Kom op meiden, wie komt ons vergezellen op de tocht naar een 2e wondertje? Moeten toch meer dames te vinden zijn voor dit topic!?
tja lijkt me ook! oh ga morgen een nieuwe telefoon kopen, de mijne heb ik al 5jr bijna en begint kuren te krijgen!
Ook goeie avond! ZIt naar The Voice of Holland te kijken en jaloers te wezen op die geweldige stemmen... Viel al bijna in slaap zo stil is het vanavond op zwschpagina..... Suc6 met je zoektocht. Heb net mijn abonnement weer verlengd, ben zo gehecht aan de mijne dat ik geen andere kon kiezen, dus ben voor de lagere kosten gegaan.
hier ook stuk van voice gezien maar manlief kijkt nu film... heb geen abo dus gewoon los toestel kopen... welke telefoon heb jij dan? fijn weekend he?
Heb een Samsung (mega makkelijk, hoefde het boekje er niet op na te slaan) een witte, ben er aan gehecht, hij is alweer bijna ouderwets geloof ik.... Heb echt de halve avond zitten zoeken en lezen op zwschpag, wordt er gek van. Het houd me zo bezig he.....vanmorgen trouwens weer 36,7 getempt, dus echt niet dat wat ik graag wilde zien.... (sorry voor mijn klaagzang)
ik wil geen sorry meer horen uit jouw mond hier temp vanmorgen 36,8... hmm ook raar maarja een telefoon is tegenwoordig na een maand alweer ouderwets haha is wit wel makkelijk schoon te houden, ben echt mega bang dat die van mij zo snel smerig zal zijn
Je moet er van houden (chicklit) Jill Mansell "en de minaar is" Paar verhaallijnen die door elkaar lopen. Altijd paartjes die hard to get spelen enzo, en op het eind storten ze zich in elkaars armen. Heerlijk, voel de passie gewoon, alleen privé ligt dat tijdperk ver achter me... Ken je dat, dat je soms verlangt naar opnieuw heftige verliefdheid en alles wat daarbij komt kijken......zucht......sorry ik dwaal af.....
Sivie van der vaart op tv....god wat is die meid knap.....niet normaal, dan voel ik me weer een slons!
haha klinkt leuk dat boek... wij hebben gisteren leuke film gezien... op net 5 2 vrouwen gaan naar las vegas...en uitteraad ook 2 (voor hun onbekende) mannen 1 vrouw en man trouwen daar... vrouw komt er smorgens in bed achter ziet een briefje met kus je man, kijkt naar haar hand en ja hoor een ring ze gaat naar de mannen toe en haar vriendin... praat met "haar"man over het trouw gebeuren dat ze het beide niet wilden, dus dat was afgesloten, vrouw was aan het gokken, lag nog kwartje in maar loopt weg... man gooit kwartje erin en jackpot!!! 3mille! dus thuisgekomen rechtzaak om te scheiden en het geld te verdelen...dan zegt rechter eerst maar eens half jr proberen om te leven als een getrouwd stel... ze probern het leven van elkaar zuur te maken (tja anders is de film ook niks aan) en na hafl jr scheiden ze...daarna komen ze erachter dat ze gek zijn met elkaar en vraagt de man haar weer ten huwelijk zo'n leuke flauwekul film haha
sivli ook mooi kapsel nu he? zag het ook in een flits haha vindhet ook zo erg van antonie kamerling, vreselijk kan me niet inleven in zijn vrouw hoe leg je je 2kids uit dat papa het beter voor iedereen vond zijn leven te beeindigen! kippevel!!!
Dat ultrakorte haar vind ik haar nog leuker staan! Die film: Heb ik ook gezien ooit: LEUK!! Tja, Kamerling.....kan me er gelukkig ook niets bij voorstellen, maar denk dat je buiten jezelf treed als je zoiets doet. Hoorde gisteren en vandaag dat er een meisje van mijn leeftijd moest bevallen van haar in de buik overleden zoontje... Dan denk ik weer bij mezelf: jezus meid wat loop jij te zeiken over ronde 5 die mislukt is! Tja, that's life....