heb geen ervoor foto van de badkamer, wel foto van toen we het kochten, van de brochure. Maar wel dezelfde raam, kunnen jullie het verschil zien; (wel kleine foto)
WOW smally!! super dakkapel, geeft inderdaad veel meer ruimte maar ook het gevoel dat het veel ruimer is en lichter en super werkje aan de commode/bureau
ik ben bezig met een weekkalender voor 2011 maken voor mijn schoonmoeder en mijn moeder als cadeau voor sinterklaas (en kerst voor moeder) ..wat kost dat tijd zeg.
Ik heb echt onwijs tranen in mijn ogen en kippenvel op mijn armen. Lieverd, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen. Ik wil je heel graag een onwijs dikke knuffel geven, ik hoop dat je die toch een fijn gevoel kan geven. En kom en ga in de bus wanneer dat voor jou goed voelt, jouw plaatsje is altijd warm! Kus!
Small, zo hee dat is een verschil zeg! Mooi en wat een ruimte erbij! Bow, wanneer krijgen we foto van erker te zien? Pix, bleh een rotnacht dus achter de rug. Gadver! en nu weet ik het al niet meer, tjee wat erg! Oh ja iemand nog iets gehoord van Milk? Die is al paar dagen niet online of in ieder geval niet meer actief in bus geweest. Ik vannochtend met vriendinnetje naar babypark geweest, erg gezellig. Zij is nu 20 weken swang dus lekker veel dingen uitzoeken en ik heb gekeken naar een peuterbedje voor leomeisje. Vanmiddag boodschappen gedaan en even bij prenatal nieuwe winterjas voor leomeisje gekocht en natuurlijk kon ik ook dat rokje en truitje niet laten hangen
piep! sal ik even een klingliaans lange en tevens sletterige want ' in 3 topics gelijke ' update spammen inclusief foto en asociale ' ik heb niets bijgelezen dus toedeledokie maar weer' ?
Ja ik begin het een beetje flauw te vinden hoor Ze had natuurlijk ook gewoon direkt die klingeliaanse reactie er neer kunnen ploffen ipv eerst te zeggen dat ze dat misschien van plan is en ondertussen Florine nog x aan tit leggen en zo.....