oh mijn hemeltje wat een Florine!!! zo kleurig aangekleed en so lekker slapend... ik ben verliefd even nog reactie op je 2e helft van bericht.. wat een pittig bevalling, ik kan voorstellen dat je behoorlijk in shock was geraakt. eng.. echt eng!! maar de feit voor waar je het hebt gedaan, echt zo'n een mooie cadeau echt waar. en ik geloof dat je het ritme zelf heel goed pakt en ik kan je alleen de mooiste tijd wensen met je pracht gezinnetje.. voel je niet verplicht hier op forum te zijn, geniet van dat kleine wondertje tijdens de voedingsmomenten, slaap momenten en knuffel momenten
Leo wat triest Hoe ontzettend ongelukkig moet die man zijn geweest dat hij dacht dat de dood de beste oplossing zou zijn Hele dikke knuffel!
Leo: alles goed hier hoor, gewoon lekker druk. Ik laat het echt wel iemand weten als er iets begint Maar lief dat je aan me denkt. Nu proberen bij te lezen en te reageren...
Goede morgen, hoe gaat het vandaag met de busbabes? Ik gister nog even flink gehuild in bed, kan het ook echt niet pakken/begrijpen. Daarna nog even tv liggen kijken, toen onrustig geslapen maar dat had ik niet anders verwacht. Vannochtend al veel gesmst met vriendin/collega's. Hij is gevonden door broer, daar had hij brief naar toe gestuurd. Dus duidelijk een doordachte daad, misschien dan beter? Ik weet het niet, zou willen dat we allemaal meer voor hebben hadden kunnen betekenen. In brief staat dat hij het zo goed vond, maar is dat zo? Tjee wat een vraagtekens blijf je nou hebben he, en ik ben niet eens familie. Pff door wat een hel zullen zij gaan.
milk, fijn dat je weer even wat van je laat horen! ?Heb je echt gemist hier! Ennuh jij hebt ook MP he!
@leo, ja als je met zulk nieuws in je hoofd gaat slapen dan slaap je natuurlijk niet zo fijn. En zelfmoord is altijd zo moeilijk. We hebben laatst op werk nog hele discussie over gehad. Collega had ook buurman gevonden.... 2 kleine kindjes, en laatst Antonie Kamerling. Hoor het weer veel te vaak laatste tijd. Dikke knuf voor jou liefLeo! Milk, haaaai hoe is het? Hoe is het met rug? En de yoga? bevalt goed? @film The MIst, wat een afknapper zeg op het eind. was er zelfs beetje pissig om. hihi echt stom eind! So dat wou ik nog even zeggen
Wauw wat is Florine mooi! Helse bevalling....nu lekker aansterken. Wij gebruikte Cinababy en lieten Finn overdag in ons zicht op zijn zij slapen, s nacht is bed op zijn rug. Leo, wat een afschuwelijk bericht! Remmar, laatste oktober kans vandaag! Female, klinkt goed het halloweenverhaal. Hier word helemaal geen halloween gevierd. Hier een vrolijk mannetje die al 3 nachten enorm goed slaapt, maar 1 of 2 x eruit s nachts, wat een heerlijkheid! Donderdag weer ziekenhuis voor uitslagen. Zelf morgen zelf naar de plastisch chirurg voor een plek op mijn gezicht. Vanmiddag visite van schoonouders bah. Niets van ze gehoord toen Finn in het zh lag en nu mij een maand later een verjaardagscadeautje willen brengen, alsof ik daar op zit te wachten...
@lau, wat super dat Finn zo goed slaapt!! Heerlijk zeg. Wat heb jij voor plek in je gezicht dan waar voor je naar pc moet? En kan me voorstellen dat je niet echt op je schoonouders zit te wachten, zeker als ze Finn niks heeft gehoord van opa en oma! Blijf zulke dingen raar vinden! Nou sterkte voor morgen en vanmdidag dan
MP? Mijn MP gaat pas in nadat Remmar is bevallen hoor Natjes: hoe is het afgelopen met collegaatje, uiteindelijk toch vrede mee? En wat heerlijk dat je je beebje al voelt! Hoe voel je je er verder bij? en al gevoel of het J of M wordt? Naiobi: hoe is het afgelopen met de test/baan? Ik vind het trouwens wel supergoed van je dat je gewoon via uitzendbureau wilt/gaat werken om gewoon maar werk te hebben. Er zijn veel mensen die dit niet zouden doen, dus schouderklopje voor jou! yadi: wat was er met schoonzusje/operatie? hoe gaat het nu? en nieuwe neefje al gezien? leuk dat ze allemaal zo op elkaar lijken. lautje: wat heerlijk dat finn gewoon weer thuis is! Zo'n zure buik is niet niks, hopelijk slaan de medicijnen voldoende aan. Het lijkt me vreselijk moeilijk om bij zo'n ogenschijnlijk gezond en vrolijk kind te moeten beseffen dat hij gewoon ziek is. Verder dan ook nog je eigen lijfje wat moeilijk doet en je wil om veel te doen, knuf! Ik denk aan jullie! Bowen: moe de hele dag door, of vooral aan het eind van de dag na een dagje hard werken? knuf! Leo: lekker geikeaat en alles weer opgefrist, fijn is dat he! Hoe staat het verder met jullie wens voor een tweede en je lijfje? Wel een schrik van je collega zeg, bah! Cin: wat heerlijk dat je Bruce echt hebt voelen reageren op geluid en nu ook van buiten tegen jullie handen. Moet zelfs eerlijk zeggen dat ik dat hier nog nooit reactie op geluid opgemerkt heb... (maar ukkepuk is altijd druk, dus ja...). Gefeli met nieuwe huisje, ontzettend fijn dat jullie daar nu mee bezig kunnen zeg! En dan ook nog zo'n goede 20w echo, heerlijk! Juud: KUT! heeft gyn je wel een beetje op weg geholpen? en hoe was bruiloft? Klingel: wat een heerlijk frummelbloempje! Echt genieten, zowel de foto's als je trots voor florine! Wel ontzettend KUT van hele bevallingsrompslomp, maar gelukkig maakt jullie wereldwondertje veel goed! Remmar: nog treden gemist de laatste tijd? pippa: je hebt mijn vraag nog niet beantwoord: hoe staat het met de hutjes/zolder-plannen? En hoe is het verder met jou, naast de emotraantjes? En nog effect gemerkt van de advertentie? Pixie: ondertussen weer wat opgeknapt? Smallie: lieve banner!! En weet je al meer van zusje Dakkapel ziet er super uit, heerlijk ruim! En wat is dat bureautje leuk geworden zeg! Female: geen kinkhoest dus... gelukkig slaat de codeine aan! En je halloween klinkt weer super, ben er zelf niet zo van, maar kan me voorstellen dat het in je buurt echt leeft zo! Milla: dat liedje *snif*.... maar geef de moed niet op, jullie zijn nog lang niet uitgestreden, dat weet ik zeker, hoe moeilijk het ook voor jou/je lijf is! Denk aan je! Alice: fijn dat je weer een beetje went op werk, je klinkt alweer een stuk beter! Lekker druk geweest de laatste dagen. Donderdag schoonzusje en neefje van vier over de vloer, milkman ook dagje vrij, dus extra gezellig. Vrijdag gewoon gewerkt en 's avonds heerlijk saampies ingestort op de bank. Gister matrasje, katoenen deken (paars!!) en beddengoed gekocht, weer iets af kunnen vinken van het lijstje. Gisteravond nog op kraamvisite geweest bij vriendin met twee maanden oud jongetje, heerlijk kereltje, geobsedeerd door mijn krullen en daardoor goedlachs, haha. Ik zie er al echt naar uit ook zo'n frummel 'van mezelf' te hebben Straks komen schoonouders even langs, die wonen hier 2 uur rijden vandaan, dus erg lief! Ik ga dus nog even huishouden beneden... Rug gaat goed, al doen mijn liesen (liezen?) nog wel lastig. Ukkepuk zit blijkbaar goed ingedaald al. Vrijdag onderweg naar het station schoot de ketting van mijn fiets af en moest ik dus verder lopen en de terugweg dus het hele eind, inclusief fiets aan de hand. Toen kon ik 's avonds echt niet meer lopen... Maar gister en vandaag weer alleen beetje zeurende liesen, that's it. Yoga: suf en saai, maar heerlijk ontspannen Leo vroeg nog hoe ik het zwanger zijn zou omschrijven, lastige vraag zeg... Als je het zo vraagt kan ik alleen maar ontzettend blij en trots zijn en vind ik dat alles weer relativeerbaar is. Ik voel me nog prima en heb er daarom voor gekozen tot het uiterste door te werken, zodat ik des te langer heb na die tijd. De komende tijd ook veel feestjes en heb daar ontzettend veel zin in. Verder laat ukkepuk elke dag flink van zich merken, wat het goede gevoel alleen maar versterkt. Daartegenover staat hoe moeilijk ik het vind om enkele andere meiden hier zo in een dip te zien. En dan heb ik het niet alleen over onze NSNZ (nog steeds niet zwangeren), maar ook over de situaties van zieke kindjes, confronterende berichten uit de omgeving etc. Misschien dat ik daarom ook wat minder aanwezig ben, omdat ik het gewoon heel moeilijk vind om met dat soort emoties om te gaan... Vraag me ook af hoe het bijvoorbeeld gaat met Giegel en Gabbel, die toch een van de grotere wensen aan de kant hebben moeten zetten... Lautje, Juud, ppv, Milla, Giegel, leo, zuurtje, remmar, jullie allemaal nog een extra dikke knuf van mij! Zo, weer up to date genoeg lijkt mij
hey milk ik ben aan de beterende hand. nog niet helemaal over maar de misselijkheid is gelukkig weer vertrokken al is de eetlust ook niet zo aanwezig.maar ik ruil de een in voor de ander.. ik ben eer ongesteld dus daar komt de een en ander last ook weer naar voren..grrr.. wat voor feestjes heb je de komende tijd?
Heeey meiden! Ik hier snel ff.. Gisteravond ging schattie pas om 22.00 uur slapen. Na extra flesje, nog ffies eruit te zijn geweest en daarna een dikke (nouja dunne) poepbroek. Geen idee wat haar dwars zit, maar wrs dus de poep!? Uiteindelijk bij mij op de armen in slaap gevallen.. Dus ik was op...... Vannacht opzich oke geslapen, tot uurtje of 6?! (toen was nikki wakker). Bij ons in bedje genomen, flesje gedaan.. Duurde ff en opeens: mama?! mama?! en spuugt ze zo de hele boel onder.. (gelukkig maar dat we die matrasbeschermers op bed hebben liggen zijn ze toch nog ergens goed voor). Arme schattie is dus echt niet goed te pas.. Ze moet alweer/nog steeds zo vreselijk hoesten. En zit ook elke keer met haar handjes op der hoofdje/oortjes te slaan. Als dit morgen nog zo is, gaan we geloof ik toch maar ff langs de HA. Begin me nu toch wel beetje zorgen te maken, aangezien dit al 3 a 4 weken duurt onderhand... Gelukkig mocht ik vanmorgen ff lekker blijven slapen van Rem. Vanmiddag nl. afgesproken met de meiden van de zwangerschapsgym (van nikki). Rem ligt nu lekker te slapen en gaat ie hele middag ook nog wel doen, denk ik.. haha... A fijn.. sorry voor de ego! Nu ff wat eten en dan *zoef* Dikke smak!!!
he wat is dat toch vreselijk naar dat nikki nog zo ziek is. en steeds maar op de hoofdje/oortjes slaan. ze zal dus echt nog veel last hebben . hoop echt dat ze snel weer beter is. geef je iets ook tegen de misselijkheid?
ik ben even topic 1 aan het door spitsen van 3 dagen voor mijn bevalling.. wel grappig dat zo te lezen ..maar jeetje wat kletste we VEEEEL meer toen!
werd het net spannend op 22 mei waar ik vertel dat ik mijn slijmprop verloren was en houdt het op tot 6 juni slaat ie al die dagen over ..hoe kan dat nou?
haai! @rem: heel dikke knuffel voor de nikki, en ook voor de jou en de jouwen! senks voor je antwoorden! hier ook op de zij, snap niet waarom 1e kraamhulpmeisje op de rug legde eigelijk vannacht was weer slapen van 00 tot 0400 en van 0500 tot 1000 dus we voelen ons geweldig alle3 @rem: sin in bevalling snap ik wel hoor! niet alleen omdat je een goede ervaring achter de rug/buik hebt maar ook omdat je gewoon zo benieuwd bent naar remmiebeebje he! snif! @pix: dank je voor je megarea op de mijne! maareh, ik weet niet echt wat mijn voeding voor krampjes kan veroorzaken.. eet nog immer weinig, veel soepjes/fruit, geen sinaas/zuur fruit, broodjes, zuivel, en vitamines? @leo: ach wat een vreselijk nieuws, echt schokkend zo triest en treurig, huil... wil je naar het afscheid gaan? lijkt me ontzettend moeilijk, de manier waarop hij gestorven is, en dan een ceremonie... knuffel!!! @milk: goeso dat jij ook so goeso gaat in de zwangerschap! geniet, tis zo voorbij! (maar dan wordt t alleen maar mooier!) @pix: ja ' toen ' kletsen we echt veeeeeeel meer he. ik weet nu wel hoe het komt dat het minder is: iets met een beebje krijgen! @limmeke: ja ik wist dat puk puk was, maar niet of t op zp mocht, omdat 1e meisje (eerst?) niet met naam genoemd werd? hoest daar? @lau: hee ben je weer terug bij ons? nieuw abonnementje genomen? wat heerlijk dat finn beter doorslaapt! wel spannend, de uitslagen.. ik duim! @bow: bowman nog geknepen? enne, hoe gaatie met jouw zwangerzijn??? @cin: verhuisd? vertel en spam en en ? @alice: badjeset bevalt uitstekend, florine helemaal tralala in water! lekker met balneum erin voor de beeb, zou er zo bij in springen! @rest: dikke smak op allemaal! @hier: zo weer voeden, dan even wandelen en beste vriend op bezoek. morgen en overmorgen klingman weg voor werk, spannend, maar schoonouders komen mama-sitten dus komt goed. die kunnen helpen met tillenbukken en standby zijn (fijn gevoel) voor als ik nog eens flauw zou vallen .. ohja nog even @bevalling; ik denk dat elke heftig is, en dat er hier zeker veel heftigere zijn geweest.. qua ' gevaren ' enzo. maar het vertellen helpt mij wel, omdat ik eerst wat ' verzweeg ' dat ik zo in shock/trance was geraakt door die spinale lek-ellende. en erover schrijven/praten relativeert enorm. maar weet je wat echt relativeert? een meisje in bloemenjurkje op de gespierde arm van haar vader zien bungelen *huilsnifjank* smak op jullie! Home Babysite - Toddler.nl - Maak je gratis babysite op Toddler.nl