Ok, dan zet het nog niet echt door. Hopelijk door rust (en douche!!) een doorstart en niet al te lange lijdensweg.
Ze zegt dat "gerommel" misschien kwam door gepor gyn vandaag en vk gisteren, maar ik weet niet of dat van Dr Klingel herself komt of van Heerenveen
Als het gerommel 'het echte werk' is..dan wordt het erger onder de douche of in bad. Wordt het dan juist minder...dan zijn het oefenweeën. Dus dat kan ze even testen.
Cin, ja doet je zelf ook extra beseffen dat jij ook al 20 !! weken zwanger bent en ook half way bent om een klein wondertje op de wereld te zetten. Maar voor nu nog heerlijk genieten van wondertje in je buik! Kling dus nog rust proberen te pakken en lekker douchen zodat ze fris en fruitig aan werpen kan beginnen. Zou wel kunnen dat door gepor van vk en gyn lichaam in werking is gesteld zeg maar. Denk dat het rustig begint en ineens een piek heeft en ze snel naar Heereveen kunnen gaan crossen. Denk dat Barbie precies op datum geboren gaat worden, wat een wonder weer!
Maar ach jullie zullen ook niet midden in de nacht iets komen posten dus ik denk ik niet zo heel erg! Kan iemand mij wel morgen een sms sturen als Kling bevallen is, heb morgen studiedag en echt geen mogelijkheid om online te komen. Please??!!! *kijkt met smekende oogjes*
Bow, hoe was mvm? En welk cadeautje heb je uitgekozen? Sorry voor rest geen rea op iedereen, heb vandaag snel op tel berichtjes van/over Kling bijgelezen en de rest door gescrollt. Was helemaal hyper de pieper van begin van werpnieuws!
ja, ik wist dat ik jou nr nog wel had maar misschien jij die van mij niet meer haha! En was te lui om naar keuken toe te lopen om sms te sturen, daar ligt tel in oplader
haaaai Hier mvm weer weg, mag meedoen tien weken lang mijn pies opvangen, ze hebben allemaal nieuwe kado's dus viel natuurlijk met mijn neus in de boter Ze hebben tegenwoordig een soort van pandora armband of ketting met daaraan de druppel wat dan staat voor mvm in de kleur zilver/paars. Dus ik heb de armband gekozen
Oh ik wil die armband ook! Wat leuk! Hmm, nog wel ff wachten dan haha! Rem, he ik heb wel wat op jou gereageerd dus jij mag niet zeggen dat ik lui ben Oh ik vind het echt wel beetje emo dat lief Kling nu bezig is met bevalling van Klingbeeb! Echt wel beetje onwerkelijk, al wisten we natuurlijk dat het moment er aan kwam
@leo, trouwens bedankt voor lief kaartje!!! Zou bijna vergeten door alle KlingelbevalUW Joe is lief! *smak*