En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Jemig wat een dilemma, net weer sms van Klingel gehad;

Ze heeft dus foute ruggenprik gehad en daardoor houdingsafhankelijke migraine. Oftewel verticaal is onmogelijk.
    Migraine is echt ondraaglijk indien niet horizontaal.
    En indien niet horizontaal ook niet te voorkomen.
    Na contact anesthesist nu dilemma. Nog rugprik kan ellende verhelpen, kans van slagen 50-70% Dan wel circus ambulance. enz.
    Voor paar uur tot dag/nacht ziekenhuis. Niets doen houdt ongeveer in gigapijn blijft en volledige horizontalebedrust ongeveer maand.
    Keuze moet nu gemaakt worden omdat rugprik alleen vandaag of morgen nog zou kunnen helpen

:(:(:(

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb sms gestuurd....
    Wilde toch even laten weten dat ik denk dat het de kans waard is. Bah, zo wil je ook geen kraamtijd doorbrengen!

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ja heb ik ook gezegd Fem. Denk beste keus uit 2 slechte keuzes :(

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja, zeker als het met zo'n deadline van vandaag of morgen zit!
    Oke, het is een circus - maar je weet zeker dat zonder prik je in ieder geval nog een maand bezig bent.
    Ik zou de kans wagen....

(ook omdat ik heel goed weet hoe pijnlijk migraine is. Na 1 dag ben ik al gesloopt...moet je nagaan hoe een paar weken zijn!)

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heb ook ff sms gestuurd.. :( arme kling!

Vind dat ze moet doen en moet kiezen wat zij wil!
    'Even' een heeeeel egoistische keuze moet maken en even niet aan anderen moet denken......

(en ik zou zelf de gok wel nemen.. maar dat is MIJN keuze)

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    maar ook eng om te kiezen voor ruggenprik als je bedenkt wat 1e x gebeurd is. Bah vreselijk!

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    uitgebreidere versie van sms staat in babyrinth trouwens, ik had beetje ingekort ;)

babyrinth

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja natuurlijk moet ze altijd kiezen wat zij wil...ik wil haar ook geen keus opleggen, maar meer laten weten wat ik zou doen. Soms haal je steun uit andermans adviezen. Maar adviezen zijn en blijven altijd nog advies. Iets wat je meeneemt in je overweging maar wat je dus ook naast je neer kan leggen.

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Remmmmmmmmmmmmm nog 1 nachtje slapen :D

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ fem: klopt en helemaal mee eens. Maar weet (en dan zeg ik niet dat kling dat zou doen, maar in het algemeen) dat er genoeg mensen zijn die iets zouden doen, omdat een ander hen dat geadviseerd zou hebben... Snap je wat ik bedoel?!
    Meestal is de beste keuze gemaakt op je gevoel en dan kunnen andere mensen nog wel iets anders beweren/adviseren, als je gevoel hier tegenin struint, werkt dat niet....
    Maargoed.. je snap m wel, neem ik aan! (bedoel het niet aanvallend ofzo hoor ;) :) vind het alleen jammer hoevaak mensen een beslissing nemen omdat ze denken dat andere mensen dit graag zouden willen zien.. En heb daar een enorme hekel aan ;). Zwak puntje van mij.. :))

@ Bow: JEPS!!! :D Vertel mij wat! :D

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Heb je gelijk in remmie, maar....we hebben het hier over Klingel. Die laat zich niet zo snel iets opdringen door een ander :)

(we zitten ondertussen al op de msn maar las nu deze laatste reactie pas :p)

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha... :) jeps, ondertussen als op MSN ;)

Nee, das waar.. Kling laat zich niet zomaar wat opdringen. Maar iemand die erg weinig slaap heeft gehad etc., kan rare beslissingen maken.. ;) (wil hiermee niet impliceren dat ze ontoerekeningsvatbaar is hoor! :D haha...)

Zo en dan nu een meisje uit bed halen (als ze tenminste wakker wil worden), heeft weer eens winterslaap gedaan.. :)

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Mag je ook een heel doosje maagtabletjes in één keer opeten!? of helpt t dan niet beter!? :D

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Rem: als je graag wil dat je maag leeggepompt wordt dan zou ik het doen.:D:p
    Zo'n last van maagzuur? :( Alles al geprobeerd denk ik zo?;)

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hahaha...
    Maaaaaar: is dan het maagzuur dan wèl over!?!? :D

Ja, brr.. heb t nu constant.. ;) blegh.. ben der wel een beetje klaar mee... (en dat ben ik niet gauw ergens mee :)..) Vind wakker worden met maagzuur midden in de nacht toch wel het ergste, kan der niets aan doen..... :)
    Jeps, alles al geprobeerd.. tenminste, vorige zwangerschap ;) haha.. Geloof als enige nog niet de regla PH, misschien dat nog maar eens doen. Maar of dat zo'n verschil gaat maken... :(

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Is het een plastic doosje of van papier?

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. euh, maakt dat verschil?! ;)
    Hoewel: papier komt er wel weer makkelijker uit dan plastic, denk je niet?!

Ga eens wat doen jij joh wijsneus!! :p

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Female: *proest*

@Rem: als je de vorige zwangerschap al alles hebt geprobeerd zou het nu vast niet anders zijn.:( Laat rembeeb dan maar heul snel komen. Overmorgen een mooie dag?:p

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja, en waanvoorstellingen krijgen.
    Zo was vanochtend mijn wekker half weggegeten. Er was een flinke hap uit. Dat stond voor mijn gemiste slaap :p
    :D

Even serieus: ik hoop dat, wat ze dan ook beslist, iets is waar ze het meeste baat bij heeft....arme meis.

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zou eerder voor papier gaan dan voor plastic ja :p Sorry, geen maagzuuradvies van deze kant. Geen ervaring mee...

Ja ja...ik ga al! Stomme flyers! Verzin eens een tekst voor me...in het engels graag. Over programmeren.
    Thnx!

Deel Deze Pagina