En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Remmar, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    goedemorgen

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

Jan 16, 2009
    2,188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee Pix, zoals ik het begrijp is ze afgevallen (zoals normaal) en zit ze nu bijna weer op haar geboortegewicht. Prima dus!

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    kan iemand mij een schop onder mijn kont geven
    heb totaal geen zin om iets te doen maar ik moet
    heel de tafel ligt nog vol met halloweenkoekjes ie in zakjes moeten gsoken worden

en het ziet er hier uit alsof een bom ontploft is

4. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    Morgen!

@ Zuurtje; *schop* :D

@ Natjes; ik kan me voorstellen dat de keuze van je collega je niet in je koude kleren gaat zitten. Ik krijg het er helemaal kriebelskoud van....afschuwelijk!
    Hier geen vervelende dingen aan de hand, maar het gemaal en gedenk ken ik wel hoor....zijn ook hormonen volgens mij. Loop eigenlijk dagelijks met hoofdpijn. Ik wilde dat ik mezelf af en toe uit kon zetten op het moment :p.
    Knuf voor krentebaard van de kleine man!

Ppver; wat een schrik....gelukkig wel goed afgelopen, maar toch altijd een heel gedoe als je schade hebt. Knuf!

Gelukkig goede berichten uit huize Klingel....fijn!

Ben het verder even kwijt....later meer hoop ik!

Hier had manlief toch gelijk over verbouwingsplannen van mij....veel te duur :D:p (wie zei ook weer dat ze altijd gelijk had :)).
    Het idee om de keuken naar de kamer te verplaatsen en van de keuken twee slaapkamers te maken was wel uit te voeren, maar ik had geen rekening gehouden met de enorme berg werk qua leidingen en afvoeren. Dus helaas plan over....op naar het volgende plan, ik ben tenslotte niet voor 1 gat te vangen ;).

Tot later!

5. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    he lieverds,

even snel van af werk, later meer reacties

Maar klein vraagje, gister een vellux deken opkunnen halen via mp voor maar 10 euro (koopie)
    @ Remmie, Maareh..... leg ik der dan alleen onder de deken of dan nog steeds met slaapzakje?

@ Milky, Ik heb vlak bij A'dam Amstel gewerkt, dus doe ik dan met de trein, plan leuk de dag na je start verlof.
    Liefst op n di/do/vr. Neem ik vrij, met kindjes hele onderneming doen zie ik niet zo zitten :)
    Wel een tripje voor hun dan, ik zie tegen die tijd wel :)

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    @ Natjes, knuff voor al het denken en draaien. Komt dan ineens zo dichtbij he als iemand in nabije omgeving zo'n beslissing maakt. Brrrrr!

@ Pip, oh wat jammer dat eerste plan niet door kan gaan maar inderdaad op naar plan 2! Denkmodus opnieuw aan! :)

@ Zuurtje, schop!! Inpakken die zakjes met snoep!

@ Ppver, wat schrikken zeg dat je bent aangereden! gelukkig lijkt er niet heel veel aan de hand maar blijf het wel goed in de gaten houden hoor!

@ Kling, oh wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat! En dat je rechtop kunt mamaglitteren! :D
    Ik hoop echt dat het vandaag lukt om een foto van je trots te laten zien!

@Small, tja verandering kan goed zijn maar ik kan me voorstellen dat als je tevreden bent met je huidige werk dat je gewoon niet wilt veranderen. Knuff!

@ mezelf, gister naar Ikea geweest. Was gezellig en leomeisje echt lief in wagen blijven zitten of naast mama gelopen.
    Maar nu heb ik wel reuze pijn in mijn rug :(

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Rem, slaapt Nikki eigenlijk al in eigen nieuwe kamertje? En hoe doet ze het? En is beeb2 kamer al klaar? En zijn jullie uit de naam?

Ik heb vannacht bedacht Lars of Sjors :)

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Klingel: wat fijn dat je je nu alweer zoveel beter voelt! Nu worden we alleen nog wel nieuwsgieriger naar Florine hoor, fotooooooo.

Natjes: bah, krentenbaard en wakker liggen van abortus, extra heftig met al die hormoontjes op de achtergrond. knuf!

Pippa: hoe staat het met de plannen voor de twee hutjes op zolder?

ppv: auwie, hopelijk is je scooter snel hersteld en jij ook!

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Ik heb mijzelf ziek gemeld. Voel min bah

10. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    rent de bus is geeft iedereen een dikke knuf...

Deze dagen zijn niet makkelijk. Abby is al een paar dagen flink aan het mopperdozen. Gelukkig begint het minder te worden. Schoonzus gaat na haar operatie van vorige week nog niet goed. Gisteren oudste zoon opgevangen. Gisteren ook weer tante geworden.

Ondertussen gaat het huishouden iets beter, maar het neemt allemaal zoooo veeeeeel tijd in beslag.

Heb wat terug gelezen, maar weinig opgeslagen

@ ppver: owj schrikken... knuf
    @ Limmeke: krampjes? Heb je dophilus pouder geprobeert. Het is engels en werkt als een trein. Het is natuurlijk en geen homeopathie. Bij abby werkt het na een fles met die reut. Het is wel prijzig, maar je doet er echt 3 maanden mee... sterker nog: ben nog steeds met de eerste pot bezig... al begin ik de bodem te zien.

@ Klingel: fijn dat je nu echt kan genieten.

@ vandaag: door het huis heen, kadootjes voor zus en beeb kopen en oeh misschien nog even iets voor mezelf...

KNUF TO ALL

11. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    knuf voor alle zieke meisjes

@ Jeje, gefeli met tante worden, van je zus toch? jongen of meisje? net zo knap als Jesse

12. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Wilde jullie even bedanken voor alle lieve sms-jes, kaartjes en mailtjes! Het heeft erg veel geholpen te weten dat er zo word meegeleefd.
    Finn is weer lekker thuis.
    We hebben een paar pittige dagen achter de rug. Vooral om ons mannetje op de uitslaapkamer aan de hartbewaking, infuus, sonde en dergelijke te zien liggen was erg zwaar. Gelukkig is er uit de scopie gebleken dat er geen gezwellen zitten, een pak van ons hart. Helaas blijkt uit de ph-meting wel dat hij de medicijnen echt heel hard nodig heeft. Over een paar dagen krijgen we de uitslag van de biopten, of er ontstekingen gevonden zijn en of zijn medicijnen nu voldoende werken. Zo, niet dan krijgt hij nog een meting door middel van een chip in zijn maag en extra medicijnen. Het blijft voor ons lastig te accepteren en erg confronterend dat ons mannetje niet helemaal gezond heeft en daar waarschijnlijk last van heeft. Gelukkig kunnen we ook nog zien dat er zoveel kinderen zoveel slechter aan toe zijn en gelukkig is Finn een ontzettend vrolijk mannetje.

13. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Goedemiddag!!!!

Milk, was nog vergeten op jouw mooi vk bezoekje te reageren. alles was weer prima in orde, super!!!

Natjes, wat verschrikkelijk van stagaire zeg!!! Kan ze niet nog even uitstellen? En Tygo krentebaard?? he bah, pas je wel op? Ik begreep van remmie dat het besmettelijk is ;)

Ppver, jemig dat zal schrikken zijn geweest? Gelukkig viel het allemaal mee.

Jd, gefeli met weer tante! En knuff voor mopperdozen Abby!

Pix, beterschap meid!

Pippa, goezo, blijven broeden! Ook op nieuwe plannen. En is je man niet beetje handig dat ie veel zelf kan doen??

Klingel, zooooo blij dat het eindelijk wat beter gaat!!! En jaloersssssssssss want Elke gaat vandaag Florine bewonderen :D

Nai, quinn vannacht wel goed geslapen??

Juud, hoe was het?

Hier gaat goed alleen moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe Had ik al gezegd dat ik moe ben :D
    Ach ja, voor goed doel he :)

Remmmmmmmm waar is joe, je hebt MP he!

14. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    ahhh goss Lau, daar krijg ik toch wel de tranen van in mijn ogen hoor, als ik die foto zo bekijk. Vind het zo sneu voor jullie ventje!
    En voor jullie ook natuurlijk hartstikke zwaar! Ik mail je binnenkort nog! Smak!

15. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @lau.. ag meis, wat bow zegt.. ondanks dat hij daar zo lekker zit te spelen krijg ik wel een brok in mijn keel ..arme Finn.. zo jong en nu al zo in en uit de zkh :(

@yadi gefeli met tante worden

@me zometeen mijn bed weer in.. eerst eten ondanks maagzuur :( en wat heb ik vandaag gegeten? 2 beschuitjes .. *zucht*

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Milk, fijn dat bij vk alles weer goed was en beeb lekker ingedaald is. Geniet nog goed van de laatste weken want bij jou komt het einde ook langzaamaan in zicht! joehoe!
    Hoe zou jij het zwanger zijn omschrijven? Wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?
    Tot hoeveel weken wil jij eigenlijk doorwerken?

@ Pix, gets beterschap!!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    @ Yd, gefeli met tante worden! Van nichtje of neefje?
    Succes met huishouden! grote nadeel ervan vind ik altijd dat als je klaar bent en lekker op de bank zit je alweer dingen ziet die moeten gebeuren *zucht*

@ Lau, fijn om hier iets van je te horen. Tjee wat confronterend om Finn zo lekker spelend maar met slangetjes in te zien. Het is gewoon klote dat hij medicijnen nodig heeft, je wilt 'gewoon' dat je kindje gezond is en niks nodig heeft.
    Onwijs dikke knuffel voor je gezinnetje!!!

@ Rem, MP!!!!!

@ Bow, ah zo moe dus, blehh!!! Inderdaad het is voor een goed doel en geeft ook bevestiging dat lichaam hard bezig is in deze eerste weken en dat is fijn maar tegelijk is het ook dikke vette bleh ;)

@ zo net weer naar ikea geweest, gister ook al haha. Wilde rode ronde matjes hebben, gister waren ze op. Vandaag weer gecheckt en stond dat ze er weer 80 hadden dus hup leomeisje weer in de auto en richting Ikea. Nu hadden ze er wel nog genoeg, dus meteen rode assecciores erbij.
    Bij thuiskomst meteen in badkamer en bij de wc beneden, staat mooi dus ik ben weer helemaal in mijn nopjes :D
    Straks alleen plakbloemen op rolgordijntjes plakken want die is nog limegroen van oude kleur en met rode bloemen erop trek ik het er toch weer bij, slim he :)

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Oh ja en ik ben ook zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo jaloers op Elke!
    Florine vandaag bewonderen en natuurlijk ook mama Kling!

19. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    @leo, hoest met rug??? Jij ook al zo jaloers he :D ik ook :D :D

@miranke, waar is jij?? Vertel eens hoe het gaat en met Sanne????

20. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ tante: van een jongetje Daan... hij lijkt heel veel op Jesse, maar het shockende is... ook op Abby. Sterker nog: mijn vader vond een foto van Jesse waar Abby erg veel op leek. Jammer dat ze zo ver weg wonen en dat ik geen auto meer voor de deur heb!

@ Abby: gaat vandaag echt onwijs goed. Niet meer brullen voor het slapen *ff afkloppen, ze ligt nu in bed*

@ Lautje: jeej meid wat heftig! Het is zo zielig om hem zo te zien, maar volgens mij was hij heerlijk aan het spelen. Knuf meid. Ik heb er geen andere woorden voor!

@ Leo: ja erg he... de badkamer is nu al weken schoon! Nu is de keuken weer mijn frustratiepunt. IK WIL EEN ANDERE KEUKEN! okay het is overleefbaar, maar nu is het gewoon duidelijk. Het ding is wit met zwarte handvaten en de vlekken (ja, van de vorige bewoner en we wonen hier al 7 jaar) zijn er nog niet uit! Alles is slecht gekit, slecht afgehangen en na 7 jaar soppen gewoon nog goor. ARGH... leuk verhaal he! Bedankt dat je me helpt herinneren....

Was net ff tv aan het kijken over mensen die verhuizen naar australie... That brings back memory's. Helaas JW wilt niet mee!

Share This Page