10.55 neeeee, ik wilde net (nou ja, eigenlijk gister, maar toen lag alles er ook uit) alles weer gaan bijlezen vanaf het weekend... en dit is toch een beetje mijn dagboek... Nou ja, aangezien ik nu echt op niemand kan reageren: eergister weer echo en controle gehad, gezellig mijn mamsie mee ipv milkman. Dikke buikje van ukkepuk was keurig binnen de 'normale' waarden, alleen dit keer korte beentjes. Maarja, als ze 2 mm langer had gemeten, was het alweer normaal, dus trek daar lekker geen conclusies uit. Heerlijk ukkepukje weer gezien dus, die nu al een goede 1200 gram lijkt en al lekker met koppie naar beneden ligt. Verder ben ik ook weer APK gekeurd en OK bevonden, over drie weekjes mag ik weer. De laatste paar dagen is ukkepukje ook superdruk, je wil niet weten welke vorm mijn buik af en toe aanneemt, ukkepukje laat zich goed zien aan de buitenkant dus En ik heb zomaar een vermoeden wat mijn beurse rib gaat worden, haha. Afgelopen weekend het kamertje geverfd. Eerst was de oranje muur niet zo goed gelukt (veel strepen te zien), maar de tweede laag heeft wonderen gedaan. Dus helemaal klaar voor de levering van het kamertje en de wagen vandaag! 11.29 Alles is al geleverd, haha. Zouden tussen 11.30-14.30 komen, en alles staat hier al ruim 10 minuten uitgestald. Ik ga even bezig denk ik
remmar: gaat het spuiten goed? lekker he, als dat strakjes klaar is! female: haha, precies mijn gedachte, eerst koffie! nai: haha, kleine man nu al interesse in de laptop pippa: hee, lekker he, hoogzwanger zijn natjes: buikfotoooooooo!
Ha milk: wat fijn bericht! Ja, dat meten moet HEUL precies gebeuren, anders heb je zo volgens meneer Philips een verschil in weken. Een klein korreltje zout mag wel En wat fijn dat alles al geleverd is lekker spulletjes klooien
JEETJE half 1 alweer! Waar gaat de tijd heen?!?! Ik moet zo alweer nikita ophalen. Nou ja, ik heb in ieder geval al iets gedaan...dat scheelt
so! ik zei nog zo ' de tijd vliegt in mijn zwangerschap ' maar om nu meteen een hele maand over te slaan! onwijs jammer dat er zoveel weg is, vooral in mijn bayrinthdagboekje, maar ja.. @zuurtje: MP voldaan! @fem: hoest met nikitas oortjes? @milk: ha, gezellige kletskous! goeso van buikje, en eigen buik, en wat berteft die metingen... ' te kort ' wie zegt dat? houdt dan in dat je paar daagjes achter loopt dan volgens system? wel irri he, je kan ook teveel weten als je teveel weet zegmaar super dat t allemaal goed gaat toch, wat een wonder he. geniet jij ook zo? enne, welja, 1 minuut voor afgesproken tijd geleverd ipv 4 uur na, hulde! @blijmeis: dank voor door-tam-tam ja, ik lag lekker in bed en toen kreeg ik tamtam-smsje dat alice geen duistere badsetdeal kon sluiten vandaag, maar ik wou er nog niet uit om te zeggen ' no problem ' en daar zijn dan liefmeisjes voor hiha! slapen snachts schijnt (ook voor klingman) SO 2009 te zijn, dus ik heb maar lekker uitgeslapen. @leo: dank voor je uitgebreide antwoord, dat heb ik voor de crash wel gelezen maar nog niet op gereageerd. duidelijk uitgelegd! wat is volgende stap? @natjes: hoest daar? @elkebezoek: supergezelli maar veel te ' kort ' ! dik 5 uur en dan nog het idee hebben niet te hebben bijgepraat. komt ook omdat nadine erbij was (haar woorden en mee eens *****) we zeiden al, volgende x zonder babys PIES! nadine is heel levendig, blij, wijs en goedgehumeurd. cute! en echt een grote bijnanietmeerbaby, helemaal leuk!!!!! lekker mee getut en rondgehopst. @rest: hier alles goe. vind t spannende tijden! zal zo even 38wekenbuik in album zetten. heb sinds paar dagen echt dat je halve knietjes uit buik ziet komen: WAUW! smak op bus!
Hoogzwanger zonder buik......wel een stuk gemakkelijker denk ik, maar niet zo gezellig . Milk; leuk....lekker aan de gang met de beebkamer, heerlijk! En beeb en Milk weer door de APK...super hoor. Wat fijn dat de omtrek van het buikje nu normaal is!
Kling wilde nog een pb sturen maar je inbox zit vol! Enniewee wanneer komt ook alweer joe vriendin uit enschede naar jou?
pixie: hoooooi! hoest nu? klingel: hebbie elke en nadine gezien, leukleuk! ook fijn te horen dat het lekker gaat met ze, hoest met elkeman? halve knietjes: weet je zeker dat het geen hele zijn Het is gewoon al bijna zover voor jou, binnen een maandje heb je je barbie in handen, wat een supermooi vooruitzicht! Bezorging: was zelfs een ruim kwartier te vroeg, gelukkig stond ik al helemaal klaar, haha. Groei ukkepukje: alles was boven gemiddeld, alleen beentje nu wat kort (nog wel binnen normaalwaarden hoor). Gemiddeld leek ik alsnog (met 28w1) 28w4, dus lekkere chubby ukkepukje in mijn buik Maar maak me wederom nergens druk om, ukkepuk is flink druk, laat zich graag de hele dag door zien en voelen. Echt ontzettend genieten is dat, zeker als mams en milkman het ook erg goed kunnen zien en voelen! Traantjes in de ogen bij mijn mama, hihi. Mijn eigen kilo's lijken wat te stagneren nu, dus blij mee, streven is nu onder de +20 kilo blijven. Eergister ook even bij volleyteam wezen kijken (en buikje showen), ook weer erg leuk. Mijn team is dit seizoen verdeeld over dames 1 en 2, toevallig moesten beide teams na elkaar een wedstrijd spelen, dus heb echt iedereen weer kunnen spreken. *gaat weer verder met wagen en kamertje*
@milk: die paar dagen maakt ook niets uit! lekker geenzorgenmaken eigen kilo's stagneren? ook goeso, hoewel, wat moet dat moet toch? kan me haast niet voorstellen dat zo'n slankie als jij +20 zou worden, maar je weet t nooit leuk van volley ook, kreeg je de kriebels? ik wel weer hardloopkriebels zeker nu met mooie herfstnazomerdagen. @alice: box alweer wat geleegd nou, indien ik geen gekke werpdingen doe, dan komt er donderdag een vriendin vanuit enske, die komt dan ongeveer langs joe neem ik aan? vind een andere zwolledate volgende week ook goed hoor, en anders no hurry, er is hier in elk geval een tummyfrummeltub. kunnen we m niet gewoon in een vuilniszak opsturen omwikkeld met supertape ofzo anders? *geeft zelf antwoord op laatste eigen vraag en PETS op eigen hoofd* ik ga heen, mijn uberlieve porseleinen kastknopjes-met-roze-stipjes zijn binnen dus ik ga commode en hangkast attacken! schroefsmak.
Hallllllooooooooooooooooooooooooo deel 5! Hmmmm, foto's zouden ook kwijt zijn, begrijp ik... Zal zo eens kijken. Maar goed, even knuff op iedereen. Heb van alles gelezen, maar natuurlijk pas alles van vandaag. Wel weer ouderwets veel pags op 1 dag. Goezo busje! Tot gauw! En nu even buik Kling bestuderen!
@juud: heb nog wel je kolsch-link voorbij zien komen toen ik midden in de nacht op gsm zat bij te lezpen. gaak ook proberen, als t weer mag! maar voor nu will do the bavaria witbier malt prima too! @ milk: dies echt lekker! (waarom denk ik dat jij dat wilt weten?) zwaai, weg!