En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Woewie Jank!!!!!

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ben helemaal emo

hou linkerwijsvinger vast hoor, lief klingeltje
    (moet nog andere vingers over houden voor de andere meiden)

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    oeeeeh spannend!!!! succes klingel !!!

4. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0

Wat lief Silvia, dat je even reageert op mijn verhaal. Leuke naam trouwens, Sanne :D Sorry, erg flauw.

Ik zal iedereen even het verhaal vertellen en alle tips zijn welkom.

Sanne krijgt veel te veel voeding. Ze heeft nu zes voedingen à 135 ml. Wat gewicht betreft zou ze zes voedingen à 100 ml moeten krijgen. Ze krijgt deze hoeveelheid omdat ze anders ontzettend ontevreden is. Dit is met de kinderarts overlegd en hij vindt het prima dat ze zoveel melk krijgt. Bijkomendheid van deze hoeveelheid is dat ze gaat spugen. Eigenlijk gewoon omdat ze teveel krijgt voor haar lichaam, het lichaam lost dit zelf op door het overtollige er weer uit te gooien. Johannesbroodpitmeel (toch?) mag dus niet gegeven worden.

Spugen doet ze dus al lange tijd en heb ik nooit een probleem gevonden. Nu is het echter zo dat ze al vier dagen veel huilt en amper slaapt. Heb haar zojuist voor de voeding van 13.00 uur een pipet infacol gegeven en nu slaapt ze al de hele tijd. Misschien zou dit dan de oplossing zijn? Ik besef me ook dat het gewoon even geluk kan zijn omdat ze zelf natuurlijk ook bekaf is van al het huilen.

@ Klingel, succes meid. Het is zwaar, maar zo bijzonder en mooi (zeg ik achteraf....dacht ik op dat moment echt niet!!). Ik krijg er zelfs een beetje tranen van in mijn ogen als ik er weer aan terug denk. Puur vanwege het mooie (wonderbaarlijk hoe de natuur werkt) en ook een beetje vanwege mijn omstandigheden destijds. Desalniettemin een bijzondere ervaring en het mooiste dat je kan overkomen!

5. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    By the way.......ik houd geen vinger vast. Ik weet zelf hoe hard ik destijds geknepen heb in matras en rand bed. Ik bied je dus een prop laken aan om in te knijpen

6. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    *huil*

het is eindelijk zover...

goh ik ben helemaal emo :)

Go gir(s). You candoit! Owja en klingman jij ook hoor :D

Hi iedereen
    we zijn nog ziek dus geen reactie van mijn kant. Wel dikke knuffels! SMAK!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Miranka hele mooie naam inderdaad vonden wij ook paste ook mooi bij Mathijs de oudste en Luuk haar tweelingbroer :D

Heb je al voeding voor hongerige babies geprobeerd? geef ik ze ook allebei omdat ik alleen nog maar bezig was met flessen geven.
    CB zei dat ik op verzoek moest voeden maar dat werkt dus niet want met een tweeling kom je nooit meer aan rust toe dan.
    we begonnen met 8 voedingen per dag van 90 ml
    nu met (morgen 5 maanden) heb ik ze eindelijk op 4 flessen van 180 ml/ 6 voeding en jbpm en groente hapje als vervanger voor de 5e fles.

Of mischien heeft ze verborgen reflux? n je kan ook proberen om haar op haar buikje te leggen vaak worden ze daar ook rustiger van als ze krampjes hebben...

succes

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    joehoe klingel, zie je wel dat je voor mij gaat bevallen :)

succes meis

*gaat pruttelend en pruilend proberen uurtje te slapen*

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lieverd,

Ook hier in de bus.... Veel succes, geniet van deze mooie uurtjes en zet em op meis!

Klingel krijgt gewoon een baby'tje....... *ge-emotioneerd*...

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lieverd, ik dacht meteen aan jou toen ik het hoorde.

KNUFF

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: succes meid! :)
    Gaat helemaal goed komen meid...

@ Juud: je mag ook trots zijn op je kindjes! :)

@ lim: dikke knuff!!

@ mirak: duidelijk verhaal! dus eigenlijk gooit ze gewoon 'dom' gezegd die 35cc er elke keer uit, zeg maar... Nouja, als ze er verder tevreden op is.. Maarja, dat was nu dus ook niet... :(
    Misschien toch krampjes oid idd. Cinababy wil ook nog wel eens helpen als infacol niet werkt. Net zoals venkelthee idd...
    (infacol hielp hier ook meestal wel wat, soms ook niet...)

@ paps: belde net, zou op vakantie gaan. Gaat nu niet door.. wel zielig! Bij de moeder van mn paps vriendin blijkt de kanker weer gegroeid te zijn... :(

@ nikki: is weer wakker. dus ga schattie uit bed halen! Voorbeeldig geslapen! :D

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Lieve Kling,

Ik ben altijd degene die het laatste huilt bij een film en die altijd de 'tough one' is. Maar dat jij nu een kindje gaat krijgen raakt me zo en voelt zo speciaal.. Natuurlijk ook heel dubbel. Maar ik ga in gedachte bij je zijn en je heel veel goede, stoere en posi vibes sturen!! You can do it baby, zoals de meiden al zeggen!

Dikke relax en pers knuf voor jou! Xx

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wauw Mill, kippenvel van je lieve berichtje!

14. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Ik kom even checken....en wat zie ik???

Barbie is in aantocht.....wauw kippevel!!

Verder niet bijgelezen...sorry :). Ben nog even puin aan het ruimen. Vanmorgen kwamen twee vriendinnetjes met hun kinders even een bakkie doen en bijkletsen, maar 't was erg gezellig dus "even een bakkie" is iets uitgelopen :p. Dat is het leuke van vakantie....dan kan dat gewoon!

Knuf voor iedereen!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Het idee, dat Klingel gewoon bezig is...

Onze glitterbabe krijgt gewoon echt haar glitter-florine-beeb!

16. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Hihih Florine ;)

Is Faith iets voor haar?

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
  18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
  19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @rem, wat een rotnieuws zeg!!! Heb je ook geen zin meer in vakantie he :x

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Florine is nu waar iedereen op gokt in het babyrinth, vanwege de hints die ze heeft losgelaten...

Deel Deze Pagina