Honey'ssssssssssssssss i'm hooooooooooooooome Haaaai, terug van feestmiddag/avond/nacht/morgen Was wel weer gezellig natuurlijk. We hebben best veel nieuwe mensen aangenomen afgelopen jaar en dus veel nieuwe gezichten. Leuke club bij elkaar zo! We hebben geschoten en gegolfd. Ik heb nieuwe hobby!!! Kleiduivenschieten!! Werkelijk, wat leuk maar dat komt ook omdat ik er eigenlijk stiekum best wel goed in was. Winnnaar van de dames en Bowman winnaar van de heren En nee we hebben geen schietbaan in de achtertuin Oke genoeg gezeurd. Hoe is het hier? Allemaal nieuwsgierig naar Florine? Hebben jullie nog geen foto gezien dan??? Ik ook niet ...... Leo, hoe is het met been??? Sichtig he en niet vallen geld ook voor jou! Fem, sprayen ja ik heb nu ook andere neusspray gekregen van apotheek, de echte, die je maar 1 week achter elkaar mag gebruiken. Misschien daarom vragen? En die ook 3x per dag gebruiken. Smallie, dakkapel leuk!!!! Wat een ruimte extra dan he Cin KDV uitzoeken, moeilijk zeg. Ik hoop dat jullie eruit komen! Blijmeissss leuike kaart!!! toppiebedankt voor het geregel! Uhhhhhhhhhhhhh kwijt Ga snel wat doen, Niels is nog bij opa en oma
Hellleuw! BM: lief kaartje, bedankt! Remmar: leuk gedaan met het kamertje! En mooie zwangere buik hoor! Bowen: gewonnen bij de dames, haha, piemel in je buik zul je bedoelen Leo: auw, pas je wel op, jij doet wel vaker van die gekke dingen he. NIET MEER VALLEN! Hopelijk valt het vandaag alweer wat mee. Female: jeetje, kuur nog niet aangeslagen... zullen vast ooit buisjes worden dan. Smallie: lekker, straks meer ruimte! Hoe voelen de zwangere chickies zich? En hoe is het met alle NODders? Hier begin ik langzaam lichamelijk af te takelen. Collega zij gister nog dat ik 'erdoorheen leek te vliegen', maar heb vooral gister weer veel last gekregen. Rugpijn was alweer afgezakt, maar liespijn aan beide kanten is er voor teruggekomen. Zou ukkepukje aan het indalen zijn? In ieder geval daardoor gister moeilijk kunnen lopen (en ik moest veel lopen) en uit eten met collegae en daarna feest van collega. Geloof dat ik vooral veel last krijg als de stoel te laag/ondiep is, auch. Nu dus ook weer rugpijn, vandaag maar even rustig dagje doen...
Klingel Update: Florine is uiteraard de allerknapste, zoetste, zachtste, bloemigste en voorbeeldigste baby ooit! Geleidelijk daalt het besef welk een onbetaalbaar magisch wonderlijk geschenk zij is en dat zij er ook echt echt is en blijft, van ons!! Drinkt goed, slaapt goed, maakt hele lieve geluidjes, alleen vannacht krampjes paniek. Mijn god wat een toestand! Klingman is fantastische natural vader, echt te schattig! Wel allebei dizzy vierde nacht geen slaap maar dat proberen we overdag in te halen. Hebben lieve kraamzorg. Ikzelf ben naast zeer gelukkig ook echt enorm total loss wat vooral komt door mislukte 1e ruggenprik. Hierdoor acuut knalhoofdpijn als verticaal dus moet blijven liggen. Stuit ook in crash. Maar slechts 1 inwendige hechting! Verder heeft bevalmarathon veel indruk impact gemaakt dus dat moet verwerkt... Komt goed! Iedereen superdank voor lieve woorden! Lieve kus van ons
Eerst zien, dan geloven Fotoooooo! Maar erg fijn berichtje, wel kut van ruggenprik en de gevolgen, bah. Maar geniet van jullie lieve bloempje!
DIkke smak op deze gure natte dag! @Smal: ik hoop dat het bij julllie niet zo regent als hier! @Milk: Zere rug en beeb misschien al aan het indalen? Rustig aan dan maar zoals je al zegt. Moeilijk hè? (Vind ik tenminste...) @Blijmeisje: Dank voor update, blij te horen dat aan gort wel aan gort is maar niet van voor tot achter ingescheurd. En natuurlijk blij te horen dat het verder goed loopt.
Wat een fijne update van Klingeltje! Blijmeisje; kaartje is erg leuk! Dank voor het organiseren Leo; dikke knuf op auwie!! Milk; knuf op rugpijn....doe maar beetje rustig aan met je zwangere lijfje! Cin; kdv klinkt erg lastig! Hopelijk vinden jullie er 1 waar je een goed gevoel bij hebt en waar op tijd plek is voor Bruce! Bow; uitje klinkt er gezellig! Volgens mij schieten jullie gewoon stiekum regelmatig lastige vogels uit de lucht ...... Small; leuk...nieuwe dakkapel. Geeft zo lekker veel ruimte ineens! Hopelijk was het bij jullie beter weer dan hier! Fem; Nikita nog steeds aan het tobben....arm meisje! Dikke knuf voor jullie! Hier echt geen kip in de winkel geweest.....vreselijk gewoon . Maar goed...volgende week hopelijk weer beter door beter weer en geen vakantie meer (loopt lekker dit zinnetje). Vanaaf lekker met vrienden uit eten....heb ik helemaal zin in en ben ik errug aan toe. Fijn weekend allemaal!
Goedenavond!!!! Pffff me lijf is verrot zeg! Met tygo tillen door me rug gegaan...AUTSJJJ!!! Lijk wel oud wijf zeg!
pffff gister was drukke dag. Helmooi dakkapel met echt meer ruimte, vooral in de badkamer, super gewoon. We hadden in de badkamer mini raampje, van 50 x 50, nu bijne hele wand raam (met melkglas). En marije nu ook groter raam, ja we zijner echt suoer blij mee. Is wel afgetimmert, maar moet nu nog worden afgewerkt. Niet vandaag, want we hebben verjaardag in Eindhoven, en daar ga je echt niet even heen voor n uurtje
Tsja... Ik heb gisteren na een ochtend shoppen de rest van de dag in puin op de bank gehangen/gezeten/gelegen... Dat viel vies tegen want ik had hele andere plannen. Inpakken enzo @shoppen: Even gebruik gemaakt van de stafelkorting bij de Prenatal (Nog tot volgende week voor wie nog moet babyshoppen!). Kidnerwagen betaald, autostoeltje gekocht, bedje en box besteld, vast een wipstoeltje meegenomen... Kamer staat hier vol met babyspul, toch wel erg leuk @Smallie: Idd, foto!!!
@ Small, inderdaad foto, ik ben heel benieuwd! krijg je dan wel meteen kick van he om te zien! @ Cin, ja shoppen kan nu voor je zo uitputtend zijn! Goed dat je toch op de bank bent gecrasht ipv doorgaan. Nog maar paar dagen en jullie hebben sleuteloverdracht! Joehoe! En 20 wekenecho!!!!!! @ Natjes, hoe gaat het vandaag met je? Hier nog steeds brak, echt nog veel pijn in mijn rug. Maar merk al wel wat verbetering alleen gaat langzaam. Gister gaan lunchen met vriendinnetje, even lekker bijklesten. 's Avonds helemaal niks, ik ben dan wel niet zwanger Maar lag er heerlijk vroeg in, was zo moe!
@natjes: Echter niet zo, maar wel steeds leuker! Kan ook niet wachten tot we met het kamertje kunnen beginnen @Leo: Doorgaan kón niet, deed gewoon pijn. Gelukkig vrijdag naar de gyn, dan kan hij me mooi even doorsturen naar fysio... (Of naar de kine zoals ze het hier noemen)
Haai lieve busmeisjes, kreeg sms van de verse Klingmama met daarin het verzoek iedereen veel liefs te geven en ook te bedanken voor alle lieve felicitaties, dus bij deze