@Smallie: Dakkapel is mooi geworden!!! @Pix: Veel werk zo'n kalender maar wel een leuk idee! @Fem: Dat klinkt heel eng! Wel gaaf dat er zoveel werk wordt gemaakt van Halloween. @Kling: Ik mak even aantekeningen van jouw vragen en de antwoorden hoor @Florine: *zucht en zwijmel* @Leo: Hele dikke knuf wegens oud collega-tranen. Wat verdrietig @Milk: Als jij geen meldplicht hebt dan ik ook niet! Maar komt toch maar wat vaker. Dan roep je maar gewoon even hoe het met jou gaat zonder terug te lezen, mag ook best! @Remmie: Arme Nikki en arme Nikkimama (Een kleine troost: kwam het toch niet door jouw lasagne dat ze zo ziek was...) @Lau: Schoonouders hebben niks laten horen in zh-tijd? Wat is dat voor iets raars en verdrietigs Ze hebben zo'n geweldige kleinzoon, het moet hen toch ook iets doen dat het arme mannetje zo ziek is? @Pix: Met jou een beetje beter al? Maar nu dus weer ongi? Grom! @rest: kwijt, sorry! @verhuizen: Echt super opgeschoten dit weekend, niet normaal. Gisteren alleen met Cinman: dozen ingepakt, hij dozen sjouwen, dozen uitgepakt daar, keuken gepoetst (oa hele koelkast uitgesopt, die zag er schoon uit maar kon tóch nog schoner ). 's Avonds kwam broertje met vriendinnetje en zijn we lekker uit eten geweest. Vandaag hebben ze nog geholpen met inpakken en vooral sjouwen. Bijna alle dozen staan al in het nieuwe huis! Onverwacht hard opgeschoten vandaag. Morgen nog wat kleine dingetjes en dan dinsdag het grote spul. Jemig wat een verhaal
@ Milk, fijn dat het lekker met je gaat en je druk bezig bent met leuke dingen! En mooi deken gekocht dus voor in het bedje. Gaan jullie kleine eigenlijk eerst in wieg leggen of meteen in ledikantje? Over wens 2e, nu eerste bezig met eerste maand zonder pil, hierna nog 1 cyclus afwachten en dan gaan we ervoor! Zal dus ergens in december zijn dat we voor het eggie aan de klus gaan 8) @ Lautje, he bah dan schoonouders op bezoek. Wat belachelijk dat ze niks hebben laten horen tijdens ziekenhuisbezoek van Finn! Echt schandalig en ook echt verdrietig denk ik voor Lautjeman?! het zijn toch je ouders @ kling, zo alweer hier, joehoe! Is wel posi teken want dan lijkt het ietsje beter met je te gaan. En je kan het niet laten he om dan ook maar te reageren op de mensen die pas geleden hebben geschreven. schrik vooral bij overlijden is groot, zo onverwacht. Maar ja dat is natuurlijk altijd voor de omgeving als iemand eigen leven neemt. Ik ga zeker naar afscheid, woensdagavond is er een avondwake met aansluitend een dienst oa gemaakt door veel mensen waar hij veel mee heeft gewerkt. Ik ben vandaag gevraagd of ik ook wat wil zeggen, tranen in mijn ogen bij vraag maar uiteraard doe ik dat. Laatste respect wat ik hem kan laten zien, al zal het (mij ook kennende) wel heel moeilijk zijn. Oh wat super dat Florine jullie zo lekker heeft laten slapen vannacht! Slaapt ze overdag ook goed? En fijn dat schoonouders 2 dagen komen helpen, voor hen ook leuk om extra tijd met prachtFlorine door te brengen @ Bow, we lagen gister wat te zappen in bed en kwamen nog langst the mist, even gekeken maar toen toch doorgezapt omdat we al veel hadden gemist. Goede keuze dus geweest. Maar o wat kun je dan inderdaad balen dat het een crapy eind is! Grrr! @ Pix, leuk dat je je dagen voor en na bevalling terug aan het lezen was! Gedeelte is toch weg omdat we toen op een tijdelijk forum moesten kletsen? @ Cin, lekker zeg dat jullie zo zijn opgeschoten! Geeft altijd zo'n heerlijk gevoel en ook nog lekker wezen uiteten, top weekend dus gehad. Nu wel lekker met de beentjes omhoog, want lijftechnisch is het natuurlijk wel zwaar. Vanmiddag een flink stuk wezen wandelen, even flink uitwaaien en mooi en intens gesprek gevoerd met Leoman. Dat komt dan spontaan op en kunnen dan zulke heerlijk diepgaande gesprekken hebben, kan ik ook zo van genieten. En bij thuiskomst lekker warme chocolademelk gemaakt (tja was doorkoud en doe gewoon of het winter is ) en lekkere plak zelfgebakken cake erbij gegeten. Ondanks grote verdriet wat om me heen hangt, was ik op dat moment wel echt intens gelukkig.
@Leo: Wat omschrijf je dat geluksmoment mooi! En wat bijzonder (is niet het goeie woord maar vind even niets anders) dat je gevraagd bent om iets te zeggen. Hier idd beentjes omhoog. Ben lekker in bad geweest en nu met laptopje op de bank. Morgen is hier nog een feestdag dus lekker vrij. Beetje de laatste dingetjes opruimen en inpakken en nog.
Goeiemorgen! Kan iemand even het licht aan doen op deze vroege donkere VRIJE maandagmorgen? @alice: Bedacht me gisteravond in bed dat ik helemaal niet heb gereageerd op je drie up-dagen. En dat het de tweede werkdag toch al iets beter ging. Fijn om te horen en hopelijk zijn de stapjes vooruit steeds groter! Er was nog iets maar ik weet niet meer wat... Komt wel weer. Iedereen fijne dag vandaag!!!
hoi lieverds hier even geen reactie, nu al 2 dgn midden in de nacht wakker van migraine aanval, donker en sterretjes zien, gister nog hele dag last van gehad en werd 's middags weer erger en weer sterretjes. Nu hopen dat het vandaag iets beter gaat.
goedemorgen meiden smalletje maar goed rusten cin al zo vroeg wakker op deze vrije dag hier ook al vroeg wakker, komt door wekker om te tempen soms slaap ik dan nog verder maar nu dus niet straks nog maar even naar buiten met zoetje en de kids zoveel mogelijk genieten nu met onze vakantie
Goedemorgen meiden Hier weer een spugend kindje gehad vannacht. Net maar ff naar de HA geweest, waren er beetje klaar mee. Geen idee meer wat we er mee moesten... (de manderijntjes van gisterochtend kwamen er vannacht nog uit, inclusief alles wat ze erna had gegeten.. blegh!) Oke, wat HA zei: Ene oortje is ontstoken, andere was aardig rood maar niet ontstoken. Slijm klonk wel los in der longetjes, zeg maar, zat iig niet (meer) vast. Dat overgeven even aankijken (heerst ook buikgriep nu). Ze raadde wel aan om haar elke maand ofzo even te wegen omdat t al wel een tijdje duurt ondertussen (en nikki niet mega veel reserves heeft). Maar was verder niet zorgwekkend... Ze dacht aan één of ander virus (wat vaker voorkwam bij kindjes tussen de 1,5 en 3 jaar), maar daarvoor moet nikki bloedprikken. Zit je ook niet op te wachten dus.... maar ff aankijken en mocht 't aanhouden moesten we terugkomen.... Dus dat doen we dan ook meteen Ook aangegeven dat we hier ondertussen op tandvlees lopen. Kreeg als advies om Nikki dan maar paar nachten uit logeren te doen zodat we zelf ff bij kunnen tanken... Ja, leuk en aardig, maar hoe doe je dat?!?!? Goed.. dat was mijn ego voor nu... Misschien later meer... DIkke smakkerd voor iedereen!
Heej Rem, Goed dat je naar ha gegaan bent! Wat sneu alweer zo overgeven. Wel typisch dat het alleen 's nachts is of niet? Overdag toch nergens last van? En ontstoken oortjes is ook zielig!!! Arme Nikki. En bloedprikken lijkt me ook geen pretje nee voor zo'n kleintje! Brrrrrr En oplossing voor jullie, ja jeetje wat moeilijk! Zouden opa en oma ook niet kunnen? Of gaat dat niet lukken?? in ieder geval dikke knuff voor jullie!
Ja, we waren het nu wel een beetje (zo erg) zat, dan we iig voor de zekerheid t ff na wilden laten kijken. Ook vooral omdat ze met der handjes tegen der hoofd zat/zit te meppen enzo. En vannacht ook heel raar zat te doen. (ik zei nog tegen rem: als ze zou denken dat ze een beroerte ofzo zou hebben, zou je het ook geloven.. was niet leuk!) Ja, weer 's nachts. Beetje raar, maar schijnt ook wel normaal te zijn... Overdag de vrolijkheid zelf (gelukkig ) Nee, bloedprikken vind ze NIET grappig. Dus gaan we ook niet zomaar doen. En qua oppassen. Opa en oma hebben al om t weekend M. (nikki's nichtje) een lang weekend in huis. En de andere week een dag en nacht. Dus die zitten er ook niet op te wachten. En hoewel ze het best voor ons zouden willen doen, hebben wij daar zelf geen fijn gevoel bij. We zijn blij dat hun tenminste niet meer op hun teentjes hoeven te lopen tegenwoordig.... En daarbij, weet ik niet of ik me er fijn bij zou voelen om Nikki daar 'ziek' achter te laten... thanx lieverd!
Jemig wat eng dan! Vreselijk!! Zou daar ook vreselijk van schrikken. En dat je sowieso Nikki liever niet 'ziek' wegbrengt kan ik me heel goed voorstellen het liefst wil je haar zelf knuffelen en troosten en bij haar zijn. En jouw vader is ook geen optie? Of andere vrienden waar ze al goed bekend mee is? kweet ook niet hoor, probeer ook maar mee te denken. Vind het ook zo sneu voor jullie, vooral jou!
@fem oh leuk heb net gekeken.. wat een set leuke fotos weer. Nikita word echt een hele mooi maar stoer meisje.wat groeit ze snel nu ineens zeg. geweldig die foto van gezicht trekken in de eerste set met de keuken spelen fotos! en ze maakt een hele lieve duiveltje hihi je pompoen hoofd is trouwens ook erg leuk geworden de halloween fotos van vorig jaar ook weer even bekeken... wat een grote meisje is het dan ineens he? en die haartjes hihi nu heeft ze een hele hoofdje vol!! lekker blond koppie! ik vind jullie fotos altijd zo levendig en sprekend!! @Remmie vannacht weer.. eish en dan advies om nikki een nachtje logeren te doen.. ja lekker makkelijk om te zeggen.. *zucht* maar uhmmm.. misschien ipv nikki uit logeren.. jij uit logeren?? jij moet ook je kracht weer terug krijgen voordat beeb komt !!
even een algehele knuffel! zeker op de nikki wat een ellende .. @rem: ik hoop dat je wel hulp kan/durft te vragen, hoe moeilijk ook.. pas goed op jezelf ook he! @cin: wow, lekker opgeschoten zeg! geen heimweehuil? nee he? @leo: knufff voor jou.. wat sterk dat je gaat spreken, maar ik snap t wel. je (hart) kan het aan! knuf!! @rest: sorry weet niet meer, wel ergens wat bijgelezen op gsm maar een hoofd als een zeef, is zwangerhoofd niets bij @hier: vannacht weer van 0100 tot 0430 en van 0515 tot 0830 geslapen en net nog uurtje! best te doen! zit gewassen en gebloemd beneden, schoonouders komen zo mamasitten. florine slaapt heerlijk, schatje, in haar roze stipjes outfit, hieperdehip! wonder, magie, alles. *zweefsmak*
Remm, waarom geen antibiotica voor oortje??? Snap ik niet zo goed. Enne Nikki mag hier logeren dat weet je! Maar uit logeren doen is natuurlijk geen oplossing. Snap zoziezo niet waar dat bloed prikken opslaat want ons is altijd vertelt dat een virus niet te zien is in het bloed alleen maar ontstekingen... Je kan ook van vsm een tijdje die extra weerstandtabletjes geven maar dat doe je misschien al. De kleine moet gewoon geboren worden dan doet jouw lijf straks ook weer beter mee!!! Ik ondertussen een scheef bekkie en 5 hechtingen rijker MAAR plek is weg!