Jemig, echt waar?! idd zeg! Nikki draagt ook 86 en soms 92 (en zij is al aan de lange kant).. hihi... reuze kind joh! @ zuurtje: wat heb je voor 'n eentje? Wil eigenlijk graag een nieuwe (ook ivm garantie enzo), maar kan nog weinig vinden. Allemaal richting 100 euro, vink ook zo'n duur geintje....
Alice, Ik heb de truien nog, behalve die roze-marine gestreepte. Tenminste, die is even gereserveerd. Ik PB je even voor verdere info!
hoi meiden ik lees dat het niet doorgezet is voor klingel.. wat vervelend voor de arme meid.. maar bij lim gebeurd er wel wat.. gelukkig.. ik heb hier een buurvrouw die het erg leuk vind om karaoke te doen....grrr.. ze kan voor geen meter zingen.. hebben jullie het ook zo koud? Eva is bezig met lichaamsdelen benoemen de laatste paar dagen. Dan word ik wakker met een vinger in mijn oog, neus, oor en komt er een 'og' of 'nus' of 'ooe' ..zo schattig
@juud ja lief he.. de haren, voeten, buik kan eva ook al aanwijzen. vraag je billen dat wijst ze naar haar knie hahaha
NEWSFLASH ctg was prachtig, één weetje op te zien. Belangrijker: verstrijken was een stuk verder dat gisteren. Vk van kmraamafdeling zei wél dat gyn gisteren iets te optimistisch was met wil je blijven. Tsk. Maar wegens geboekte vooruitgang verwacht zij Barbie ook deze week gewoon. En mag van haar wel gewoon in bad lekker puh!! Vrijdag terug als we willen ook voor handje helpen indien komende nachten uitputten. We zien wel. So, goed gevoel over. Nu verder met "er niet mee bezig zijn' Zouden ze bij de hema honden of vakantie's verkopen??
@lim Joeh Go Girl!! @klingel hmm barbie weet je wel bezig te houden!! @Alice en Remmar ... Quinn heeft ook maatje 86 @Natjes arme Tygo en arme jij!! @niels snotverkouden
Alice: het gaat vanmiddag nog weg! Enne, er is inmiddels meer! Advertenties van Zuurbier uit Panningen , Limburg - Marktplaats.nl