En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ja, jemig?! ik en engels.. daar vraag je heel wat ;)
    Kan niet eens fatsoenlijk nederlands :p

Een wekker met een hap eruit.. hihi.. hoop toch niet dat je dat echt hebt gedaan ;) word een dure aangelegenheid... hihi..
    Duss... ik dacht dat ik altijd de enige was die raar droomde.. ;) :p

@ Nynke: dat was mijn gedachtengang idd ook. (zal nu vast wel niet anders zijn met andere tabletten ofzo)...
    Overmorgen?! deal! :D Ik stem voor!
    Hoewel ik dan nog wel als een idioot mag gaan strijken en kleertjes opzoeken... oeps.. hihi..

@ pix: jij ook dikke knuff voor je maagzuur! (nouja, voor jou dan, niet voor t maagzuur..) Blegh... als jij iets vind wat helpt, zegt u het!?

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @fem, ja hoop ik ook, vind het zo ontzettend sneu voor ze.

@rem, maalox hielp ook niet bij jou? Vast niet als je alles al geprobeerd had. Nou dan zit er idd niks anders op dan te bevallen. Morgen mag ook al :D

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ leo: hoe ist met jou eigenlijk? bedenk ik me weer ineens.. nog altijd auw en brakjes!? :( Knuff!!

@ bow: rennies helpen eigenlijk bijna niet. Maagtabletten van kruidvat hielpen eerst wel, nu niet meer. Antagel niet.. gaviscon niet... en rest weet ik zo niet meer...
    Morgen is ook goed hoor! ;)

En nu gaak echt een meisje wakker maken (anders slaapt ze vanavond niet meer.. alhoewel dat ook niet een garantie is ;), klinkt t wel leuk.. :D hihi..)
    Is altijd zo zielig, want dan moet ze heel hard huilen. Omdat ze nog zo lekker lag te slapen.. :( t arme kind! strenge mama ook... ;)

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh wat een vervelend nieuws van klingel en migraine. jeetje... dat wil je toch niet als kers verse mama.. en geen licht of geluid verdragen als rechtop.. ja hoe doe je dat dan als je kleine Florine wil troosten...sterkte klingel.. met je migraine, met je keuze en met uitpak van keuze..!!!

@remmie gelukkig werkt rennie wel, maar ik word snachts steeds van de zuurbrand wakker ..dus neem voordat ik ga slapen, en 1 in de nacht en 1 smorgens..

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @winterslaap hier ook eentje die in een winterslaap is.. Eva slaapt al vanaf 12.30

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @winterslaap heeeeeeeeerlijk wil ik ook wel :D
    Was al wakker om 5 uur vanochtend en kon niet meer slapen ;)
    Dat is mijn grootste zwangerschapskwaal geloof ik.

7. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hey meisjes,

Tjee....arme Kling, wat een ellende van zo'n stomme ruggeprik :(.
    Ik zou eerlijk gezegd niet zo goed weten wat ik moest doen in haar situatie....ik kan me namelijk ook heel goed voorstellen dat nog een ruggeprik, na deze ervaring, niet heel erg aanlokkelijk klinkt. Daartegenover zou het natuurlijk super zijn als het daarmee verholpen zou zijn....wat een dillema!
    Heel veel sterkte Liefkling....ik hoop dat je de juiste beslissing kunt nemen! SMAK!

Rem; wat een ellende he....die maagzuur. Had er met Britt ook zo'n last van, blehhh. Helaas hier geen goede tips. Ik heb Maalox geprobeerd, maar dat werkte maar heel kort. Verder moest ik heel veel rekening houden met wat ik at of dronk, want daar werd het nog erger van. Dikke knuf!

Pix; jij ook al maagzuur??!! Wat vervelend zeg....enig idee hoe je eraan komt? Misschien even naar de huisarts? Dikke knuf!

Fem; jij zeehondje....wat een gedoe met dat gehoest. Wel fijn om te weten dat als het kinkhoest is, je er al bijna vanaf bent :p. Gelukkig kun je het niet overbrengen op Nikita! Ramon nog niet aan het proesten inmiddels?

Leo; weer vrede met Leoman?! Gelukkig maar....ruzie in de vakantie sucks!
    Hoest verder met je lijfje?

Bow; lekker aan het broeden meis?
    Weet je al wanneer je voor een echo mag....of ben je al geweest? (ik mis wel meer de laatste tijd ;):D)

Verder ben ik het een beetje kwijt wat ik gelezen....ben een beetje brak....erg vaak hoofdpijn op het moment. Zal wel met de hormoontjes of zo te maken hebben ;)

Ga nog even het eten voor vanavond voorbereiden, dochter bij vriendinnetje halen, zoon naar voetbal brengen, eten koken, eten, rotzooi opruimen, kindjes naar bed...en dan....een poosje met de beentjes omhoog :):p

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hey pip!
    Ik vind het knap hoor hoe jij alles doet. Winkel en kids en dieren en flink huishouden en school en sport en en en...
    Dus: *schouderklopje* voor jou! Echt...als ik al af en toe zie hoe gek ik kan worden met een klein huis met maar 1 kat en maar 1 kind...dan snap ik niet waar jij de tijd vandaan haalt!

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik ben het met fem eens... hier ook kennis van migraine en denk dat dat niet vol te houden is een maand lang.. maar snap dat de angst heel groot is en wat als deze prik ook fout gaat.. toch is er niet echt 'keus' als een maand lang migraine de andere kant is. Pfff... sterkte lieve kling, wat een enorme domper op al dat mooie geluk!

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    rem je hebt natuurlijk alles al geprobeerd. ik heb medicatie voor constant maagzuur, maar voor die tijd had ik vaak een glas melk naast me staan, en bij elk golfje zuur nam ik een slokje. dat verzachtte heel erg. Is dit nu meteen over na de bevalling, net als misselijkheid? Hoop so!

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

#1411 Bkoenen, 25 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2010
    ha Mill! edit :p

Mag ik even gillen? GGGIIII:LLLLLLLLLLLLLLL
    Vistaprint komt me nu alweer de neus uit :( Ik weet hoe ik de flyer wil en het LUKT NIETTT!!!!! WHHSSRRGGAGAGAGGG (dat was een gil met een kinkie hoestje erbij :p)

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve bussinnen,

Ik krijg net een smsje van Klingel. Ze klinkt alweer wat minder paniekerig gelukkig!. Ze heeft inderdaad dat lek, dat werd direct gezegd. Een spinal tap complicatie ofzoiets. Komt héél weinig voor. Heeft zij weer. Mok. (haar woorden)
    Daarom morgen in ambulance naar zhuis. Hoe circus. Ze hoopt dat nieuwe prik helpt want dit is ondraaglijk. :( Ze vindt het wel heel klote dat circus inclusief Florine mee en miss nachtje blijven, maar wil het graag proberen. Misschien daarna wel weer mobiel. Laten we het hopen!!!!

Verder relativeert ze door groot geluk van pruttelende baby naast haar, maar klote is het wel!

Ze vraagt of ik veel liefs wil doen en of we morgen eind van de ochtend haar handje vasthouden! Klingman is gelukkig ook volgende week nog vrij en ze krijgen ook langer kraamzorg.

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dank blijmeisje, voor update!
    Toch morgen erheen. Ik hoop echt echt echt echt echt dat het gaat helpen! Ik duim heel hard.

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @feM; Ssssssssssssssssssssssssst! Niet hier gek wijffie ;)
    Maar klopt wel ja.... *bloos en lachen tegelijk, was zijn lievelings... nu de mijne :p*

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oh oh...moet ik het weghalen? Zeg ik iets verkeerds?

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ik heb een edit gedaan :p

en vistaprint weggeklikt. Ik heb er even een pauze van nodig voor ik vandalistisch ga worden!

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Haha die fem, houdt de boel wel heel hè.......! Gaan de zaken goed trouwens?

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden ben ik ook weer eventjes

fem wanneer krijg je resultaat van bloedonderzoek

hier eventjes aan het wachten tot het eten klaar is en zo naar babyboom kijken (toen dat programma er de eerste keer op kwam was ik zwanger van zoonlief dus hopelijk nu ook weer binnenkort
    volgende week weer echo en dan zien we hoe de zaken ervoor staan

milla hoe gaat het nu met jou?

wat erg voor ons liefkling, ze hoort nu eigenlijk te genieten zonder migraine
    ik heb het eens een week aan een stuk gehad en vond dit al supervermoeiend
    hopelijk helpt de ingreep bij haar morgen
    kling ik hou je linker pinkie vast morgen

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik heb even wat gegoogled en dat ik ziek ben geweest kan van de tabletten komen die ik neem (glucophage-> metformine)

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *zwaai*
    Kom even aan mp voldoen.

@Fem: Jeetje, kinkhoest :( Wel heel goed dat je naar HA bent gegaan!

@Kling: Heb haar ook gesmst dat ik het zou doen maar dat mijn enige ervaring met ruggeprik ook zeer positief was...
    Ik ben maar vast begonnen met duimen voor een positief resultaat morgen.

Deel Deze Pagina