@ babyfoon: zag er bij de trekpleister eentje voor 30 euro ofzo.. Misschien is dat ook wel wat?!?! @ alice: hmm.. zou eens kijken! bedankt voor de tip iig! @ nynke: bedankt voor update! @ pix: grappig! Nikki ook al... (begon er op vakantie ineens meer). Alleen oor en oog haalt ze nog wel eens door elkaar. En hier idd ook: s morgens met vinger in je oog wakker worden ('og'.. of 'bril!'? en dat schoudertjes ophalen - heb natuurlijk geen bril op in bed.. hihi..) of in je neus en dan zegt ze daarna: bah! Of wijst ze billen aan en zegt ze 'poep'.. ook zo'n fijne.. Wilde nog wat zeggen, maar ben het ff kwijt.... komt misschien zo nog wel weer boven..
Kom weer even kijken of er al beebnieuws is....maar ik zie dat er nog geen baby's zijn geboren. Hier net hartje gehoord, dus helemaal opgelucht!
*breekt in* Smallville: ik ben je pompoensoep aan het maken!! Tenminste bijna.. room ipv kokos (dat lust manlief niet). Maare mocht je dit nog lezen: hoeveel wortels doe jij erin?? *breekt uit*
Krijg honger van al die kookverhalen! Alice: pakket is onderweg! @all: ga nu ontplofte zolder weer ordenen. Daarna nog speelgoedkasten ordenen en moet eigenlijk nog kledingkast, maar dat haal ik denk ik niet meer.... Morgen met Juudman kledingshoppen, dus geen tijd voor online... Ik check vanaaf nog even, maar eh, smst iemand mij als er nieuws is? THANKS!!!!!!
juud... owh bedankt... kijkt naar de puinhoop... en ik dacht dat mijn huis op orde was :S... zucht...
Rem; is zeker een heerlijk gevoel...voelt weer wat echter. Net meteen maar kraamzorg gebeld. Wat een dottie is Nikki toch....ze klinkt zo lekker bijdehand . Juud; wat een opruimerigheid (stom woord ) bij jou zeg .....het raast hier ook wel, maar vooralsnog alleen in mijn hoofd. Ik weet niet waar ik moet beginnen .
Herkenbaar pippa... er moet hier nog zo veel gebeuren en ik ben al zo goed op weg. Dat vond JW ook en die begon al over de zolder:S
ik wam eens kijken of er al beebnieuws is maar voorlopig dus nog niets. dan ga ik maar verder naar babyboom kijken
@ Pip, wat fijn zeg dat je het hartje hebt gehoord @ Blijmeisje, waarschijnlijk ben ik nu te laat, maar stuk of 4 ongeveer eet smakelijk. Met room is ie vast ook heel lekker. Net zelf heerlijk gegeten, Marije moest vroeg eten ivm zwemles. Mijn kokuskippetjes (crispy coconut chicken) waren goedgekeurd
@ Blijmeisje, heb het ook meteen op blog veranderd naar 4. je kan er ook eventueel wat ketjap in doen de volgende keer voor de variatie
pfff, ik ben weer/nogsteeds aan de lijn ik was de afgelopen weken n beetje dr Frank aan het proberen en koolhydraatarm te eten. Dus tussne door blokje kaas/worst. Ik merk nu na een aardige zuivel dag, dat ik hartstikke buikpijn heb met kramp etc..... misschien kan ik zelf ook niet zo goed tegen melk!!!
oja, vergeet ik helemaal @ Milky, lief dat je mijn linkje hebt opgelagen. Hoest nu met je rug? @ JD, jeeej mijn 1e volger Rest vanmijn lieve meisjes, lief dat jullie evenop mijn blogje hebben gekeken. *smak*