@ juudje, thanks Dit model commode is zo ontworpen dat je hem al kan ombouwen tot bureau, dus dat scheelt en 2e wat al meevalt (en vergeten was te vermelden) dat mijn planken ertussen al creme/wit zijn Zal straks is even checken wat voor materiaal de laadjes zijn
daarvoor is JW een te grote speculaas freak... dat is hier gewoon het hele jaar door, maar pepernoten horen bij de sint dus die zijn hier ook niet net als de rest...
@ Lim, ook knuff van mij, straks weer een mooi meisje erbij, wat duurt het wachten dan lang heh. ben benieuwd of jullie 2e meid op broertjes of zusje lijkt. Of net zulke lange haartjes heeft als B.
Yadi, iedereen moet vooral snoepen en in huis haledn wat ie wil hoor. Maar ik wil de kindjes gewoon ook niet teveel verwennen/verwarren. En aangezien ze het nog niet zo door hebben dat het al (veel te) lang weer in de winkels ligt.... Helpt mij tegelijk ook bij indammen Sint-snoep-manie.... En ik neem dus gerust een speculaasje of gevuld speculaasje bij andere mensen thuis hoor!
Goedemorgen allemaal! (kan nog net) Gelukkig gaat het steeds ietsje beter met je Juud! Hey limm hoe voel je je? Small druk druk? Wat eenschattig meidje heb je Yadi, zie ik op je avater! Kling hoe is het? Ben bevallen met 38.3 en 38.5 wkn. (ze schelen overigens precies 104 weken (en 1 min), leuk detail) Slijmprop: bij Len werd ik wakker en ging naar toilet en bij afvegen heeeeel veel gelei-achtig met wat bloedspoortjes. Maar niks vies. Bij R al weken lang gedeeltes slijmprop verloren (groeit weer aan heb ik begrepen) Geen bevalplan gehad. Er zijn wel dingen misgegaan bij L maar dat was ook onwetendheid van mij en het ging zo anders dan ik had gedacht..daar had een bevalplan niks aan veranderd. Met mij gaat wel ietsje beter! Gisteren naar K3 geweest, super leuk! L heeft ze een handje kunnen geven, heeeel indrukwekkend voor dr. Ben nu aan de opruim!
heb het weekend weer heerlijke cupcakes gemaakt. Ben bezig lekker dingen voor Lonneke te bedenken, zodat ze niet telkens die Liga hoeft, die komt der neus al uit. en ze merkt nu dat andere kindjes, andere lekkere dingen krijgen.
@ juud: owh ik vind ik ook hoor... ik hem meestal ook niet veel in huis. anders geven wij een heel fout voorbeeld. Helemaal met de feestdagen... kom op.. de kerst rommel ligt nu al in de action... st maarten en de sint moeten eerst nog... @ Alice: owh dat moet wel leuk zijn geweest bij K3. Gaaf hoor!
oja, ALS ze donderdag besluit op te dagen (in tegenstelling tot de voorgaande dames) heb ik een nieuwe schoonmaakster.
ben bezig om pompoen frietjes te maken, voor de kindjes vanavond. In de oven, dus ben benieuwd hoe ze straks eruit komen. ben op het moment ook erg verslaafd aan de foodbuzz blog: Project Food Blog Challenge : Picture Perfect heb al aardig wat lekkere dingen gezien die ik ook wel eens zou kunnen maken
zaterdag trouwens winterschoenen gehaald voor Marije, mijn moeder was zo geschrokken van de prijs voor kinderschoenen/laarzen (105 euro) dat ze daarna de H&M inging om voor kindjes kleertjes te kopen marije heeft brede voetjes met hoge wreef, en daardoor helas niet heel veel keus, gelukkig zijn ze wel heel mooi
Ik weet niet of je Dora-koekjes al eens hebt geprobeerd?Is wel soort van liga maar dan in koekjesvorm., dus misschien toch wat afwisseling dan voor haar? Ik hoorde zaterdag op verjaardag dat die mogen als ze koemelkallergie hebben.
hmmm, ja zit ei in, en dat moeten we nog n keer testen. ze reageert er een beetje dubeus op. vandaag geen ei in huis. Dus woe, op vrije dag testen wel eehl lief dat je mee denkt @pompoen frietjes, ze zijn jammie, dat word smullen vanavond
empeeeeee! dikke smak op hele bus!!! @fem: hiha, ook grappig, ook hier word je al gestrengd wegens HA. goeso dat nikita en jijzelf even samen kan gaan! benieuwd naar schoonmaakster! ik denk dat ze gewoon komt! @antwoorden beval/prop/termijnvragen: senks! @placenta: ik vind t maar een lellek ding, voor mij hoeft t niet dus, dat te zien. het ' uit laten kloppen ' van de navelstreng daarentegen willen we wel zeker. is echt heul goed. hebben zelfs nog zitten denken aan een stukje ervan laten invriezen, ook met het oog op de stamcellen die, bij onverhoopte enge ziekte, ontzettend belangrijk zijn. maargoed, dat is toch wat overdreven en heerenveen zelf raadde het af, omdat het wat aparte bedrijfjes zijn die dat bieden, nog geen ziekenhuizen zelf.. @smallie: wat lief van oma! qua baksels: goede leoligatip! vriendin van mij maakt die ook! @nederlands dieet goed voor vruchtbaarheid: hiha, laatst was juist ' mediteraans dieet ' daarom in t nieuws! ik geloof wel degelijk dat een goed voedingspatroon kan bijdragen tot geen slechte vruchtbaarheid- maar andersom eigenlijk minder. @pix: jeej de breeders! die vond ik vroeger, toen ik studeerde, altijd zo gaaf. was ook de tijd van stone temple pilots, faith no more, soundgarden enzo @gieg: leuk je weer even voorbij te zien komen! denk dat afspreken nu niet zo handig is nee maar je kan altijd een smsje doen op de dag dat je een beetje langs komt- mocht ik braaf en onbevallig op de bank zitten dan kan t wellicht! @remmie: zou zomaar kunnen zijn dat je een maand eerder zwang bent geraakt.. of ni? heb ik al wel eens over zitten filo-en dacht ik trouwens. hoop voor jou dat een TB kan en mag.. maar alleen als echt echt echt verantwoord is he! *kijkt streng* fijn van nikkigroei! @pix: haah dat is t verschil tussen schoonmaken en poetsen! nou dan poets ik hier alleen als ik zwanger ben, voor de rest maak ik dan schoon lief van eva! @juud: hehe, gij schuurexpert! goed dat je dat kan en ook nog leuk vindt zeg! enne, ik wil best wat meer horen over bevalperikelen maar aan de andere kant, misschien moet ik ook maar even ophouden met andersvrouws ervaringen te vergaren? weet niet, vind t juist erg interessant nu maar t geeft (in geval van horrorverhalen) ook wel weer (te)veel denkstof. then again, ik hou mij bij mijn altijd succesvolle tactiek ' het ergste verwachten ' (lees: 48 uur HEL inclusief totaalruptuur&bloed aan de muur) dan zal t zeker meevallen @.. weet weer niet meer wat ik tegenwoordig doe is in bed/bank op gsm bijlezen, en dan later probeer ik dat te reproduceren in rea. werkt niet zo geheel (meer als het deed) wen er maar an- binnenkort ook van de klingel ' gewone korte rea's ' of gewoon alleen kleine meldingen? @hier: alles okee, lijf stuk fitter, snap er niets van maar dat hoef ik ook niet te snappen! ben blij, heb blijmakende kleertjes an, lekker getut, nu broodje uit oven en straks VK. verder even bevalplan schrijven zo en nog wat nuttigheden doen. weet alleen net of ik t nu relaxt vind om met 39.6 alleen naar heerenveen te retouren morgen misschien dat ik maar iemand meevraag. stel ik krijg een WEE in de oto, is dat OKEE? of mijn vliezen splashen? naja we sien wel. geen WEEalarm van mijn kant vandaag, vooralsnog dan, maar het kan zomaar uit het NIX weet ik inmiddels 18.10 is best mooi, maar dat zal ik met t oog op ' 48 uur ' niet meerhalen. sterker nog ik mag wel eens gaan opschieten als ik 20.10 wil halen! nee hoor, ze komt maar wanneer t haar uitkomt. net als de nega bloedtest, en dat ze eerst KEN was. nu al een eigenmijsje and i love her! SMAK!!!! (ohja voor wie t babyrinth meeleest- de hint van haar naam wordt ook hier wel gegild bij WEEalarm. voor wie zich echt verveelt- zoekze! )
@ Smal: owh ben benieuwd naar de patates... je bent echt een kokkin he... JW zou wel willen dat ik dat ook leuk vind, maar helaas... daar liggen niet mijn kwaliteiten zeg maar. @ fem: ik hoop dat ze komt en bevalt... @ Klingel: tip: leg iets in de auto. vruchtwater komt niet meer uit de bekleding heb ik horen zeggen...
@ kling: weet je hoe groot de kans is dat vliezen als eerste breken bij bevalling?! @ 48 uur horror: zo dacht ik ook en het viel idd mee... @ fem: heel goed, ff laten luisteren... @ smal: pompoenfrietjes!? Jammie, klinkt lekker.. Straks wel foto's van kamertje van Marije!? @ rest: euh.. kwijt!
goedemiddag meiden eens zien of ik alle vragen kan beantwoorden bevallen: bij zoon 37w5d, geen slijmprop gezien maar wel gevoeld (zat net op toilet) kan zomaar beginnen, 's nachts vliezen gebroken en dat was het begin van de bevalling (00.30u vliezen gebroken en om 9.36u is hij geboren) bij dochtertje op 39w5d bevallen vliezen gebroken om 8.17u en ze is geboren om 8.53u, het was dus een hele snelle bevalling moet er wel bijvertelllen dat ik al een tweetal weken heftige voorweeën had en dus die weken met 5,5cm opening hebben rondgelopen slijmprop toen met beetjes verloren geboorteplan, nee had ik niet bij beiden niet bij zoon in zh bevallen omdat het de eerste was en ook niet wist wat me te wachten stond heb toen een epidurale gehad zodat ik even kon bijkomen tussen de weeënstorm door mijn weeën kwamen van beginafaan al om de 1,5 à2 minuten en best heftig ook bij dochter gewoon thuis bevallen zonder enige pijnbestrijding moest ik ook nog eens bevallen opteer ik weer voor thuis (indien dit medisch veratwoord is toch) placenta nooit bekeken navelstreng heeft zoetje doorgeknipt, in zh werd dat onmiddellijk gedaan en thuis met vk is er gewacht tot die niet meer klopte juud ik zal het aan zoetje doorgeven dat hij geen frietjes en taart meer krijgt zo vaak eten we dat niet dus dat zal wel geen probleem zijn fem goedso, ook even bij jou laten luisteren naar de longen smalletje zijn deze cc ook zo mooi geworden als de vorige of heb je er nu geen versiering opgedaan alice wat leuk naar K3 ik wil ooit ook eens met de kids naar een show gaan kijken van K3 of mega mindy of piet pieraat of plop afhankelijk welke er hier in de buurt speelt en wanneer in het jaar dat het is (wil dit als verrassing doen bij een verjaardag) fem ik hoop oor jou dat de schoonmaakster besluit te komen en anders zo vriendelijk is om zich af te melden smalletje op die site ga ik ook eens kijken we zijn nogal lekkerbekken zoetje en ik maar ik wil ook dat de kindjes nieuwe dingen leren eten en dat is dan altijd leuk met speciale dingetjes kinderschoenen zijn idd duur, maar bij mij hebben mijn ouders vroeger de fout gemaakt door geen goede schoenen te kopen en nu moet ik de gevolgen dragen dus hier voor de kids goede schoenen en die mogen dan ook wat duurder zijn smal wat bedoel je met "daar reageert ze dubieus op" kling ik zie al dat je aan je mp voldoet smak ok voor jou even verder lezen ik zou niet meer alleen in auto durven rijden met bijna 40 weken zo dat was het een beetje
zeg klingel....zit jou nou net allemaal dik gedrukte letters in je babyrinthmegarea te wijzigen??? Of begin ik echt gek te worden?