Tisch; vond Jayde dat niet vervelend? Als ik mijn kinderen moet geloven (vooral oudste dochter ) prikt zelfs babyshampoo VERSCHRIKKELIJK
Hahah Pip . Nee Jayde vond het helemaal niet vervelend . Dat kind heeft wel een hoge pijngrens . Zou het? Het was wel binnen de korste keren over
Ik kreeg van de week babywasgel in m'n ogen. Wat een hel! Prikken dat het deed! Wat nou kindvriendelijk? En anders een drup borstvoeding van iemand regelen, schijnt ook perfect te werken!
Gewone melk heb ik ook wel eens gehoord.....maar toen ging het over oogjes van een cavia , dus of het dan voor baby's ook werkt . Maar niet proberen denk ik... BV werkt volgens mij voor heel veel dingen, maar ja wie ga je om een paar drupjes borstvoeding vragen .
Sorry bow, heb ff geprobeerd, maar er kwam nog geen drup... hahhaa... Maar idd, BV werkt ook goed. En kamille thee hahaha... sorry, flauw!
Zwitsal....ruikt heerlijk, maar wat een troep is dat! Alleen bij de oudste gebruikt, zowel baby als mama last van exceem. Ik ben er nog niet helemaal vanaf en het is al bijna 12 jaar geleden.
blijmeisjeRe: En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! ) Oorspronkelijk geplaatst door female81 Ik wil een foto van Florine SIEN!!!! NIEUWSGIERIG!!! Sorry...kon het niet meer inhouden Ik ooohooook!!!!!!! Ik was al bang dat ik de enige was.
Nee hoor...je bent niet de enige . Hier nog een heeeeel nieuwsgierig aagje Kom op Kling....laat Florien es zien!!
Mooie buik Rem.....is geen buikje meer te noemen he?! Wat is het kamertje van Nikki onwijs leuk geworden zeg.....zo schattig!! Mijn handen gaan er helemaal van jeuken om zelf aan de slag te gaan....echt superleuk!
Het is toch eigenlijk ook erg. Klingel heeft net een heftige bevalling achter de rug en is blij dat ze thuis is. Beginnen wij weer te zeuren om een foto. T'is ook nooit goed genoeg.
...Ben ook wel benieuwd over dat verhaal van de hele boel ligt aan gort. Is het echt zo erg of...? @bow: ze verkopen ook van heel (olcuheel ofzo) ampullen met oogdruppels. Volgens mij mogen die ook bij kinderen/baby's!