En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Weet je wat het is, het is een goede afleiding en ik kan er zoveel in kwijt. Als ik eenmaal een het schuren en schilderen ben, dan raak ik in een soort trance... En het is gewoon leuk je steeds je einddoel voor ogen te houden.

Als je bang bent voor horrorverhalen, dan kun je mijn bevallingsverhalen altijd lezen; geen horror aan. Ook niet langdurig (4,5 en 1,25 uur...) Maar misschien raak je wel iets TE optimistisch bij het lezen van mijn ervaringen, en dan valt het juist misscien tegen... Hoewel, dan maak ik het goed met mijn mega-pijn-en-niet-kunnen-zitten-door-hechtingen-en-mega-spruw-en-kloven-tieten-in de-eerste-drie-weken-van-Siem verhaal.... ;):p

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ zuurtje, nee deze keer geen versiersels op cc :) en Dubieus, dat ze daarna diaree had, maar weet dus niet of het door ei kwam of door virus.
    hier ook altijd te horen gekregen van mijn moeder dat schoentjes zo belangrijk zijn voor vorming voetjes. jammer dat jouw ouders dat noet hebben gedaan.

@ JD, ja ik vind koken leuk, als Smallman eens wilt koken vind ik dat niet zo leuk. gelukkig doet hij dat maar 1 x in de maand.
    Maar gewoon normaal koken vind ik ook fijn, gewoon lekekr ermee bezig zijn. Hoeven geen hoofdstandjes te zijn.
    Ik maak straks wel foto van pompoen patatjes.

@ me, heb trouwens meer pijn dan normaal van FM, dus ipv de standaard para & ibru nu net als Pixie, Diclofenac

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Fem: ik ben benieuwd of je schoonmaakster komt opdagen!

@Small: hmmm, klinkt lekker, die frietjes! Succes met verdere baksels!

@me: grrrr spierpijn van het schuren. Ga me nu eerst effe opfrissen voor consultatiebureau. Ze zien me aankomen....

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @fem: ik denk inderdaad dat jij gek wordt/bent want ik heb niets gewijzigd.
    zoek je iets ofzo?
    :D

@remmie: natuurlijk weet ik dat! 10% van de bevallingen ongeveer, en daar weer van 40% bij de 1e.
    maargoed, zit ik niet immer in de minuscuulste minderheid?
    ;)

dit is 1 van de vele ' if than whats ' die ik onder controle wil hebben uiteraard maar dat snap je wel.

@yd: heb wel een fijn onderlegding, wat ik uit bed heb getrapt na 2 nachten, in den volvoooo!

@small: reageert je maag niet anti-diclo dan trouwens?
    knuf voor joe!
    jij bakprinses!

@juud: ja even opfrissen jij, niet onder de houtsplinters en bezweet en beschuurd aankomen daar ;)

@zuurtje: juist omdat je niet weet wat je te wachten staat is dat plan. en om te zorgen dat zh niet onafgesproken geintjes uithaalt.
    maar nu heb ik daar qua hveen eigenlijk alle vertrouwen in ;)

@autorijden: dat gaat prima, maar alleen weet ik niet of ik vind dat ik weet dat ik voel dat ik denk dat dat ' nog kan ' zegmaar.
    maarja.

ik begin wel iets meer te begrijpen van natjes die dag voor uitgerekende datum alleen naar de IKEA ging- als je je gewoon goed voelt waarom dan thuis gaan zitten wachten?
    ;)

*gaat naar HEMA*

geintje!

VK dan maar.

eens vragen of die menstruatiekramp'n ' iets betekenen ' (never mind ik weet t antwoord: zoals bij ALLES wat met zwangerwordenzijnbevallen te maken heeft: ' het kan maar het hoeft niet ' )

:)

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ff zwaaikus naar iedereen!
    Ik ben vrij maar heerlijk aan het genieten van leomeisje en aan het stuiteren van nieuws dat vriendinnetje zwanger is!

Ik heb wel bijgelezen maar er is te weinig blijven hangen voor een goede rea, dus kus!

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje, hoewel ik normaal aardig wat rennies eet gaat Diclo goed.
    Goed innemen zoals op bijsluiter, Tijdens het eten, niet ervoor/erna, maar echt tussendoor.

@ de pompoen frietjes, zie foto

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ smal: nou hubs vind het leuk, maar heeft er geen tijd voor. Ik vind het vreselijk, maar ben ertoe verdoemd..

@ Klingel: bij de action kun je mooie moltons kopen voor 7 euries voor ouderen, zwangeren en bedplassers. Het werkt echt heel goed. Geen gekraak en toch safe voor matras...

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ben ik dan zo'n muts die nog gewoon alles doet terwijl ze 40+ weken zwanger is?!!? (lees: met bow gaat shoppen bij prenatal)

@ kling: succes bij vk ;)
    En snap wel wat je bedoeld en je weet t idd ook nooit. Maar denk dat ik daar gewoon anders is sta. Denk daar niet te veel over na (wishfull thinking) wrs, komt allemaal goed.. ;)

@ juud: he, moet je meisje vandaag ook naar CB?! das toevallig! :)
    Ben benieuwd hoe groot/zwaar jouw dame is! :) hihi..

@ smallie/koemelk: we zijn hier toch begonnen met sojamelk tussen de middag. En moet zeggen: minder 'spuitluiers' en geen borrelbuiken meer...

@ poepbroeken: misschien stomme vraag, maar hoe ziet de poep er normaal gesproken uit op nikki's leeftijd!? of is dat nogsteeds zo verschillend per kindje?!

@ nikkikamer: zooo, kleertjes zijn grotendeels over. Maar meisje ligt nog lekker te slapen, dus rest doen we later....

@ mezelf: weet je waar ik een hekel aan heb?! zuurbrand waar je midden in de nacht van wakker wordt of 's morgens mee wakker wordt.. blegh!
    Laat ik nu het geluk hebben, dak beiden heb... :D

Nu nog ff lekker bankhangen voordat schattie wakker wordt..

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    klingeltje menstruatie achtige krampen kunnen weeën zijn
    zo voelden ze bij toch toen ze net begonnen

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ leo, kus terug :)

@ Klingeltje, ha ha ha. Mijn 1e bevalling.
    water was al gebroken maar geen wee, niets, was in ziekenhuis ivm tevroeg. Ik 's avonds zuster gebeld, dat ik niet kon slapen met die pijn en kramp in rug/buik,
    (ze hadden gezegt als ik niet kon slapen ik slaappil kon krijgen... neem ik normaal nooit maarja)
    Zuster: Voelt het als ongi
    Ik: Ja
    Zuster: meid je bent aan het bevallen
    ik: ???

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ leo: lekker genieten dan van je meisje! :) Heerlijk he?!
    Jeuj voor dinnetje! gefeliciteerd!!

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hahaha.. iedereen wil kling aan het bevallen hebben! :D

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    small ze zien er lekker uit die pompoenfrietjes

rem van beide last, niet zo leuk i know want ik heb er zo ook last van zonder zwanger te zijn
    maar ik weet ondertussen welke voeding ik kan eten en welke niet of van wat maar een beetje

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @remmie: HA nee dat ben je niet!
    of beter gezegd, dan ben ik het OOK! :D
    maar 50 km heen en weer, daar voel ik me opeens wat onverantwoordelijk bij, hoewel ik weet dat ik t toch ga doen :)

moet kunnen dus?

@remmie: volgens mij staan we er juist hetzelfde in!
    althans, weet niet wat jij snapt wat ik bedoel?

heheheh

@remmie: zuurbrand ZUIGT! :x
    zeker als je het gewoon ongeveer 24/7 hebt :(
    smak!

leuk van kamer, foto?

@smallie: YAM!

@jd: aha, ook even action dan, kom ik toch langs als ik naar de **** ga ;)

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Remmie, denk dan toch KM of lactose allergie. gelukkig dat ze zo goed reageert op soya.
    Lonneke dronk tot vorige week nog Pepti2, maar nu ook lekker Soya peuter melk.
    Ze had al wel eerder soya hoor, toetjes

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: hahah... dan is jij ook gewoon muts! :D
    nouja, 50 km heen en terug zouk ook nog zo doen.. Bedoel: hoe groot is de kans dat er onderweg wat gebeurd (als ik weeen oid) waardoor je niet meer in staat toe bent om te rijden. En dan nog: bel je ziekenhuis en komen ze je wel halen, ben je der alsnog ;) Toch?!
    Maar dat bedoelde ik dus: misschien denk ik wel te simpel.. (of het is gewoon zo simpel.. kan ook nog?! :()

@ zuurbrand: jeps.. blegh.. hier ook 24/7 (samen met terugkerende misselijkheid.. jeuj!)

@ foto's kamer: als ie af is! :D

@ smallie: lactose intollerantie heeft ze wrs wel, en geloof ook koemelk intollerantie.. Maarja, daar doen HA niet aan he?! ;)
    Soja gaat goed idd, alleen de toetjes vind ze heel vies! haha.. Nikki krijgt nu ook de peuter soja melk, vind ze prima te drinken.
    Maar jij er ook pap mee voor Lonneke?!
    Fijn dat lonneke het ook goed doet op soja! :)

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ remmie, nee, lonneke eet geen pap meer, denk al ruim 3 maanden niet meer, ze vindt het niet lekker.
    Toetje doe ik soms paar pure hagelslagjes op, of mengen met appelmoes, voor variatie.
    Of misschien vind ze ander smaakje lekkerder.
    Moet zeggen dat ze/we de "verse" in koelvak niet lekker vinden.
    dus tot nu toe de vanille en caramel (heb choco nog niet gehaald)

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ remmie en klingel: mutsen... rust nou een beetje... zodirect moeten jullie al die oerkrachten over jullie heen laten komen. Toch herken ik het... Een paar dagen voor de bevalling heb ik de vloer op handen en knieen schoon gemaakt

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ smal... die frietjes zien er goed uit... smaken ze ook zo goed?

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0

Deel Deze Pagina