En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Nouja, opzich weten ze wel wat er met finn is, alleen waren deze onderzoeken gewoon echt nodig.
    Hij heeft sowieso reflux, maar dat was al bekend. De prikkel die normaal aan de maag wordt gegeven zodat ie ledigt, word bij hem niet gegeven. Daardoor wordt t eten dus zo langzaam 'doorvervoerd' in het lichaam. Maar ook daar kreeg hij meds voor (met een hele hoge dosering). Dat lijkt nu dus ook aardig goed te gaan...
    Voor zover het er nu naar uitziet, kunnen ze dus verder weinig doen. Maar tis nog ff afwachten wat er uit de rest van de onderzoeken komt...

En voor de rest weet ik het ff zo niet meer... hihi...

@ juud: ik zeg ook: nog een keertje ;) hihi.. tenminste, ik ben zelf zo'n miep die zich er dan eindeloos aan blijf irriteren..

@ klingnieuws: ben zoooo benieuwd!!

@ eten koken: gaak nu doen! Kan k daarna mn meisje lekker ophalen :)

Smak!

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @ppver: Gefeliciteerd!

@Remmie: Jaaaa, kindje mag komen, lekker thuis!!! :)
    K*** van knie, ik ga duimen dat laatste redmiddel helpt

@Lau/Finn: Wat een K**** ellende toch steeds. Als ze nou maar een oorzaak vonden, dan heb je tenminste nog houvast (denk ik...?). Geef je een dikke knuf aan ze door Remmie?

Zo, en verder weet ik het niet meer. Blij dat ik thuis ben want m'n telefoon was bijna leeg, haha.
    Nog niks gehoord van Kling, hoop zo dat ze goed nieuws zal krijgen!

Zo, dan heb ik wel weer aan mp voldaan geloof ik. Dan ga ik nu nog even iets doen...

Dikke knuf voor iedereen!!!

@Juud: Nog een lakken! Anders blijf je het zien zelfs al ziet een ander het niet.

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik kwam even kijken of er al nieuws van klingel is maar blijkbaar nog niet
    ik hoop zo dat het geholpen heeft

ik ga verder met halloweenkoekjes bakken

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Even heel snel. Klingel is weer thuis!!

Update! vanmorgen nieuwe ruggeprik, best indrukwekkend als je niet zoals woensdagnacht onder de morfine zit. Daarna eerst lang liggen en toen voorzichtig verticaal. En net thuis! Volgens mij is bankschroef van hersenen! Kan weer geluid en licht aan ook. wat een verschil! Morgen evalueren met arts. Sowieso twee weken absoluut niet bukken en niet méér dan Florinegewicht tillen om te voorkomen dat lek niet weer open gaat. Maar dat komt goed! Het actievere genieten is begonnen. Enorm blij. Liefs.

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Gelukkig! Het lijkt dus geholpen te hebben!

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh wat fijn om te lezen dat het goed lijkt te zijn gegaan. Ik duim nog even door dat het echt zo mag zijn!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat een fijn en mooi nieuws van ons klingeltje
    ben blij dat het gehopen heeft en ze nu thuis lekker kan genieten

8. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @remmar fijn dat je thuis mag bevallen.

@lautje/finn ik wens jullie heel veel sterkte.
    fin ik hoop dat snel een oplossing voor je vinden.
    je bent in goede handen.
    knuf voor beide.

@klingel goed nieuws dat je weer thuis bent.
    fijn om te lezen dat alles goed is gegaan.
    ik duim nog even voor je door
    want ik hoop dat het goed met je blijft gaan.

@me, net even bij me schoonouders verjaardag gevierd
    we hebben daar een chinese rijsttafel laten komen.
    ondertussen is me mannetje weer de deur uit gegaan om te werken.

9. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    'k kom even kijken of er al klingnieuws is....

Ik zie dat het een stuk beter gaat....wat een geweldig nieuws!
    Doe rustig aan meis.....en GENIET!!

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Oh heel fijn om Klingnieuws te horen! :)
    En helemaal blij dat t geholpen lijkt te hebben. Hopelijk gaat t nu de goede kant op! Heeft ze wel verdient nu ;)

Smak!

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Oh gelukkig lijkt het te helpen! En kan ze actiever genieten! Heeeeeel fijn!

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Net lau nog ff aan de tel. gehad... Dus ff voor de mensen die 't willen weten:

Zoals sommingen zeggen 'ik hoop dat ze wat vinden zodat er wat aan gedaan kan worden...' Daar is eigenlijk (al een tijdje) geen sprake van.
    Finn heeft reflux en dan de zure variant, waarvan bekend is dat kindjes daar eigenlijk niet overheen groeien. Nu zit aan hij eigenlijk aan de max. dosering qua meds. Zoals Lau zegt, werkt in 99.9% van de kindjes deze meds voldoende, bij Finn dus niet. Een optie is om er nog een ander med. bij te geven in hoop dat dit 't zuur minder maakt.
    Z'n zuurgraad was nu alweer zo laag, dat ze voor de nacht vreest hoe laag 't gaat zijn. Een teken dat dus eigenlijk deze meds niet afdoende werken...
    Dus kort door de bocht: een levenlang een lading meds voor Finn om het draagbaar te houden!? Veel andere opties zijn er eigenlijk niet... Besef komt eigenlijk nu pas dat Finn ziek is en er geen oplossing zo voor handen is!
    Ze is er 'klaar' mee en zit er beetje (erg) doorheen, geloof ik....

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat fijn om te lezen dat het beter gaat met Klingelding... nu kan idd grote genieten beginnen!

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh wat een klote situatie voor Finn, Lautje en Lautjeman he!
    Dat is toch niet wat je wilt dat je kindje zijn levenlang medicijnen heeft en zeker ook niet omdat ze dus ook maar middelmatig helpen.
    Geef haar maar een onwijs dikke knuffel van me en dat ik aan haar/hen denk.
    Hoop dat dat toch een beetje steun kan geven

15. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @lautje ik schrik erg van het lezen van het bericht over finn.
    dit is echt balen voor jullie dat jullie dit moeten mee maken met finn.
    en ik vind het erg sneu voor finn
    dat hij nu al te horen heeft dat hij levenslang aan de medicijnen moet zitten.
    ik wens jullie heel veel sterkte in deze situatie.
    en een dikke knuf.

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Deze maand heb ik bewust geen ovu testjes gekocht omdat ik altijd op dag 13/14 mijn eisprong heb maar heb hem niet gevoeld , en we hebben ook niet veel geklust deze maand vanwege ziek/druk/werk denk niet dat het wat wordt deze maand

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @asiqiz, verkeerd onderwerp/post?

@ Klingeltje, gelukkig lijkt het te helpen. Ik hoop dat het voor alle 100% werkt en dat ze nu fijn kan gaan genieten van kleine bloem

@ Bow, ja sfeer op werk, had er klein beetje van verteld, ze gaan nieuw bedrijfsstructuur toepassen, dus alles (1000) mensen worden opnieuw ingedeeld. Ikweet nu ongeveer waar ik kom, ondanks dat het werk wel blijft, zal dit ook veranderen, we gaan samen met een andere afdeling, dus de inhoud van het werk zal toch anders worden..... ik kan niet zo heel goed tegen zulke veranderingen.
    Ik vind deze baan juist leuk, anders was ik zelf wel op zoek gegaan naar iets anders.
    Nu vroeg collega aan chef: wat als ik me niet kan vinden in de nieuwe job/functie omschrijving? hij: dan is er een vacature.
    !!??
    MT weet meer, maar vertel het nog niet, dus nog zo'n 2 mnd in onzekerheid.

Pffff, heb nu al 3dgn zo'n buikpijn.
    Gister 9 x naar wc, pff
    chefin kwam langs op kantoor (doet ze maar 1 x mnd, terwijl ze 3 kantoren verder zit)) hmmm je ziet er wel beetje ziekjes uit.
    Tja, ik ben ook ziek, maar collega is er niet, dus probeer het nog even vol te houden.
    ! Oja, ........ nou opletten dan maar.
    Ja, als het echt niet gaat blijf ik thuis.
    ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

@ Juudje, hier duurt schilderen iets langer. Kan nu alleen op zolder, Maar als Smallman moet studeren kan dat niet, zit hij in de walmen...
    en verder kan het niet door al die katteharen, zit straks alles onder de haren... dus donderdag avond verder schilderen als Smallman 's avonds werkt.
    en dan een mooie foto :)

18. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    goeiemorgen!

Wat een ellende voor Finn, Lau en Lauman. Dit is niet waarbij je aan een reflux denkt. Je gaat er toch wel min of meer vanuit dat kinderen er overheen groeien.....maar levenslang medicijnen die nog niet eens goed helpen :( Wat erg!
    Rem....als je Lau spreekt wens haar dan heel veel sterkte...ik hoop dat ze een medicijn vinden wat wel gaat werken voor Finn.

Small; beterschap voor joe! Ik hoop dat alle veranderingen op je werk heel erg mee gaan vallen!

Kling; hoe is het nu?

Lim; hoe is het met jou en de kleine meid?

Zo nu een kopje thee....net bloed laten prikken, moest nuchter. Dus nu lekker thee met een beschuitje :)

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Haaaai!
    Baaaai! (zoef...naar de tandarts)

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat een vervelend nieuws lau,. ook al is het wel prettig dat ze weten wat er aan de hand is..knuf voor jullie.

beterschap smallie.
    succes bij smoelensmid fem.

pippa: kleine meid doet het goed, behalve dan dat ze veel krampjes heeft dus infacol is in huis gehaald. (probeer regelmatig fotos te uploaden in album)
    andere kleine meid gaat het minder mee.. dat is er 1 van grote regelmaat, en hele dag kraamhulp in huis en bezoek.. dat heeft zijn weerslag en uit zich in mega driftbuien die uren aanhouden..
    vandaag stuur ik kraamhulp dus naar huis, is laatste dag.. krijgt ze paar uur betaald verlof van ons.. zodat we weer normaal kunnen functioneren in huis.

Deel Deze Pagina