En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oke oke...als ik me volgende week nog zo voel ga ik naar de HA. Oke?

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Goed zo!

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    niet zo erg als longontsteking dan maar wel de stap naartoe...chronische bronchitis?

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nee.. morgen!

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    sorry... kwam zo binnen vallen ;)
    hoi *zwaai*

leuk kling je sms naar bow ;) goed uitgepakt hihi

Ben net aan het poetsen geweest.. het is hier echt smerig :(
    ik schaam mij echt kapot dat wij zo leven.. ik heb serieus poetsvrouw nodig!
    opruimen ...kan ik.. af en toe schoonmaak..kan ik..
    maar poetsen kan ik voor geen meter... ik kan echt alles niet bijhouden hier... alles word zo smerig.
    bepaald nu met die klieder vingertjes van Eva die overal aan komt en vaak genoeg met plak handjes

waarom ben ik zo aan het poetsen?? nou.. kraamhulp komt donderdag op bezoek en ze had in een week ons huis zo mooi schoon gemaakt en in anderhalf jaar is alles vies geworden (spullen die je niet meeneem in de algemene schoonmaak.. apparaturen, enz

6. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Milk: Beetje BI? Wattes? ;)

@Leo: In één weekend 3 kamers voorzien van laminaat? WAUW!

@Tisch: Overgeven met een glimlach, wat een schatje heb jij toch op de wereld gezet. Maar ook al glimlacht ze er bij, hoop toch dat het snel over is!

@Pix: Nou ben ik nieuwsgierig: waar luister je naar?
    En hier ook geen poetser, vraag me wel eens af hoe dat moet als kind er straks is want je kunt hier niet van de vloer eten...

@Fem: Gewoon even afspraak maken bij ha, al was het alleen maar om ons gerust te stellen. Bow en Milk en ik krijgen er anders stress van en stress is niet goed voor zwangere vrouwen :p

Zo badkamer is schoon en mijn rug is aan gort... Maar ja, laatste keer in dit huisje en we kunnen moeilijk van de huisbaas verwachten dat hij potentiele nieuwe huurders in zo'n zwijnestal laat rondlopen.
    (Die 30 verhuisdozen in de woonkamer moeten ze dan maar even 'doorheen' kijken, proest)

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so!

@fem: 'volgende week' begint morgen: HA dus! :x
    ik snap wel dat je het meer voor anderen vindt hoor,
    maar zo lang zo hoesten is niet goed.
    en jij bent een wijze meid op haar toekomst voorbereid dus jij gaat! naar! de! HA! morgen!
    SO!

:p

@pix: wat is het verschil tussen schoonmaken en poetsen dan?
    enne, wat voor muziek inderdaad?
    denk nog altijd aan joe als ik dat ene nummer van de kings of leon hoor.
    ooit opgeslagen in het laatje PIX ookal is het misschien helemaal niet zo pixig ;)

@leo: so goed bezig daar! bezige bij. smak!
    inderdaad, fotoshoooot gedaan vandaag weer, 2039 fotos en toch wel zeker weer 10 echt heul mooi.
    ook veel gewoon leuk, maar ik/wij bedoelen dan qua compositie arty farty mooi.
    en een heleboel lelleke :D

over 41: is gewoon beleid, na 41 actie.
    en mijn eigen beleid ook nog eens erover heen ;)
    kijk, als beebje primaprachtig gaat en ik ook dan wil ik best nog wat verder hupsen hoor.
    maar ook hiervoor geldt dat ik t wil bepalen, niet een of ander freakin' beleid :p

nogmaals: heerenveen is de beste!
    :D

lekker op nr 6 landelijk, smak!

@LGG: ik wou wijn of bier voor de schat meenemen. vraag ik aan de assistentes wattie drinkt: drinktie NIET!
    :$
    hoe kan DAT nu! en dat wij dan zo goed klikken, de blauwe knoop en t wijnmonster!
    :$
    dan maar een chocolade-explosie, issie aan verslaafd schijnt.
    tsk.

@tisch: wek, weer een beetje beterder, ook dat stoertje jaydje van jullie?
    hee en vertel eens, hoe gaat t met tischman en zijn dochter?
    is het echt like they say, tussen vader&dochter?

wist men trouwens dat dit ' de beste band ' zou zijn in de combi's van pa/ma/dochter/zoon?

zomaar een onzinnig wetenswaardigheidje :p

@milk: ieks, zal je altijd zien, roep je dat alles zo lekker gaat word je meteen gestraft.
    kalm(er) an dan maar daar he!

andersom kan ook trouwens, want ik voel me vandaag weer fit als een (half) hoentje!
    en dat na mijn kreupele konechtamperlopendag van gisteren! :(
    heul vreemd.
    heul fijn!

@cin: heheh, laatste x badkameren in bijnaexhuis, hoe voelt dat?
    hoe voelt verhuizen sowieso voor joe?
    nog senti of emo erbij?
    hoe lang daar gewoond eigenlijk aan die rue de L?
    enne, paas eens even rap je nieuwe adreske?

@zuur: werkelijk waar is ie begonnen!?
    :)
    verwennen die hap!
    masseren, drankjes brengen, complimenteren, ja welja wellicht een kleine piemelsuck :D om dit te belonen, goed seg!
    enne, morg FA bellen voor potjedate?
    :)

@remmie: hee du! MP!

@hier: lekker gechilld vandaag, gefotoot, gekokkereld, en nu so you think you can dance kijken.

die barbie, die blijft echt nog wel even gezelli bij mama, i'm telling you.
    of, kan je ook uit t NIX in labour gaan?
    :D

nog wat vraagjes daarover:

-wie beviel eigenlijk met welke termijn? misschien wel leuk om bij de mama's lijst te zetten.
    -die slijmprop, is die heul ranzig?
    -wie heeft haar placenta willen aanschouwen?
    (VK vroeg me dat, ik zei eerst IEKS neeej en toen ' ohja toch wel om t arme ding hartelijk te bedanken hehehehhe)
    -wie had een heus ' geboorteplan ' op papier van wat je wel/niet wilt?
    geldt met name voor van tevoren afgesproken ziekenhuisbevallingen, maar ik dacht er opeens an.
    leek me beetje overdreven, then again, even aangeven dat er echt niet 1397 AIO's in mijn bloemetje hoeven te loeren is wel prettig.
    en dat barbie direct op mij en bij ons moet zijn en blijven..
    en geen flesje en dat soort geintjes zonder overleg?

hm?

@tisch: goed idee man!!! een onsluitmetertje! regel dat!
    ik ben je proefkonijn!

so meer weet ik niet, dit was uit t hoofd en dat zegt al wel iets over dat ik minder schulperig ben ;)

aldus, dikke kus op de bus, morgen MP op welke manier dan ook (zonder geintjes ;))

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Fem, idd morgen bellen naar ha dat je al veel te lang aan het hoesten bent en dat je van de bus op controle moet komen!
    Wij lezen morgen graag hoelaat en wanneer je naar de ha toe moet!

@ Juud, fijn dat de ergste wolk nu voorbij lijkt te zijn en er nu wat lichtere depressie boven is komen hangen maar ook nu en tijdens donkere dagen zijn we er voor je, roept u maar!

@ Pix, idd vaker naar die muziek luisteren dan! :)
    Schoonmaakster lijkt me sowieso wel fijn hoor, wel lekker dat je nu hele huis grondig hebt gepoetst! Hoe komt het dat kraamhulp op bezoek komt? Ik dacht meteen 'huh, weten wij iets niet???'.

@ Kling, je berichtje klinkt vandaag ook wat vrolijker, gezellig! Niet dat je afgelopen dagen niet was maar je snapt wel wat ik bedoel ;)
    Ff kijken je vragenvuur:
    - ik ben bevallen met 37,5 weken
    - slijmprop, wat is dat? Nooit gezien!
    - Placenta na bevalling kort gezien, maar had alleen maar oog voor leomeisje :D
    - geboorteplan niet gehad, al wisten wij wel dat ik in ziekenhuis zou bevallen. Als je aangeeft dat je bv wilt geven, geven ze noooit zomaar flesje.
    Leomeisje werd na geboorte op mijn buik gelegd, man werd gevraagd of hij navelstreng wilde doorknippen en na schoonmaken van leomeisje vroegen ze aan mij of ze nu bij papa mocht ofdat ik haar tijdens hechten vast wilde houden.
    Ik heb snel papa gezegd, kon ik van dat prachtig stel genieten terwijl ik werd gehecht.
    (moet zeggen nu weer traantjes in ogen als ik opschrijf, dat was echt zo'n gelukszalig moment: kijken naar mijn 2 grote geliefden!!)

Zo en dat waren ze alweer! :)

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    al had ik dat nog liever gedaan zonder dat ik gehecht werd haha!

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @kling: uitgeperst? :D Hoe zit dat met jouw slijmprop trouwens, zit die er nog? Of twijfel je of je 'm al kwijt bent?

@verhuisemo: nee, helemaal niet. Wel af mentale uitstapjes naar de afgelopen 20 jaar (wat een mens al niet bewaard, idioot gewoon) door het inpakken.
    Maar vooral: allebei heel veel zin om te verhuizen, vandaar dat het ook zo lekker opschiet denk ik. ;)
    Kan niet wachten tot we met de babykamer bezig kunnen!

En dan nog even een vraag van de week: hoeveel levertijd zat er op jullie kinderwagen?

Buskus! (beeb is wakker dus moet even blij op de bank zitten ploppen :))

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Laptop lekker óók op bank :)

@Leo: Hier al traantjes door het alleen te lezen dus het meemaken moet helemaal iets geweldigs geweest zijn! Kan niet wachten.
    Of nee wacht, kan ik best, de weg er naartoe is ook mooi.

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    so haaaaaaaaaaaaaaaai benk ook weer.

Halve dag ongeveer zus op visite gehad, was erg gezellie :D
    Plannen gemaakt voor weekendje weg met de 3 zussen + gezinnetjes.

@kling, hier 39wk6 en het kan heeeel snel gaan hoor, toen ik 'savonds naar bed ging wist ik niet dat ik die nacht zou bevallen hoor. Ook al rommelde het wel paar daagjes. Hier half 12 vliezen gebroken en half 5 was Niels erg. En placenta wel bestudeerd ja, eigenlijk wel interessant hoor, het is toch het huisje geweest voor je beeb en goed voor je beeb gezorgd die maanden! En ik vond het eigenlijk echt wel interessant. VK heeft er hele uitleg over gegeven.
    Maar toen ze vroeg of we 'm wouden bewaren, keken we elkaar even aan zo van huh?? En toen heel snel neeeeeej. Hihi
    En hier geen geboorteplan, ik wist niet wat er zou komen dus wat zou ik moeten plannen? En goed van zh van 41 wk! Hele geruststelling lijkt me. Slijmprop, geloof niet dat ik die gezien heb maar ik weet het eigenlijk ook niet goed meer, twijfel eerlijk gezegd beetje. :) Dus als ik 'm gezien heb, heeft ie niet veel indruk gemaakt :p

@leo, ja die eerste minuten ,geweldig he, en dat maakt het hechten ook stukje minder pijnlijk moet ik zeggen. Geweldig moment de eerste kennismaking met je kind.

@Cin hihi emodoos :p Goed van badkaam en dozen volgepakt. Rugpijn is niet goed natuurlijk! Doe je wel sichtig? En ja 20 jaar van je leven in dozen, dat doet wel wat met je he. Knuff

@kling, ow ja trouwens, idd wat Elke schreef, was ook eerste wat ik dacht, nou dan heb je echt geen tijd van smssen hihihi. Maar blijft leuke grap :D

@Tisch, beterschap voor je meissie!!!!

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    ow ja Cin je vraag over levertijd wandelwagen, gewoon direkt meegenomen uit winkel :D Hoe lang is levertijd voor jullie?
    Is het gelukt trouwens bij prenatal? Alles besteld of alleen kinderwagen?

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    #614 Leonie27, 17 okt 2010
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
    @ Bow, wat leuk dat jullie vandaag weekendje weg met de zussen en gezin hebben gepland en ook zo gezellige dag hebben gehad!
    Was niet onwijs moeilijk om jullie geweldige nieuws nog niet te vertellen?

@ Cin, oh ja wat kom je dan veel tegen he van de afgelopen jaren! Sommige dingen wel heel leuk om weer even terug te zien/ vast te houden denk ik.
    Nog een klein weekje en dan sleuteloverdracht!
    Hoe komt eigenlijk dat er kleine week tussen zit tussen jouw 20 weken en gyn's 20 weken?
    Wel gefeli met gyn's 20 weken! :D

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh vergeet ik nog levertijd van kinderwagen.
    Ik had model van vorig seizoen genomen, via internet besteld en werd dacht 5 daagjes later thuis bezorgd.
    En bij jullie?

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Bow: levertijd is 8-10 weken maar onzeker wegens nieuwe collectie. We hebben alleen de kinderwagen besteld, mss volgende week nog terug voor de rest, ligt eraan hoe we opschieten deze week. Ze hebben staffelkorting vanaf morgen dus wel interessant om dan box en wipstoel en autostoel en bedje te bestellen.
    Wel weer idioot dat ze dan niks konden regelen met de prijs gisteren, was allang blij dat ik vrijdagavond nog even prijzen had opgezocht op internet.

@Leo: Kleine twee weken tot de sleuteloverdracht ;) (helaas...)
    En hoe het kan dat de telling van de gyn niet klopt weet ik ook niet. Zijn datum is in ieder geval technisch onmogelijk omdat we natuurlijk precies weten wanneer eisprong en bevruchting was... Snap ook niet goed waarom hij uit is gegaan van de meting ipv de feiten :(

17. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Voordeel van dat de gyn voorloopt is wel: dat ze eerder zouden proberen kindje te redden in geval van vroeggeboorte én dat ik minder lang overtijd kan lopen :)

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    idd wel vreemd dat hij daar niet aanhoudt, hoe duidelijk kan het bij jullie zijn! :( Maar idd het heeft zeker wel zijn voordelen :)

Oh ja, 2 weken. Was vrijdag in mijn vakantie, niet vrijdag dat ik vakantie krijg. Ff verkeerd onthouden.

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heey meiden!

MP :D

Hier gaat t weer aardig oke, gelukkig!
    Nikki is weer inhaalslag aan het maken. Morgen weer CB, dus ben benieuwd. Ze is wel duidelijk weer afgevallen, maar ach, komt er weer aan.. ;)

Ikke: Woensdag zwaar brak, donderdag ook nog aardig, vrijdags weer aardig wat beter (gelukkig) en gister ook. Ben gewoon alleen nog beetje slapjes en gauw zere buik, zeg maar....

Zou weer ff trouw de klingvragen beantwoorden: :D
    Ja, beeb kan zomaar komen ;) haha.. Hoewel het hier niet zo was. Had zelf niet t idee dat t was begonnen 's avonds, maar was toch wel zo.. (dacht beetje oefenweeen). 's Avonds later was toch wel echt serieuser en 's nachts helemaal (vraag pix maar na ;) haha...)

- bevallen met precies 41 weken
    - slijmprop!? hier ook nooit gezien...
    - Placenta gezien. Ook uitleg gehad van Vk, vond het wel interessant om idd te zien waar je kindje nu al die tijd in en van geleefd heeft. Staat zelfs op foto ;)
    - Vorige keer geen geboorteplan gehad. Bevalling is echt perfect gegaan, helemaal zoals ik wilde. Dus nu WEL geboorteplan! Ook met oog op ZKHbevalling....
    Ben zelf errug op de BV en sommige zusters schijnen er niet zo nauw in te zijn. Evenals het eerste uur (zeeer belangrijk) huidcontact en aanleggen, etc. Daarbij wil ik idd het heft in handen hebben (ookal is het alleen maar 'het idee' hebben dat ik het heft in handen heb ;)) Nouja, and so on...

@ Nikkikamer: als goed is, is ie morgen zo goed als klaar!
    Behang zit op paneel en gaat morgen aan de muur. Dan alles overpakken en nog 2 plakjes aan de muur en HOPLA: klaar! :D

Fijne avond nog meiden en alvast trusten!

Dikke smak!

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Is idd raar van gyn maar zal wel 'normaal' zijn.

Ennuh... ik zit zelfs ook steeds mis met verhuisdatum, komt vooral door de verhuisdrang van Cinman want die heeft last van nesteldrang geloof ik :D

Deel Deze Pagina