En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Cin, last van bekken?

Wendy, en hoe ging het verder met Kling? En met Florine? geeft ze bv of is dat toch niet gelukt? En slaapt Florine goed? En ..............................................................................
    WANNEER KRIJGEN WE FOTO TE ZIEN?????????? :D :D :D

Leuk dat je feestje zo geslaagd was!

Niels denk ik ook bijna zonder helmpje 's nachts of loop ik nu op de zaken vooruit?

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Niels slaap al wel zonder helmpje maar dat is omdat ik ook beetje op de zaken vooruit loop :D

Florine krijgt idd bv, en dat gaat goed! Slaapt goed is tevreden baby en foto spamm zodra ze kan :D

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Cin: rustig aan doen was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk ;) Heerlijk gister niets uitgevoerd, vandaag weer wat actiever qua wasjes draaien, opruimen en een beetje werken
    Hoest met Bruce en de schopjes? Al van buiten kunnen voelen?

Pippa: blijft lastig he, dat wisselende qua klantenbezoek... hopelijk volgende week een topweekend!

Natjes: vandaag nog steeds oud wijf? wel oppassen met optillen he!

Leo: lekker geslapen? al beetje hersteld van de val? Ow, zo te lezen toch nog niet helemaal... dikke knuf op beurse Leo!

Smallie: haha, zeker niet een uurtje voor iemand zoals jij, die niet graag onderweg is! Veel plezier en dat afwerken kan nu gelukkig, ben benieuwd hoe het was en is geworden.

Cin: ojeetje, jij ook voorzichtig doen met je zwangere lijfje hoor! Staffelkorting is pas bij 250 euro of meer, wij hebben geloof ik niet meer van die grote uitgaven meer (alhoewel we nog geen box of wipperje hebben...)
    Maakt het wel echter he, die meubeltjes in huis! Nu nog in HET kamertje, dan is het helemaal goed!

Bowen: thanks for update. Blij toe dat bv lukt enzo!
    En vanaf wanneer mag Niels 'officieel' zonder helmpje?

Wasmachine piept, dus ga daar even mee bezig nu. Wel weer buikupdeetje in album, nou ja 'tje', buikupdeet! Ook de kamerfotootjes rechtop gezet. En milkman heeft gister de batik gehaald bij de lijstenmaker, dus zullen die binnenkort ophangen en nieuwe kamerfotootjes maken.

En de vraag van de dag: welk matrasje kunnen jullie aanraden voor in ledikantje? En wat voor dekentje(s)?

4. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @klingel proficiat met de geboorte van Florine.

@bowen proficiat met je prille zwangerschap.

@juud > een knuf voor joe omdat je nu erkent wat je heb.
    ik wens je heel versterkte met het proces waar je in zit.
    > leuke nieuwe banner.

@naiobi > knuf voor joe omdat je poes is overreden.
    > ik wens je heel veel sterkte
    en hoop dat je maar snel weer uit die dip mag komen.

@limmeke proficiat met de geboorte van Puk.

@tischa proficiat met je promotie.

@yadi een knuf voor joe en heel veel sterkte.

@blijmeisje leuk dat je een kaart voor klingel heb gestuurt namens de businnen.

@zuurtje beterschap.

@me, ik heb de bus even laten rusten
    omdat ik merkte dat het verlies van kruimeltje van vorig jaar me even zwaar viel.

wat betreft het zwanger worden heb ik geklust met een positieve ovutest en we hebben gespoeld.
    dus we hebben er dit keer alles aan gedaan.
    vandaag is me wod en ik heb alleen een mini beetje bruin gespot.

als ik morgen nog niet ongi ben ga ik een test kopen en een test doen.
    dinsdag op me birthday ga ik de gyn bellen als ik ongi ben.

@de rest een knuf.

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hai meiden, ben weer terug van een superleuk weekendje Keulen. Kom later wat bijlezen en reageren!

xxx

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haaai meiden!

MP :D
    Zoo.. ook weer aan voldaan!

Verder ff weinig reactie. Ben wel bijgelezen, maar heb ff geen puf om te reageren.... :);)

VvdD:
    - velluxdeken: ideaal, nog nooit spijt van gehad! En heb er nu 2e bijgekocht! zegt genoeg, denk ik.
    - normaal matrasje. (Niet de goedkoopste, niet de duurste). Je doet er niet jaaaaren mee dus slijt t ook niet echt. Tenminste, hier niet... ;) Maar wilden toch wel beetje kwaliteit, vandaar niet de goedkoopste. Lekker duidelijk zo he?! ;)
    Moet zeggen dat we nu 1 wat duurdere en 1 wat goedkopere hebben, maar daar voel je wel verschil tussen...

DIkke smak voor iedereen!

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @ppver: Dikke knuf voor jou! En bellen naar de gyn voor ACTIE! (Al duimen we natuurlijk eerst dat dat minibeetje bruin niet zal doorzetten)

@VvdD: Ha! Ik kan natuurlijk alleen maar zeggen wat we gekocht hebben en nog niet of het bevalt maar: matrasje met veren en dan niet de duurste maar ook niet de goedkoopste. Dekentje gewoon uit het schap bij de prenatal getrokken... Hm, misschien had daar toch iets meer onderzoek aan vooraf moeten gaan?

@staffelkorting: Met box + wipstoel + matrasje + dekentje en lakentjes kom je wel aan de 250 euro Milk ;)

Wij hebben trouwens ook de Aerosleep gekocht, was wel benieuwd of verder iemand dat hier heeft?

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
  9. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @alice leuk dat je een weekendje naar Keulen bent geweest.
    het zal je wel goed gedaan hebben.

@me, het beetje bruin is meer geworden.
    maar is nog niet helder rood.
    hmm het komt er op neer dat het w8en wordt tot ongi echt gaat doorzetten.
    Het wordt dan toch eerder dan verw8 een afspraak maken met de gyn.

Verder BAAL ervan dat ik nog steeds niet zwanger ben.
    En dat is de reden dat ik regelmatig afwezig ben van de bus.
    helaas zit ik nog in de nnnz fase.

10. natjes

natjes Niet meer actief

@ppver: dikke knuf voor jou!
    @leo: lijkt iets beter te gaan dan gisteren, heb vandaag erg rustig aan gedaan met tillen! En jij ook nog steeds last van rug? Hoe doe jij dat met verzorging van leo-meisje enzo?
    @cin: ja dat bedoelde ik eigenlijk ook; leuker ipv echter. Kom momenteel niet echt denderend uit me woorden..hahaha
    @vvdd: ikea matrasje, niet de goedkope ook niet de dure. DIe van 60 euro ofzo, tygo ligt er prima op!. Deken: uhmm zo'n katoenen deken van de baby-dump.
    @milk: wooowww mooi buikje! En leuke kleur op kinderkamermuur zeg! (hebben wij nu 1 muur in woonkamer...hehe)
    @alice: fijn van lekker weekendje! Hoe waren de eerste paar uurtjes werken trouwens gegaan?
    @bow: tnx voor klingupdate! Hoe gaat het met jou? Voel je je al flink zwanger?
    @avondeten: net heeeeeeerlijk hasjee op (hoe schrijf je dat in hemelsnaam?) Heb het even gehaald bij mijn moeder. had er zo'n zin in!
    @vakantieveiling: net midweekje geboekt met me mams en tygo naar Texel toe! Eind november. Heeeeeerlijk uitwaaien dus! Natjesman blijft thuis, heeft geen vrije dagen meer, ik wel...hehehe.

So en nu even stofzuiger door huis roetsjen!

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Natjes, fijn dat het vandaag weer wat beter gaat! En leoman is ook thuis dus die kan nu weer wat meer doen.
    en leomeisje kan zelf ook veel dingen, ook als ik het haar vraag dus dat is ook erg makkelijk :)

@ Milk, mooie buik zeg! Oh voor jou begint de tijd nu ook echt te tellen hoor! Nog aantal weken en jullie hebben ook jullie wondertje echt in je armen! wauw!!

@ Ppver, he fuckerdefuck dat nu meer bruin verlies is, dan lijkt het weer een mislukte ronde! :(
    Snel aan de telefoon hangen naar gyn hoor, nieuwe stappen moeten er (helaas) gezet worden.

@ Zuurtje, hoe gaat het vandaag met jou?

@ Kling, fijn dat de bv goed gaat en dat Florine zo'n onwijs schatje is! Ik hoop dat je snel tijd vindt om te spammen maar kan het me ook voorstellen hoor dat je hoofd daar nu nog niet naar staat.

Grrr, leoman en ik gaan vandaag niet zo goed samen, allemaal miscommunicatie dingen maar daardoor geen heel gezellig sfeertje. Denk dat ik maar lekker vroeg mijn bedje in duik vanavond.
    Proberen we het morgen opnieuw, we hebben toch vakantie :)

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lekker trouwens Natjes dat je midweekje weg hebt geboekt! Even lekker uitwaaien :)

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ ppv'er: dikke knuff!!

@ cin: jeps, meerdere mensen hier aerosleep. En ook iedereen tevreden, geloof ik.. wij tenminste wel ;) hihi..
    leuk he, dat babyshoppen! :D
    Ja, vellux is duur, maar bevalt super! :)

@ leo: hangt t in de lucht ofzo?! hier van de week al met rem.. Pff, alles wat we tegen elkaar zeiden schoot bij de ander in het verkeerde keelsgat etc.. zwaar vermoeiend zulke dagen... Hoop voor je dat t morgen beter gaat ;) Knuff!!

@ natjes: oh, heerlijk midweekje weg! :) Me = jaloers! :D
    Oh en ik is nog jaloerser op de hachee!!!! JAMMIE!!! Me lover hachee.. :D

zo. en nu ff eten! lekker optijd weer.. ;)

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Klingel SMS:

Net kaart van bus en babyrinth gehad wat ontzettend lief!!
    Emotioneel moment! Kus

Liefs X

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Rem, nog smakelijk. Wie weet ben je nog met je toetje bezig.

Hmmm wat was nou VvdD? Dacht matrasje.
    Wij hebben ook middelduur matrasje gekocht voor in ledikantje. Goedkoopste voelt dan weer niet goed maar duurste is ook niet nodig. Zeker niet omdat het niet jaren en jaren gebruikt gaat worden.

En aerosleep hebben wij ook, erg makkelijk! Is het vies door bijvoorbeeld overgeven, hup in de wasmachine en klaar om weer erop te kunnen. Ja, na even drogen natuurlijk! ;)

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Cin, hoe staat het nu met dat hangend wiegje? Is Cinman al om? :)

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh leuk dat Kling kaart heeft gehad en ook even rea geeft!

Thanx Bow voor steeds update, erg fijn!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

even een zwaai vanop een afstand, ben nog steeds heel erg misselijk
    hopelijk betert het vlug want ik vind het niet leuk

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Leo: Bekkenpijn weet ik niet? Wel pijn iig. Vandaag niet zoveel last en toch ook nog best wel veel gedaan.
    En Cinman is nog niet helemaal om voor het hangwiegje. Ik heb nog wel even geduld.

Maar niet lang meer!!!

Zelfde geldt trouwens voor Florine-foto maar ik denk dat die er wel snel aan gaat komen. Kling is iig weer aan 't sms-en, een goed teken!

20. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Cin, wij ook aerosleep. Puur omdat we het een geruststellend idee vinden. Sanne kan zich voorlopig nog lang niet op haar buik draaien, dus eigenlijk overbodig. Maar idee, is fijn!

Deel Deze Pagina