@lau bah wat vervelend dat Finn dus zijn hele leven aan de medicijnen zal zitten Had gehoopt dat er iets aan te doen was.. Hopelijk vinden ze in de toekomst wel iets waarmee ze Finn kunnen helpen !!! Hele dikke knuffel !!! @lim is te begrijpen dat kleine meis moeilijk kan aanpassen aan de opeens drukte in huis!! @klingel gelukkig dat je weer tegen licht enzo kan.. Kun je meer van Florine genieten !!
oh wat blije nieuws dat het heeft geholpen klingeling.. nu echt gaan genieten van kraamtijd!! (en verwerken van afgelopen dgen.. tranen mogen he meid!!) *knuf* ben zo benieuwd naar fotos van de kleine Florine @lim, ben ook benieuwd naar Puk! jammer dat het niet zo lekker ging met je ander kleine meis. hopelijk keert de rust nu snel terug @lau wat een zeer vervelend nieuws dat er echt niks te doen is.. en het besef dat Finn toch echt ziek is.. meid ik vind het wel erg rot voor jullie. Kan voorstellen dat je behoorlijk down van ben geworden.
Lim: ik zie maar 1 foto in je album! Wel van een hele mooie dame Maar de grote uitvoering Jij hebt ook geen geluk met kraamzorg he...nou, lekker weer de rust in huis terug. Voel jij je al beter?
Goeiemorgen Fem hoe wast bij ta? Juud succes vandaag bij gyn Smallie, beterschap meis, en ik hoop dat de veranderingen op werk toch goed voor je uitpakken, soms is het ook wel fijn keer wat anders, hopelijk werkt het ook zo voor jou. Rem geef lau en Finn maar een dikke knuffel, ergens wisten ze het natuurlijk al wel maar net wat je zegt, het besef komt nu. En voor de rest van zijn leven. brrrr Vreselijk.
Nai: hoe gaat het met de banenjacht? en met ei zoeken? ppv: kut dat het weer niet zo heeft mogen zijn, zou zo'n mooi verjaarscadeau geweest zijn... Alvast succes bij de gyn volgende week! Oja, ook erg fijn van baan, zal vast wat meer rust in je koppie geven! Alice: Keulen een leuke stad? Lekker met gezinnetje gerelaxed? Wel enorm balen dat werk dan weer zo tegenviel... Remmar: gewoon alweer 37 weken, jij bent echt de volgende, spannenddddd! Hoe is het met je naaktlopertje En als iets nieuws gevonden tegen het zuur? Anders moet die kleine maar snel komen En rem chronische pijn? Kut zeg! Werken pijnstillers? Matrasje/deken: thanks voor de tips, zag een matrasje in de aanbieding bij prenatal, denk dat die het wordt. Deken ben ik nog even naar aan het kijken, ga denk ik voor duodeken. Cin: wippertje gaan we aan de sint vragen, zijn leuke cadeautjes tegen die tijd Box kunnen we wsl lenen van vriendin van schoonzus, ben benieuwd. Aerosleep: gaan we pas voor als ukkepuk een buikslapertje blijkt. Hoe is het bij jou verder met de pijn? Red je het allemaal nog qua werken enzo? Leo: hersteld van de val? Mannetje weer beetje bijgetrokken? Natjes: lekker kleurtje he, dat oranje! Heb je nog bloed geprikt wegens moeheid? Zuurtje: hoe is het met de missel van de medicijnen? en wat gaan ze bij de echo bekijken? pix: nog zo'n last van maagzuur? anders even naar ha, je weet maar nooit Female: weet je al of het kinkhoest is? helpt de codeine? Bowen: hoest daar? Nog steeds zo vroeg wakker? Klingel: gadver, wat een gedoe zeg. Gelukkig lijkt het geslaagd en horen we snel weer mooie dingen van je! Pippa: je bent weer lekker druk met je kids, zo te lezen. Al iets minder brak vandaag? Milla: dikke knufffffff! Waar ging dat geheimzinnige verhaal van jou en fem over... Juud: hoe is het nu? Hopelijk weer wat beter dan eergister en gister? Hoe laat is je gesprek met de gyn? Smallie: gelukkig de rit naar eindhoven overleefd waag je je binnenkort nog naar de omgeving amsterdam (als je begrijpt wat ik bedoel). Thuis klussen is ook veel leuker dan op je werk aanpoten terwijl je je niet 100% voelt, bleg. Benieuwd naar de ontwikkelingen op je werk. Lautje: nee he, bah! Wat voor medicijnen krijgt Finn nu? Hopelijk kunnen ze (nog) erger voorkomen... Vind het niet gek dat je er helemaal doorheen zit, mijn god, dit gun je niemand.... Limmeke: haha, eigenwijze ontdane B... Balen van de krampjes van P, maar gelukkig is er meestal wel iets aan te doen! Updeet van mijn kant: vandaag weer bij de vk geweest. Eerst Hb (ijzer) geprikt, was zelfs hoger dan eerst (7.9 tegenover 7.6 in het begin), stonden ze erg van te kijken. Maar erg goede uitslag dus weer. Daarna controle, bleek mijn vk van vandaag een student van me te zijn. Ze zei al zo vrolijk gedag en vroeg daarna waarom ze me al een tijdje niet meer gezien had, ze was al bang dat ik het allemaal niet meer volhield, haha. Moet eerlijk zeggen dat ik haar niet herkende, maar die associatie leg je natuurlijk ook niet zo snel... Verder gevraagd naar de liespijn, waarvan ze zei dat het wsl de indaling was en bij het voelen: ja hoor, ingedaald! En voetjes rechts, wat ik ook al vermoedde, want daar steekt me soms toch iets uit Bloeddruk weer supergemiddeld (120/60) en bm op 32w, ook keurig dus. Gelukkig ook niet teveel last meer van lies/rug, dus kan weer gewoon mijn ding doen. Ga ik nu ook maar doen, werk thuis vandaag, maar heb nog niets gedaan
fem: andere album is voor contacten.. dus moet je je ff toevoegen als je wilt fijn dat je weer goedgekeurd bent milk
Milk; fijn dat je weer helemaal goedgekeurd bent. Wel goed om te weten dat de liespijn idd van het indalen was. Hier gelukkig wat minder brak.....maar zo verrekte labiel (zo ken ik mezelf niet), maak overal een punt van. Het gaat vanzelf over, weet ik inmiddels, maar ik vind mezelf op het moment niet echt gezellig . Lim; darmkrampjes bij de kleine uk...zielig he?! Hopelijk is ze er snel vanaf. Grote kleine meid moeite met alle drukte is ook niet leuk. Wel een beetje logisch als ze erg van de regelmaat is. Hopelijk gaat het snel beter als de kraamhulp weg is. Heb even in je album gekeken....zag 1 foto van je grote meid.....wat een prachtig meisje zeg! Ben benieuwd naar je kleine meid, dus ben zo vrij geweest je te verzoeken me toe te voegen
@milk fijn dat alles goed loopt!! tja de maagzuur viel vannacht mee dus denk dat het weer overgaat. raar.. maar denk dat het iets met mijn verkoudheid te maken heeft. nooit van gehoord dat maagzuur een probleem tijdens verkoudheid is maar toch vermoed ik dat daar wel een link is.
Milk; fijn dat alles zo goed gaat! Codeine: lekker spul joh! Ik slaap als een zonnetje Dat had ik 6 weken eerder moeten weten. Morgen kan ik bellen voor bloeduitslag. Tandarts was ' in and out'. Zo doen we dat al jaren. Ik ben langer bezig met tandenpoetsen dan met tandartsbezoek.
over driftbuien gesproken... ik heb vandaag ook eentje die smijt, slaat, schreeuwd en zichzelf overstuur maakt om kleine dingetjes.. is niet te genieten.. ik heb haar maar vroeg in bed weer gestopt want volgens mij is ze ook gewoon niet helemaal lekker.
@fem fijn dat je weer wat slaap kan pakken.. herlijk als je zo een bij de tandarts kan.. was bij mij ook zo.. en vorig jaar geweest en toen ben ik ineens bang geworden voor tandarts omdat er voor het eerst wat werd gedaan en hij best grof was met mijn tandvlees
ojee dat is naar pix! Ga je daardoor nu ook niet meer? Of is het nog niet zo erg? Ik ken wel iemand die al 19 jaar niet is geweest. Die moet je echt onder narcose brengen wil je iets kunnen doen...
nou ik had in april gemoeten.. maar wil niet nee.... ik weet dat er nu wel problemen zijn met mijn tanden.. ik denk dat ik namelijk een gaatje hebt.. en ja ben wel bang geworden.. het gekke is .. hij noemt zichzelf de angst tandarts... mar dat zou betekenen dat hij voorzichtig met je omgaat en alles uitlegd. nee hoor.. hij is echt een heel onaardig man die niet met je praat. assistent prept je hij komt binnen doet zijn slachtwerk en vertrekt weer.. moet naar mijn idee gewoon een ander vindne.
Ik zou inderdaad een ander zoeken. Leg daarbij ook uit dat je bij de vorige geen goede ervaringen hebt gehad.. Wel voor je tanden blijven zorgen hoor, want hoe langer je ermee wacht hoe erger het gaat worden. Je kan er beter maar snel bij zijn. Ligt Eva inmiddels lekker te slapen?
ja ik loop al een tijdje nu met de gedachten dat ik wel naar de tandarts moet maar steeds maar niks doen daaraan weet wel dat ik moet gaan, en zal ook gaan alleen ik stel het steeds maar uit. ja, ze gaf geen kick. terwijl ze net ervoor in de slaapzak aan mijn arm lag in haar knuffeldoek te bijten en hard uit de mond trekken. ze had het tussen de tanden.. was ze best wild mee bezig. hoe gaat het met nikita?
Hey Pix, ik lees je tandartsverhaal, hier ook angsthaas voor tandarts, maar sinds ik nieuwe heb gaat het stuk beter. Heb mijn oude tandarts gewoon keer in zijn duim gebeten omdat ie niet wou luisteren!!! Nieuwe tandarts uitgelegd dat ik heel bang ben en hij legt alles super uit en eigenlijk geen centje pijn meer. Waar mijn angst voor tandarts vandaan komt weet ik eigenlijk niet. Heb tegenwoordig gewoon altijd verdoving en daardoor geen pijn. Maar blijf toch de angst houden ondanks geen pijn en leuke tandarts, vreemd eigenlijk he.
pixman is ook bang voor de tandarts en staat daarom ingeschrijven bij die die ik nu ook hebt. ik ben juist daar in gaan schrijven omdat pixman dar ook loopt. achteraf had ik dat niet moeten doen, want pixman kwam er later mee dat ik beter een ander kon zoeken omdat hij echt geen leuk tandarts is en daarom ook niet durf heen te gaan.
Maar echt pix, een fijne lieve tandarts doet wonderen! Ik moest vroeger bij de schooltandarts in de kamer met de dikke deur.. panisch was ik. En nu denk ik er pas de dag van tevoren aan. Gewoon bellen met andere praktijken en uitleggen hoe bang je bent.. En heel stom, maar als ik echt iets moet en ik ben heel bang, net als een wortelkanaal een tijdje terug, denk ik altijd aan dat het veel erger kan. Bijvoorbeeld dat er mensen zijn die op hetzelfde moment naar het ziekenhuis gaan voor chemo Tja klinkt stom/raar, maar werkt echt als een trein!
thanx meiden ik ben gelijk op internet gaan speuren en ben eentje tegen gekomen.. ik kan online aanmelden. maar hoe zeg ik mijn oude af?