@fem heeft zo nog steeds last van haar oortjes?? arme meis... Je hoort ook steeds vaker dat ze al zo jong buisjes krijgen he..
Oh wat een ontzettend leuke kaar blijmeisje! Dank je wel voorsturen namens ons allemaal! Nai, knuff voor jou! Zal op bepaalde momenten toch wel confonterend zijn dat jij eigenlijk ook al een tijd zwanger zou moeten zijn maar dat het fout is gegaan Fem, oh inderdaad wel goed in de gaten houden en anders idd ka bellen. Abkuur op abkuur is ook weer niet goed voor de weerstand. Ik weet niet of je ook nesuspray gebruikt voor haar? Ik heb weleens gehoord dat dat ook goed kan helpen/ meer preventief mee kan werken. Misschien het proberen waard? Knuff!
Ja ik gebruik zoutoplossing neusspay....maar niet heel vaak. 2 keer per dag ofzo. Zou ik dat dan vaker moeten doen? Staat niks van op de verpakking.
Nai: We hebben 4 kdv's bezocht. Eén leek op het eerste gezicht wel aardig maar achteraf was de baby-ruimte wel érg kaal. Geen wipstoeltjes oid bijvoorbeeld. Eén viel direct af omdat alles er oud en versleten was en het er ook nog eens rook alsof ze een flink vochtprobleem hadden. De laatste twee waren ook de beste maar één daarvan heeft pas 100% zeker plek vanaf november. We gaan dit weekend een keuze maken maar ik vind het wel vreselijk moeilijk. Maar ach, zal de enige niet zijn Jemig wat een verhaal, sorry hoor @Fem: Wat naar voor Nikita (en jullie) dat ze nogsteeds zo'n last van haar oortjes heeft
Mooi geschreven blijemeid Cin: het is ook onwijs moeilijk....je weet nooit zeker of je de allerallerbeste keus hebt gemaakt. Het is ook een kwestie van proberen natuurlijk. Praktische zaken als 'plek hebben' werken natuurlijk wel mee in de beslissing. En oud/brak/verrot...tja, dat valt natuurlijk af..alleen het beste voor onze Bruce! In november plek...2011? Echt??
Cin, oei dat maakt het wel moeilijk dat eentje heel geschikt eruit ziet/klinkt maar pas laat plek hebben. Maar begreep ik het goed en wil jij na bevalling ook tijd thuis blijven? Misschien zou die kdv dan toch kunnen? En voor hoeveel dagen gaat kleine Bruce naar KDV? Belangrijke, moeilijke, spannende maar ook wel leuke keuze! Hoe gaat het met inpakken? Fem, meer dan 2x per dag lijkt me ook weer niet de bedoeling. Echt zo rot dat je er voor de rest niks aan kunt doen he! Blijmeis, ik heb net heel erg naar scherm zitten turen om tekst te kunnen lezen en nu met vergroting zie ik dat het is gelukt
Blijmeisje wat super lief van jou!! Dankjewel! Voor de rest niet bijgelezen, sorry.. andere keer weer.
@Fem: Er zijn er zelfs die pas in 2012(!!!) plek hebben... @Leo: Ik ga in september pas weer aan het werk, maar dan is opvang in november dus wel te laat. Er zijn nog een paar kindjes die misschien per september naar school zullen gaan, dus het zou kunnen dat er toch nog plek komt. @inpakken: Cinman is hard bezig, ik iets minder deze week. Moe en last van schaambot dus doe een beetje rustig aan.
Zo, en nu laptop dicht en even helemaal niks. En naar bed, of is het nog geen bedtijd? Fijn weekend allemaal!
Voor zwanger vrouwen is het altijd bedtijd CIN. Weltrusten. Leonie: ((voorzichtige knuff)) Female: beterschap voor Nikita. All: knuff voor jullie en speciaal één voor Milla. ((knuff))
haai meiden druk dagje gehad vandaag maar wel een leuk leo niet vallen en voorzichtig blij meisje mooie kaart en mooie en lieve tekst ik ben ook wel benieuwd naar Florine rem ik ga zo kijken naar foto's iedereen die eentje wilt krijgt een knuf van mij
Leo had jijnou die vrienindin die kindje met koemelkallergie Dora koekjes geeft? Ik heb op verpakking gekeken en zit weipoeder in, das melk....