En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ook beterschap voor kleine niels Bowen

Remmar: fijn dat jou ukje lekker heeft geslapen...

tandje: ja en daarbij is ze in een mentaal sprongetje... dus ik kan mijn lol op

@ Natjes: dat huilen... heb ook al hoofdpijn... KNUF... ik zal even in mijn agenda kijken wanneer dat was. Staat de datum niet op het bonnetje?

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ natjes: oh, vreselijk zulke dagen he.. ken ze.. blegh..
    Ben dan ook altijd blij dat rem thuis komt (hoe slecht ik dat ook altijd vind klinken....)
    Dikke knuff!! en anders straks stukkie gaan wandelen ofzo. Ff afleiding en tijd doorkomen?!

@ JD: oh, abby doet ze dus ook lekker gelijk!? doet nikki ook meestal.. fijn he?! :(

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ja errug blij mee. Ze wil alleen maar bij mij zitten. Heeft trek, maar wilt niet eten. is moe, maar slaapt misschien maar 30 minuten... gek kind! Nikki dus ook... ja dat zijn leuke dingen. NOT

4. natjes

natjes Niet meer actief

Inmiddels al gevonden Yadi! Gelijk Babypark gebeld en ik krijg een nieuwe! En nu gaan we wandelen, heb koppijn.. ;)

5. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Goeiemorgen!

Wauw Lim ook bezig....wat fijn!

Hopelijk zien Limbeeb en Barbie vandaag allebei het levenslicht!

Natjes; wat een ellende met je badje.....wel goed dat je zonder gezeur een nieuwe krijgt.
    Knuf voor Tygo!

Rem; Nikki goed geslapen!? Lekker hoor, tank je zelf ook een beetje bij!

Yadi; knuf voor Abby!

Vanmiddag naar vk....ben best nerveus :). Voor de eerste keer naar het hartje luisteren....hopelijk kan ze em vinden!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuff voor Natjes. Is inderdaad geen leuke dag zo... En knuff voor zieke Tygo!

Dan maar gelijk voor Niels en Abby! Tandjes zijn niet fijn...

Yadi: kan ik jou misschien opvrolijken met veel leuke spullen. Mag echt weg voor vriendenprijzen:

Advertenties van Zuurbier uit Panningen , Limburg - Marktplaats.nl

Ook leuke jongenskleertjes in maat 86/92. Heb deze link ook al bij "te koop aangeboden" gezet, dus wees er snel bij. Geldt natuurlijk voor alle busbeebs met kindjes die hier nog iets aan hebben. Of misschien ken je iemand die het nog leuk zou vinden...

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goed zo Nikki! Lekker geslapen. Is ook fijn voor je mama!

@Pip: ik denk aan je. Hoe laat?

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ natjes: mooi zo...

@ ruilen: ik had ultraS flessen van difrax, vet duur (achteraf idioot, maarja) en de maatindeling verdween. Gelukkig krijg ik nieuwe...

@ pippa: spannend meid... Ik vond dat ook zo spannend bij abby en van haar had ik al 2 echo's tegen die tijd!

@ Juud: ik ga even kijken. Heb eigenlijk voor haar geen kleding nodig. We hebben heel veel van de doorgeefzak, maar er zitten een heleboel zomer kleding in... Dus ik ga alsnog kijken...

@ Abby slaap: ze heeft net even een dutje (?) van twee (!) uur gedaan... helemaal niet moe hoor...

verder met de schoonmaak van de huiskamer...

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Juud PM

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    *Update van klingel 'herself' in het babyrinth*

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    *gaat naar babyrinth*

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Babyrinth gelezen! Spannende dagen zo hè!

Yadi, ik ga je terug-PB'en!

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    echt wel!

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Yadi, weer PB!

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Als trouwe busganger check ik eigenlijk verder niets.... moest dus even zoeken.

zal ik het evn kopieren voor diegen die het ook niet weet
    (of ben ik de enige?)

:$
    wat is dat hier voor uit elkaar gerukt babyrinth met 50 nieuwe paginas!
    :X

:D

even een klein hoogstzwanger en net zo persoonlijk zwaaitje, u zal begrijpen: ik lees niet bij :p hoewel ik van verschillende kanten wel mee heb gekregen van de total hysterie en het lieve mee(lees)leef.
    senks!

nou, barbie does uit uiteraard her WEE, not de mijne ;)
    ik denk dat het geWROET van de WROETvrouw maandag een lichamelijke reactie in gang heeft gezet waarvoor barbie nog niet klaar was ofzo.
    daar ' kwam de gyn nog even overheen gisteren ' (gets!) en toen leek het werpen niet meer ver. (ver-werpen?)

gisteren bleek dus dat er al wel ontsluiting is en alles helemaal prachtig rijp en verweekt en weet ik wat voor banenentermen is, maar het is wel weer kalmer geworden!

liep ik gisteren echt nog waggelend door ziekenhuis, nu heb ik alweer een dansje gedaan en ga ik zo gewoon even boodschapselen.

vannacht was een nacht van elk uur 3x wakker-AUWen, dus zeer uitgeslapen ben ik niet meer ;)

weetjes komen onregelmatig(er), zijn wel even heel pijnlijk, maar zit geen stijgende lijn in!

straks even heerenveen, gaan ze kijken hoe en wat.
    want ik wil niet uitgeput den bevalling ingaan, dus de vraag is even
    - hoe ver(der) zijn we?
    - wat gaan we doen?

ik wil eigenlijk heulemaal niks doen, nou ja, ik wil werpen, maar niet forceren. en ook geen slaappil, SO!

ik verbaas mezelf ook dat ik nog immer vrij geduldig ben, en, nieuw: ik niet wil laten ingrijpen ofzo.
    gewoon kalm an, zij mag komen wanneer zij wil.

tuurlijk waren we hyper en had ik echt wel t idee dat t vandaag zou gaan gebeuren, wat nog steeds kan, maar ik ga er niet om mokken.

vind ik stom!

zij mag t zeggen, en dat doet ze al vanaf dag 0 dus daar leggen we ons bij nederig! :)

lang zal t zeker niet duren wegens de lichamelijk zeer goede uitgang(!)spunten.

we sullen sien!

nogmaals senks en veel liefs, voor zoveel lieve aandacht (op zoveel lieve manieren), waar hebben we t aan verdiend :)
    heel erg lief.

geef jullie allemaal een dikke grote zennige smak, en verdwijn nu weer (en nog meer, ook qua gsm) offline voor nog een gratis dagje me-time ;)

KUS en u hoort van ons!

smak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS ik denk niet dat ik dit bericht hoef de copypasten naar de bus momenteel, omdat het hier gewoon 1 grote orgie is? ;)
    [​IMG] [​IMG]
    klingelBekijk openbaar profielStuur een privébericht naar klingelZoek alle berichten van klingelklingel toevoegen aan je contactenlijst

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heee Smallie lieverd, hoest daar?

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En bedankt, nu ook bus uit elkaar gerekt......:p:p:p

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje, lieve Barbie bepaald zelf wanneer ze komt, jij nu nog even energie opdoen voordat de weeen flink komen.
    En laat je nog weten van Heerenveen zegt :)
    *smak*

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hier.... pffff, kort lontje
    kort tegen kindjes
    vind dat helemaal niet leuk, wil normaal reageren... weet even niet hoe dat komt

heb ook geen zin in werk meer, sfeer is bah, het nieuwe bedrijfsprofiel is bekent.
    Dus weet waar we ongeveer komen.
    Maar is niet zeker of het werk hetzelfde is. En als de nieuwe functieomschrijving niet bij ons past.... dan (zeggen zei) is er een vacature.
    yak
    En dan moet ik voor volgende week demo voorbereiden.... wat eigenlijk niet echt meer super loopt met nieuw bedrijfs structuur...
    Collega is morgen en heel volgende week op vakantie.
    verder heb ik het KOUD, is 21 graden binnen, maarja
    en lichaam doet auw

Gister fijn kerstliedjes gezongen op koor :)

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    bericht van Limmetje in andere topic:
    daar is ik weer *pufpuf*
    weeen komen langzaam, worden wel sterker.. vk is net geweest, heb er weer een cm bij.. rustig aan en dat bevalt me goed.. ben nl zo moe dat ik niet op weeenstorm zit te wachten
    om 3 uur komt ze terug en dan waarschijnlijk vliezen breken..

Deel Deze Pagina