Och wat jammer, geen nieuws dus... Hoop maar dat ze niet teveel pijn geeft dan, omdat ze toch weeën blijft houden... Dat ze nauwelijsk kan slapen begrijp ik best: na zoveel jaar staat het dan toch te gebeuren..... En hoop dat ze wel terug wil zien op een goede ervaring; nu is het even niet zo, maar laat het AUB geen smetje zijn op de tot nu toe zo mooie ervaring voor haar. Klingel kennende vindt ze het allemaal mooi, maar ja, zoiets kan je ook behoorlijk uitputten en dan kan het ook een teleurstelling zijn... Dikkle knuff meis, enne, veel succes vandaag weer!
goh...zouden lim en kling dat toch op dezelfde dag bevallen? Lim sinds 7 uur om de 5 minuten weeën en 3 cm!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Limmeke heeft weeën en verdere ontsluiting! Goed zo meis, en nu simultaan gaan puffen en persen met Kling!
goeiemorgen all allemaal beetje goed geslapen?? Ik heb nog paar x telefoon gechecked Maar no news vannacht. en Cin heeft laatste update gegeven dus het is weer even afwachten. Lim nu ook bezig?? Spannend! Succes meid!
@Pix: graag gedaan! @Leo: nog geen vakantie voor jou dus, volgende week? @Cin: succes vandaag met (in)werken. Enne jeeeeeeeeeeeee, precies 20 weken! @Milk: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij ook gewoon al 30 weken! @all: dikke zolderopruim en alles wat weg kan gaat weg en anders op MP-smak. Ben vandaag dus druk, maar veel tijd om hier te kijken, om Limm en Kling te volgen!
Tygo ziek! Om half 10 sliep ie nog niet. Toen zelf maar naar bed gegaan met hem naast me en half 12 begon het gekots! Hele nacht door en nu nog niet lekker..ppfffffff... Echt wallen zitten tot m'n kin!
zo ben terug van boodschappen doen ik heb al de laatste kerstcadeautjes kunnen scoren en wat lees ik nu allemaal lim succes vandaag kling en lim bevallen dan misschien toch nog op dezelfde dag wat een spanning en UWen vandaag natjes beterschap voor je kleine mannetje
owh natjes dat is onwijs vervelend... Beterschapjes... hier limo en koffietijd meisje begint met tantjes dus ook niet helemaal lekker... wil alleen maar bij mij zitten...
Ahh natjes wat zielig Abby ook al niet fit Nou Niels sluit zich aan, hij is hartstikke snotterdesnotverkouden en kijkt ook al zo zielig Beterschap voor de zieke kindjes!!
Goedemorgen! Hier een kindje dat goed heeft geslapen! Gisteravond uiteindelijk sliep ze om half 10 (nadat ik der in slaap gewiegd had.. tis toch wat, t kind is ondertussen 1,5 en nogsteeds der mama nodig haha..) Vannacht 1 keertje wakker geweest en verder heerlijk geslapen! @ lim: Jeuj, zou het nu dan toch?!?! Succes! Hoe horen we nu als limbeeb er is?!? @ kling: jij ook nog steeds succes! Hopelijk zet t wel gauw door!!! @ tygo: beterschap!!! @ natjes: he bah, tygo nu dus ook.. t heerst ook zo ontzettend he.. Hoop dat hij er ook weer snel overheen is (net als nikki vorige week!) @ abby: succes met tandjes! kan erg zeer doen, geloof ik... Smak!
Dit is zoooo mijn dag niet..... :x Tygo die heel de tijd huilt en alles gaat mis. Net badje vullen (kiddybath), zit er een scheur bij de naad, loopt dat hele badje leeg in m'n badkamer! :x Kan er dus op wachten dat er lekkage naar beneden komt, het was echt enorm veel! Pfffff... hoop dat die kerel van me snel thuis is, heb nu al koppijn.
@yadi: wanneer ben ik bij jou op kraamvisite geweest? Ivm garantiebewijs van dat p****p badje! Kan het niet meer terugvinden namelijk..