whahaha Bowman vroeg al waarom ik het gek vond dat ik zo moe was als ik midden in de nacht zat te smssen
Nynke, die van mij is bang dat ik al smsend zal bevallen over een paar maand Ik heb hem gezegd dat ik dan wel iets beters te doen heb.
*Breekt even in* Gefeliciteerd Kling en klingelman met de geboorte van jullie dochter Florine Geniet ervan en sterkte met aansterken. *Breekt weer uit*
Alles zijn gangetje hier, maandag Finn opname dus daar leven we naar toe. Ik blijf wel op de hoogte dankzij de dames hier! Hier ook volle sms box hahaha Dikke kus allemaal!
ik snap hem wel hoor. @Bow: hier nog één. Ik heb vannacht gewoon niet meer geslapen na Klingel haar sms-je. Florine moest eens weten wat ze allemaal heeft losgemaakt bij al haar tante's.
Lieve Florine Helena, welkom op de wereld meis! We hebben echt lang naar je uitgekeken en je hebt heel wat teweeg gebracht. Maar natuurlijk het meest bij je mooie ouders... Klingel en Klingman: Gefeliciteerd met jullie stralende dochter!
Kling nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter met de net zo mooie naam Florine! Top gedaan meid!!! Wat een geweldig dag!!!!
Grappig! Ander vriendinnetje is ook vandaag bevallen. En dat was eigenlijk best relaxed, ik hoorde het pas toen hij geboren was
Ik kreeg gewoon echt tranen in mijn ogen bij het zien van een nieuw busmeisjebeeb in de buslijst! Wauw! Telefoon kan idd weer beetje opgeborgen worden, tjee wat vaak op telefoon gekeken de afgelopen dagen
Voor de rest heb ik vandaag eigenlijk niet bij (kunnen) lezen, Yd nieuws viel me alleen helaas op tijdens snel bijlezen om 19 uur en that's it.
Oh en Rem, ik kom Nikki's kamer wel bekijken als de baby geboren is! Jij bent de volgende!!!!!!!!!!!!!