Jaaaaaaaa, klingel rommelt! Leuk leuk, nog maar 48 uur HEL en dan is het zover Cin: haha, heeft cinman ineens zijn innerlijke rust gevonden Juud en Remmie: goed van groei! Giegel: wat suf van uitslag rechtbank zeg... maar wel leuk weer even van je te horen! Fem: toch geen open TBC gelukkig maar! weekje aanzien wel raar hoor... hoest met rugpijn? Dieet: hollandse pot voor de man, mediterraans voor de vrouw. Nu smullen van mijn spruitjesstamppot met spekjes en feta, strakjes weer zwemmen, hopelijk werkt dat ook beetje tegen de rugpijn.
Klingelding gaat echt voor mij bevallen... Hier net nog ff naar VK geweest om nog keer gestript te worden.. maar 1 cm ontsluiting (al een maand) baarmoedermond nauwelijks te bereiken en geen verweking wel gestript weer (2e keer) maar de kans dat het zou aanslaan was enorm gering *JOEPIE*
@ limmetje, tjee zeg, wat een eigenwijs lichaam heb jij toch, beetje tegen werken en de boel rekken. *knuf* @ Zuurtje, hadden ze je zo maar gestript. Dacht dat dat dan ook wel anders aanvoelde. Strippen dan gaan ze even flink lopen poeren enzo.
smallie die gyn deed me altijd pijn tijdens het onderzoek dus echt een verschil heb ik niet gevoeld die gyn ziet me echt niet meer bij haar op consultatie
Weer spanning en sensatie in de bus. Go klingel go @ fem: das lekker druk, alles gelukt? Wat heb je/ ga je eten? @ limmeke: t zit je niet mee meid. Knuf Abby was aan het begin van de avond een raadsel voor ons. Wilde niet behalve naar de vissen kijken en knuffelen. Uiteindelijk aan tafel gezet omdat ze dan bij ons is met het eten. Vanwege vermoeidheid wilde ik haar een fles geven, maar ze was weer zo blij en begon te protesteren dat zij niets kreeg. Snel ook wat voor haar gemaakt en ze heeft gesmuld. Afgesloten met 3 hapjes yoghurt en 1 hap vla. In bed besloot ze dat ze de rest van haar fles wilde en toen ging ze heerlijk slapen. Hoe vind je dat nu?! Ze wil gewoon geen fles maar eerst gewoon haar groente. Volgens mij heb ik een lot uit de lottery met haar
Pfffffffffff, meiden......ik ben zo moe. Kleine Sanne is al vier dagen aan het jengelen. Heb nu, op advies van een kennis, venkelthee gekocht. Een theelepeltje hiervan zou haar helpen bij de spijsvertering (ze spuugt nogal). Ik heb nu vakantie van het werk, maar is het heel erg dat ik werken makkelijker vind dan full-time voor Sanne zorgen? @ Klingel, spannend! en succes, ben zo benieuwd naar dat eigenwijsje en naar haar naam!
Nee hoor Miranke! Fulltime moederen is een zware baan! Hoop dat ze gauw weer tevreden is. En anders evt nutriton proberen tegen het spugen? Knuff
Zooo.. Nikki is over verhuisd! @ mirank: ik kan alleen maar zeggen: veel spugen is nooit goed! Doe er wat mee!! Als je tips wilt, er zijn genoeg meiden hier in de bus (waaronder ik ) die je veel tips kunnen geven of met je mee willen denken.. Wat spugen is echt niet leuk en al helemaal niet voor je kleine meisje! @ kling: haha.. muts! (ken je dat stukje van Wilfried Finkers -de broer van- met die muts?! Nouja, maakt ook niet uit, maar daar moest ik ff aan denken.. haha.. goed... ) Ja, ben nu soms eenmaal een beetje eigenwijs en idd, met oogkleppen op misschien.. ach.. loopt wel los En: jeuj verweekt! Nu hopen dat 't wat in gang zet, dat voelen van de VK @ zuurtje: nee, zou ook geen kauwgom geven. Maar meer uit principe.... @ milk: dikke knuff voor rugpijn! @ rest: euh.. kwijt!
niks meer van klingel gehoord? Tjee Lim...hebben ze al iets gezegd over weeen opwekkers? Of dat nog niet in de planning? Knuf!
slaap lekker alice probleem met de buggy is opgelost, we hebben toch nog een schroef gevonden die er op past wel niet zoals zou moeten want deze is wat lang, maar het zit niet in de weg voorlopig redden we het zo juudje nog bedankt voor je aanbod van de buggy
ik denk dat limbeeb op klingbeeb wacht komaan beebs tijd om de wereld en met jullie ouders (bij lim ook broers en zus)kennis te maken
@ Pixie: Ik ben van het spiraaltje overgestapt op de pil omdat mijn lichaam het spiraaltje afstoot. De gyn heeft de prikpil afgeraden, dus blijft eigenlijk alleen de pil nog over. @ Miranke: Is Sanne ook al vier dagen aan het spugen? Zoja, dan zou ik toch even met haar langs e huisarts gaan. @ Klingel: Alleen naar Heerenveen kan niet hoor! @ Limmekebeeb: Hup hup kom eruit! Sterkte Limmeke en een ikke knuff!
He meisjes, Even een late knuffel van mij! Zoonlief is weer gezond en wel thuis....heeft weinig geslapen, maar heeft het super naar zijn zin gehad! Kinders hebben vakantie, dus ben deze week niet veel hier te vinden. Kom wel regelmatig checken voor Kling- of Limnieuws Zag dat er wat rommelt bij Kling.....spannend!!! Hopelijk morgen barbie op je buik......als het zover is; succes, toitoitoi, sterkte en GENIET!! Lim...dikke knuf voor joe...hopelijk werkt het strippen stiekum lekker wel ! Slaap lekker allemaal!