daar komt ze wel overheen. Speelt lekker, lacht veel, huilt weinig en brengt heel veel gezelligheid in huis Milk: het gaat ook al weer lekker snel bij jou. die krampbenen: ja herkenbaar en niet leuk. Ik heb toen van alles geprobeert. Heb je vit d met calcium al geprobeerd. Dat hielp bij mij goed. Ja Abby lijkt heel erg veel op haar papa, maar in karakter is ze echt een mix. Heel bijzonder als je dingen van jezelf terugziet komen. Nou Bowen... wat was die sms mp??? ben helemaal niet nieuwsgierig Zo net boodschappen gedaan, Abby in bed, ik ga uitpakken en lunchen...
Uhh gewoon MP via sms voldaan zeg maar Nee hoor nog niet aan het bevallen anders had ik dat wel gegild Ze had 12 uur geslapen!!!! En messteekpijn in stuitje. En verder chilldagje.
haaidoei van bad naar haard! vanmiddag 'voor t laatst met dochter IN buik geluncht met klingman in de stad ', was fijn maar ik kan gewoon echt niet meer lopen snap er niets van.. ging allemaal (te?) topfit misschien, nu rechterkontbilstuitje overleden volgens mij. geeft nix, 12 uur geslapen vannacht en een stuk BTP. @allemaal: sorry, geen enorme megarea, zit wat in fijn coconnetje tot morg, hier of via sMPstamtam! SMAK!
Kling, hmm wa is dat nou dat lopen ineens echt zoveel pijn doet?? Lichaam al wel echt klaar voor bevalling, is ook heftig voor lichaam dat swang is. Krijgt ineens stuk meer te verduren dan normaal! Knuff voor pijn en cocoon maar lekker verder! Vandaag ook nog fotosessie gehad? En hoe weet je zeker dat laatste keer is met Barbie in buik? Het kan natuurlijk zo zijn dat je overtijd gaat, ik weet dat je afspraak hebt niet verder dan 41 weken maar is er nog een andere afspraak waar wij geen weet van hebben @ Yd, zo lekker vakantiemaanden dus gehad! heerlijk hoor! En lekker van genieten. Fijn dat abbigail het ook zo goed doet. @ Fem,.onwijs dikke knuffel voor lieve Nikita. Nog ooronsteking erover heen! Zielig meisje. oh oh, ik weet het niet meer! Sorry! Vanmiddag naar verjaardag geweest, was erg geslaagd! En in eerste 2 kamers ligt boven al laminaat, morgen de andere kamer nog. Erg mooi en lijken zo wel weer nieuwe kamers!
Om al vast te wennen (en omdat ik volgens gyn vandaag 20 wk be) MP! Vandaag kinderwagen besteld. Beeb vond het ook spannend geloof ik want was erg druk vanmorgen, zo leuk! Wel last van linker-heup-been-schaambot. Been slaapt steeds als ik een tijdje loop of sta... En dan nu naar bed, morgen mss meer.
Zeg! Wakker worden!!! Als ik straks de badkamer gepoetst heb wil ik wel wat kunnen lezen als beloning!
Speciaal voor Cin dan: Goooooeeeeeiiiieeeeemorgen! Alleen issie een beetje meer brak dan goed. Dat hoesten gaat maar niet over..pff, nu al 2 maanden. En volgens mij heb ik mezelf een hernia gehoest. Kan dat? Leo: wat kling denk ik bedoelde is dat het de laatste keer met baby in buik lunchen was buiten de deur - omdat ze gewoon niet meer buiten de deur wil/kan gaan lunchen. Kling: dikke knuf op alle auw!
Goeiemorgen!!! Cin kom je hier ook effe badezimmer doen Krijg je dan een beloning Klingel is in ieder geval met hoop humor opgestaan vanmorgen whahaha Grapjas!!! Straks geloof ik je echt niet als je sms stuurt dat je gaat werpen ******* Fem, ajajaj nou je kan jezelf wel een gekneusde rib hoesten dus misschien ook wel hernia, ik weet het niet. Maar zou je niet eens naar ha gaan dan??? Hoe is het met Nikita? Leo, ha dat gaat mooi snel met dat laminaat zeg ! super! Hoop dat het jullie meisje gaat helpen straks
hey Bow, Wat zit die klingel uit te spoken dan?? Met nikita gaat het wel goed Ze heeft goed geslapen vannacht. Ik blijf gewoon nog even doorgaan met de neusspray en oordruppels. Misschien ben ik vorige keer te snel gestopt? Sowieso moet ik de antibiotica kuur afmaken. Huisarts: niet mijn ding Ik heb wel afgesproken met Ramon dat we woensdag een saunabezoekje doen. Even die basterds uitkoken hernia: gisteravond heb ik een heftige hoestaanval gehad terwijl ik stond. Bij het hoesten ging er zo'n pijnscheut door mijn onderrug dat ik niet meer op mijn linker been kon staan (zakte er doorheen), tot een paar keer toe. Nu nog steeds pijn in onderrug, maar kan wel weer op mijn linkerbeen staan. note to self: zittend hoesten!