Om 16:45 is Limmeke bevallen van een meisje met de mooie naam Puk! Ze is 8 pond en 53cm Gefeliciteerd Limmeke!
*zwaai* Wat is hier lekker gekletst zeg. Kan overdag echt niet meer op zsp met nieuwe collega naast me en ben nu zo moe dat ik niet eens meer weet wat ik gelezen heb. Ik weet nog wel dat Pip hartje heeft horen kloppen, gefeliciteerd! Mooi is dat hè? Vind ik echt helemaal super! @Miran: hoe is het nou met Sanne? Verder beterschap voor alle zieke kindjes en sterkte voor de mama's van de zieke kindjes!
Limmeke, limman, broers en zusje super gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje/ zusje puk!! Hoop dat het echte genieten nu kan gaan beginnen
*Breekt even in voor beebnieuws Limmeke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje Puk. Geniet er onwijs van... Breekt weer uit*
Hoeraaaa Limmeke is bevallen! Gefeliciteerd met Puk! Je 2e dochter alweer wow En wat jammer dat het niet heeft doorgezet bij Kling. Ik hoop dat je weer op krachten komt om met frisse moed ronde 2 in te gaan. Want hoe je het ook draait of keert het is begonnen. Je had niet zo hard moeten roepen dat het zo lang zou duren. (mmmm denk niet dat ze dit nog leest ma goed ) WAAR IS FEM!?????? Knuf voor alle stomme dipjes en kus voor de mooie zwangere dames onder ons. Jaja ik ben in een goede bui want.............. IK HEB PROMOTIE GEMAAKT! Ik begin waarschijnlijk over 1 week al met mijn nieuwe baan als Jurist Arbeidsrecht. Vraag me niet hoe of wat maar tis een wonder... ben er helemaal emo van...*snik*
Lim, Limman en Limzoons en dochter, gefeliciteerd met de geboorte van Puk. Tisch gefeliciteerd met de promotie! Ik ga het toch vragen: hoe kan dat nou ineens? Ik wist helemaal niet dat dat nog aan de orde was, jij misschien zelf ook niet? In ieder geval: WAT GOED!
@ lim: ook hier maar ff: GEFELICITEERD met Puk!! Jeujj, daar is ze dan eindelijk... Geniet ervan meid!! @ tisch: gefeliciteerd! Ben blij voor je!
Ja goh meid ik had het ook niet verwacht want ik had het al laten rusten en ook niet meer gesolliciteerd enzo. Ik deed mijn huidige baan naar behoren en that's it . Ik moest op kantoor komen bij mijn leidinggevende en die was helemaal zenuwachtig en blij. En toen zei ze: Ik heb een leuke mededeling voor je..je mag Jurist worden. Ik van huh? Is er wat vrijgekomen krijg ik een kans? Bij wie moet ik op gesprek? Ze zei nee hoor geen soll. gesprek het is al in orde en goedgekeurd door de directie. Ik wist niet wat me overkwam. Ik moest janken want ik had dit niet zien aankomen. Ze hebben me blijkbaar in de gaten gehouden hoe ik zou omgaan met het moederschap en fulltime werken. Ik heb me ook maar 1 keer ziekgemeld sinds ik weer aan het werk ben (ondanks ik een baby heb), ik zorg ervoor dat mijn werk altijd af is en doe het goed, men had ook geen verbeterpunten in mijn functioneren etc etc. dus tja.... tis onwaarschijnlijk...
Lim; van harte gefeliciteerd met je dochtertje!! Tisch; wat super van promotie!! Gefeliciteerd meis!!
Thanks Leo. Bedoel je hoeveel uren? Ik moet het eerste jaar 36 of 38 uur per week werken wegens de praktijkopleiding. Daarna ga ik terug naar minder.