Als ik dan mijn gyn geloof, loop ik precies 15 weken op je voor edit: Niet dus, 15 weken en een dag ****
@juud, zou super zijn als gyn er wat meer vaart achter zou kunnen zetten. Toch is de wachttijd geen verloren tijd. Misschien kun je toch proberen weer wat op te krabbelen wetende in je achterhoofd dat er wel degelijk wat gaat gebeuren! Edit: Sorry zag het te laat, ik zal ophouden, je weet ons te vinden he!
Meiden, ga nog even een speech schrijven en dan spullen inpakken en naar bed. Morgen vroeg op, want vroeg weg. Oh ja, en Femke is ziek. Heeft vandaag niets gegeten en heeft koorts en overgegeven aan tafel. Hopelijk morgen iig tijdens plechtigheid wat beter. Daarna kan ze bij vriendin terecht.....
Uuuuh denken jullie ook dat Klingel niet meer onder ons is ondertussen?!!? Er was vast een heel hongerig meisje...
De hoeveelste knop op mijn laptop is de F5 knop? Zie hem niet meer. @Juud: megapletknuff voor jou. En veel plezier voor morgen.
ik denk ook dat er iemand honger heeft............................ Juud, oh ja dan ook nog dat Femke ziek is Beterschap voor haar!
Klingel is vast aan het voeden of heeft bezoek of zo Nog geen antwoord van Remmie, ze zal toch niet aan het puffen zijn?
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar is Rem er gister wel geweest dan?!?! Is ze gewoon stiekem al 2 dagen mdr!