En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

(even tussendoor, reactie op rest komt later! Maar ik wilde nu even op remmie reageren)
    Lieverd :( Wat naar :(
    Nikki zo van slag dat je zou denken dat ze een beroerte heeft
    :( bah!
    Goed dat jullie naar HA zijn geweest, dat voorop. Dat slaan tegen het hoofd herken ik van nikita toen zij die dubbele oorontsteking had. Ook vooral 's nachts, omdat het liggen zeer doet. Nu ook met slijmhoesten: het is vooral 's nachts, vanwege de druk op de longen.
    Het spontane kotsen (arme lieffie dat ze eerst "mama mama" roept!) lijkt veel te hebben van een buikgriepje ja, maar dat kan toch nooit 4 weken duren!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je Nikki niet ziek op pad wilt sturen. En je bezwaar voor het logeren bij opa&oma die al de andere kleine zo veel en vaak over de vloer heeft herken ik heel goed! Maar, zij zijn er zelf bij om "nee" te zeggen als het voor hun teveel is. Vragen kan altijd.

Ik wou dat ik iets voor je kon doen :(
    Meer dan: "volg je gevoel" kan ik eigenlijk niet zeggen.
    Dikke kus!

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Cin wat lief dat je savonds in bed nog aan me denkt haha. Schat!
    Small beterschap meid.
    Kling is lekker aan het genieten!
    Remm meid wat zwaar en sneu voor je meidje. Ik snap ook niet waarom geen antibiotica? Goed dat je geweest bent maar je zit er maar mooi mee. Vreselijk als je kindje zo ziek is en dat overgeven is zo naar. Mijn kids zijn ook nooit een beetje ziek alleen maar heeull erg. Ik weet eigenlijk niet of je meis al vaker oorontstekingen heeft gehad? Met L ging ik op en gegeven moment van oorontsteking naar de volgende en heeft ze uiteindelijk toen ze 16 mnd was buisjes gekregen en neusamandel geknipt en heeft ze het nooit meer gehad. Is misschien veel te ver gedacht hoor en helemaal niet nodig maar bij haar ging het gewoon nooit echt over.
    Heb je dr bedje trouwens al (extra) omhoog gezet? Ivm druk op oren? Denk dat het spugen snachts komt door de pijn van de druk.
    Dikke knuffel meid

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Rem, pfff weer een rotnacht dus achter de rug, gadver! Wat eng om Nikki zo te zien, dat zelfs een beroertje bij je opkomt :(
    's nachts komt er dan idd meer druk op de oortjes, longetjes dus daardoor meer overgeven maar ja dat zou dan ook kunnen bij lange middagslaap.
    Je hebt vast het bedje al verhoogd staan? anders kan kussen bij hoofdje onder matras ook nog helpen misschien.
    Vind het ook wel beetje gek dat je geen abkuur voor haar hebt gekregen aangezien oortje echt ontstoken is :(
    Zielige liefNikki.
    en ook voor jullie zo slopend! Tja uitlogeren biedt idd rust maar ik snap dat je zieke Nikki gewoon niet weg wilt brengen. Hmm stom dilemma zo en ook ng naar wie, want je 'belast' er dus iemand anders mee aangezien je schoonouders het dus bijv. al druk hebben met nichtje.
    Ik wou dat ik dichter bij je in de buurt woonde, had ik zo logeerbedje opgezet maar helaas is dat niet.
    Dikke knuffel voor jou!

Fem, ik ga zo weer even kijken naar de nieuwe foto's!

lautje, zo behandeling dus al achter de rug! Deed het zeer?

Bow, hoe gaat het met jou? Je geeft steeds wel lieve rea maar niet zo veel over hoe het met jou gaat :(

kling, fijn dat Florine jullie toch wel lekker laat slapen! En schoonouders bij je om te helpen, ook fijn :) geniet maar lekker verder van je prachtdochter!

Moest vandaag eigenlijk even naar werk, mannetje auto mee dus ik met fiets. Fietst ik aan, hoor ik achterwiel allemaal geluid maken, dus ik stap af valt zo schroef eraf! Hele wiel zat zowat los!!! Gelukkig dat ik afstapte, anders hadden leomeisje en ik wel heel hard kunnen vallen :(
    Nog geprobeerd om fieststoeltje over te zetten naar mijn eigen fiets maar dat lukte niet, leoman had schroeven te hard aangedraaid voor mij dus gesprek op werk maar afgezegd.
    Oh was er zo van aan het balen! :(

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeee lieverds,

Niet geheel, maar slechts scannend bijgelezen:

@Small: mooie make-overs! Goed gedaan!
    @Kling: hulde aan je terugkeer, mooie meid en knuff voor verwarrende eerste week
    @Mill: Knuff en weet echt even niet wat er nog meer past nu..........
    @Remm: knuff voor jou en Nikki

Verder even de draad kwijt. Hier in de bus, maar vooral hier bij mij zelf.

Het gaat echt heel slecht. Zit nu thuis. Heb wel vanmorgen kast egdaan en ga zo nog even wat meer dingen doen, maar allemaal bezigheidstherapie.... Gisteren hele avond gejankt, geschreeuwd, gehaat en gespuid.... Nu wel tikkie opgelucht, maar tegelijk ook niet. Morgen naar HA voor verdere stappen.

Femke is het hele weekend ziek geweest. Begon donderdagavond al. Bruiloft is ze redelijk doorgekomen, maar heeft sinds vrijdag al zo goed als niets gegeten. Wel veel gedronken en gistereavond ineens een heel bord lasagne. Nu knapt ze weer op...

Bruiloft was super. Huil, lach, emo en plezier. En wat was ze MOOOOOOIIIIII! Echt een superdag!

Nu ga ik weer onder spreekwoordelijk bussteen. Kom later weer eens langs lieverds.....

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    en een dikke knuffel voor Juud die even de draad kwijt is :(
    niet leuk meis. ik wou dat ik mijn rijbewijs had en auto om naar jou te komen!! even je opperpertje en afleiding geven!

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @me ik schaam mij kapot voor ons slaapkamer.. echt waar..:(
    ik loop er tegenaan te hikken maandenlang. ik voel mij niet prettig in ons slaapkamer en weet je hoe dat komt? nou ik zal het even vertellen.. jullie zullen mij een smerig mens vinden hierna dus wil je je beeld niet van mij verander sla dit over!

-stof stof stof stof stof stof stof lagen echt overal!
    -ondersteboven troep in hoekjes (boeken, papier, oud kleding oud sokken enz)
    -pak ruimte tegen muur met raam (mijn kant van bed) .
    laatst hadden we de kasten die in de hal stond een jaar in elkaar gezet en Pixmans kant geruimd en nu MOEST ik mijn kan doen..

echt ongelooflijk dat ik zo heb geleefd afgelopen anderhalf jaar. eerlijk waar.. er is niet opgeruimd,geordend, gestofzuigd in de hoeken sinds Eva 6 maanden oud was *SHOCK*

*slik* ben ik de enige die zo leeft (en dan gooi ik het nu nog even op sinds kind in leven is is het huis een bende!)?

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    en nu ga ik een afwas doen, het enige wat wel goed gaat in huishouding

*slik*

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Zo: even tussendoor toch maar een reactie - anders gaat het er niet meer van komen. Lekker druk :) Op een fijne manier. Veel dingen te doen, lekker het to-d--lijstje wegwerken.

film The mist: ja dat einde was een beetje jammer eigenlijk. Best depressing. Maar, dat maakte wel dat het een 'betere' film is (7,4 op IMDB is best hoog!). Anders had je zo'n totaal nutteloos maar-ze-redden-het-toch! einde gehad.

Cin: wat lekker dat de verhuizing zo opschiet! Heerlijk gevoel altijd om nieuwe dingen in te richten en een plekje te geven. Tenminste, daar kan ik erg van genieten :)

Leo: wat een mooi intens geluk-moment beschrijf je daar. Daarentegen wel weer intens verdrietig en moeilijk dat je moet/mag spreken op de dienst. Ik vind het knap van je dat je dat gaat doen, ik ben niet zo'n spreker wat dat betreft.
    En dan ook nog eens pech met potentieel ongeluk erbij! Jeetje...

Lautje: Fijn je hier weer te zien :) Ik wil nog even zeggen dat ik me een beetje (erg) stom voel over het kaartje. Ik wist toen nog niet dat het ZO heftig is dat het een leven lang medicijnen betreft. Mijn "hopelijk iedere keer een beetje beter" geeft dan misschien wel een steek in je hart en dat wilde ik absoluut niet! Sorry daarvoor!
    Verder: je schoonouders...hmm..die hadden de vorige keren toch ook bar weinig laten horen? Hebben jullie ze er toen op aan gesproken? Zo ja: dan vind ik het dubbel zo asociaal dat ze nu gewoon doen alsof hun neus bloedt!

Milk: ook fietspech?
    Wel fijn dat je zo druk bent met leuke dingen :)
    En ik kan me wel voorstellen dat je nu steeds minder bezig bent met bus: er zit toch een hele verandering aan te komen en dat heeft je volle aandacht nodig natuurlijk.

Smallie: he bah..zoveel migraine :( Dikke knuf! Hopelijk snel beter! En je dakkapel is erg mooi. Veel licht en ruimte zo erbij.

Zuur: mooie taart :D

Remmie: gewoon nog een keer een knuf!

Klingel: fijn dat het slapen zo lekker gaat! En ik mag hopen dat je wel wat meer eet dan fruitje en broodje?! Zeker als je BV geeft, lekker vette melk maken :p
    En veel praten over heftige dingen is altijd goed. Niet geheel (of geheel niet) te vergelijken; maar het praten over mijn heftige bevalling hielp mij ook goed bij de verwerking. Gewoon doen dus!

Bow: jij bent altijd wel heel lief met anderen bezig: maar hoe is jij??? Enne...mogen we nog een fotootje van erker?

Pix: ik moet zeggen dat ik wel een beetje een typje ben die graag alles geordend en schoon en netjes heeft....dus ik herken het niet. Behalve dan dat ik ook 'klusjes' heb die ik te lang uitstel. Zoals kledingkast uitzoeken of op zolder achter de schotten opruimen, OH! en de SCHUUR! Die moet ook ECHT.
    Maar: als je het dan gedaan hebt geeft het wel een heel voldaan gevoel toch?!
    Knuf!

Juud: wat klote dat het zo klote gaat :( Je zit nu echt even flink in een dal he. Hopelijk gaat de weg zo weer omhoog voor je! Hang in there!

Alice: fijn dat het bij jou juist weer wat lekkerder lijkt te gaan, hopelijk blijft dat ook zo.

Vast wel mensen overgeslagen, sorry...uit blote hoofdje komt even niets meer.

Gisteren met Nikita naar Ballorig geweest (binnenspeeltuin). Was voor het eerst en ik moet zeggen: onwijs gaaf :D Zeker voor herhaling vatbaar! Wat leuk zeg...:D

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oja, en Pix: bedankt voor het compliment over de foto's :)

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ballorig: wat een goeie naam seg!

@fem: ik eet as ever, matig maar gezond, alleen nu tank ik wel een halve liter melk per dag extra en in schuif wat dikke boterhammen met boter en kaas erachteran.
    verder net een banketstaaf op, dus zo voed ik mijzelf bij ;)

en kan florine weer van de melkmachine aftappen.

@fotos: ik ga ook kijken!
    nogmaals jeee ik weet nog zo goed dat die pompoenfoto zo gaaf was, echt een jaar gelee :(

poeh wat gaat de tijd snel!

wek!

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
  12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    verder klingel... drink je je melk op als je vlees (of ander ijzer rijke producten) eet? want melk kan je ijzer gehalte verminderen.. beter om het dan los van elkaar te nemen.. dus pas later je melk drinken.. ;)

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Female, Ik was juist ontzettend blij met je kaartje en je lieve woorden! Hadden dikke tranen tot gevolg maar dat was juist om je zo lief schreef over Finn! Geen moment heb ik gedacht dat je het onderschatte of iets dergelijks. Sterker nog hier lijkt het kwartje maar niet te willen vallen dat dit voor altijd is en deze meting en operatie iedere zoveel tijd gedaan moetn worden. En iedere keer beter kan toch nog steeds, wij hopen daar nog steeds op! Dus nogmaals ontzettend bedankt voor je lieve kaart!

Rest, kom ik later op terug, fijn dat ik zo welkom ontvangen word!
    Heb nu hoofdpijn van die stomme verdoving. Maar leo, het deed geen pijn alleen de verdoving even tanden op elkaar, nu ontzettende knapperd met 5 hechtingen in wang die een week! moeten blijven zitten, heel fijn want ik sta vrijdag op een beurs in de brabant hallen, ach zoals lau-man het zegt je hebt al verkering.

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    whahaha ja lau je bent al van de straat, maar ja wat straks als je zo'n sexy litteken hebt?? :p

@fem ja gaat goed hier hoor, geen bericht is goed bericht :D

@leo, zie fem :D

Maar tnx voor vragen ladies *smak*

Juud knuff!

Pix, misschien schoonmaakster nemen? al is het voor 2 uur in de week, voor dingetjes waar je zelf helemaal niet aan toekomt?

Rem, ik ging er ook even van uit dat Nikki a.b. had gekregen?? Waarom niet idd?

Klingel, ja goedzo, goed eten he als je bv geeft! Smak voor Florine!

Uhhhhhhhhhhhhh kwijt geloof ik.

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @bow ja heb pixman en ik al meerdere keer al over gehad. maar schoonmaakster is niet zomaar een kost die we zomaar kwijt kunnen..2 uur in de week is best veel in een maand ;)

Als Eva straks naar peuterspeelzaal mag dan hebben wij die kosten ook erbij.. dus tikt wel aan allemaal.

@lau ik kan nogsteeds niet overheen dat je schoonouders zo doen.. ik heb nog niet gereageerd daarop omdat ik weet echt niet wat ik moet daarvan denken.. maar het houdt mij toch bezig want ik snap het echt niet. kan voorstellen dat het jou ook erg boos kan maken. *knuf*

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Lautje, haha goede opmerking van Lautjeman! Wat is dat voor beurs waar je opstaat?
    *Is heel dicht bij mij in de buurt*

@ Pix, wat rot dat het zo'n zootje is qua uitgestelde schoonmaakwerkzaamheden.
    Misschien is het een idee om voor elke dag bijvoorbeeld vast te stellen wat er dan schoon gemaakt moet worden?
    Ik heb ook altijd vaste dingen die ik op maandag doe, werkt voor mij heel fijn.

@ Kling, ik vind het echt fijn dat bv zo goed gaat. had net zo goed anders kunnen zijn!

@ Small, hoe gaat het nu met je? Klote dat je wakker wordt door migraine? Knuff voor jou!

@ Bow, smak!

@ Fem, ga nu echt foto's bekijken vanmiddag niet meer aan toegekomen.

@ juud, ga maar lekker onder de steen en laat je gezicht zien wanneer dat voor jou goed is. Wij denken aan je!
    Dikke knuffel!

@ Miranke, tjee wat veel ooievaars in de tuin trouwens toen Sanne thuis kwam! Ik zag het net op de site.

@ iedereen die ik nu niet opnoem, knuff!

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @leo ben je beetje bijgekomen van de schrik van het nieuws over ex-directeur?
    @schoonmaak.. op zich probeer ik dat wel te doen maar aangezien ik lichamelijk niet altijd in orde ben lukt het niet om met regelmaat en structuur,dan is ons slaapkamer als laatst in schoonmaak belang!

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Pix, ja schrik is wel wat weg maar vandaag even na zitten denken over wanneer ik hem nou eigenlijk allemaal sprak omdat het me echt aangrijpt en blijkt ook wel zo'n 1x per 2 weken minimaal te zijn geweest dus vandaar.
    Er komen nu steeds meer details vrij over hoe het is gebeurt, verschrikkelijk hoor!

pak anders je slaapkamer nu in kleine stapjes aan (steeds beetje per dag) en dan is die sowieso aan het eind van de week een stuk opgeruimder dan dat hij nu is. En mocht dat lichamelijk of werktechnisch niet uitkomen dan heb je toch op andere dagen wel iets kleins gedaan en wellicht motiveert dat toch.
    En nu stop ik met tips geven want misschien heb je daar wel helemaal geen behoefte aan, wilde je het gewoon met ons delen en that's it. Uiteraard ook prima! :)

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wauw Milk, wat ontzettend eerlijk van je, om te zeggen dat je die heftige emoties moeilijk vindt. Ik heb dat zelf soms ook hoor, dat ik echt gewoon even niet meer weet wat ik nog tegen iemand moet zeggen. Zeker als ik de emotie die een ander heeft helemaal niet ken.

Echt, ik waardeer je eerlijkheid enorm. Jij moet nu vooral ook even genieten van de laatste 10 weken van je zwangerschap. Jeetje, dat gaat ook al weer zo snel.....

Ik zal niet direct mijn emoties voor je inhouden hoor. Want ik moet zelf wel ergens mijn gevoelens kwijt...

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Trouwens, van Gabbel weet ik dat ze echt geniet van haar overplaatsing naar Nijmegen en dat ze stilletjes aan geniet van misschien wel een nieuwe liefde... (krabbelde ze op mijn hyves, nadat ik er naar vroeg)

Ze is in ieder geval weer behoorlijk opgeknapt en voelt zich echt stukken beter.

Deel Deze Pagina