Oke, ik weet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind het niet leuk meer...................:x:x:x:x:x:x
Heb ik wel even gedaan maar ging niet goed, had niet genoeg voeding. Dus uiteindelijk gestopt met 2 weken of zo.
en we staan/zitten weer in de wachtstand........................ (zien jullie dat mijn smiley een beetje minder blij is. Ik vind wachten niet leuk! Denk bijv. aan mijn Ikea/badmatjes verhaal )
ik vroeg het me ineens af, wist het niet meer. Weet je al wat je nu wilt gaan doen? En weten jullie eigenlijk al namen? En wil je het geslacht weten? En zo ja mogen wij het weten? Tja, in wachtstand ga ik vragen bedenken hihi
Bekijk bijlage 104334 waargebeurd: de dame die naast ons in de lift stond in het ziekenhuis, afgelopen dinsdag na ruggenprik deel 5 , keek naar ons. ik dacht, die ziet: ongeruste man met wallen onder zijn ogen van hier tot de dordogne duwt bleke fronsende vrouw met tril-lipje in rolstoel, vrouw heeft maxi cosi op schoot met daarin blozende bloeiende liefgeluidjesmakende baby in aaibaar jasje. maar de vrouw keek ons aan met warme ogen zei: ' zo ziet rijkdom eruit ' en zo ziet rijkdom eruit: florine helena glitter klinggezin van ken tot barbie de eerste en enige. *gaat nu echt janken* tot later liefbus. trotskus.
*zwaai**smak* lief mama van FLorine.. 45 minuten aan de tiet.. goh brings back memories!! maar eh.. we willen Florine nu zien schat!! EDIT: inmiddels ben ik te traag. daar is ze dan. wat een bolleke.. echt prachtig. wat hebben jullie een mooie meid gemaakt klingel.
hallo meiden! Ik was er nog wel hoor! Met volle buik en wel.... @ kling: wat een plaatje van een dochter! Heeerlijk!!! @ vk: alles weer oke! @ mezelf: laatste tree van trap gemist vannnacht. Kan ik niet aanraden... Smak!
En Rem, ff voor de duidelijkheid: je eerste keer MP per dag is altijd voor 10 uur 's avonds! Dat weet je dat in het vervolg